Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom mogen de jongens altijd meer dan de meisjes!!!

Pagina's : [1] 2

goodangel
14-09-2003, 18:18

:kwaad:

Chatefemqemamu
14-09-2003, 18:20
het is de cultuur die er allang voor ons was en er lang na ons zal zijn... so don't fight it 't heeft geen zin.

MarocSistah
14-09-2003, 18:24
Mijn oma heeft me ooit de reden genoemd: Jongens hebben iets tussen de benen hangen. Maar de logica achter deze opmerking weet ik nog steeds niet, want voor mij is dit een reden om ze net niets te laten mogen.

Wa7ida
14-09-2003, 18:26
Origineel gepost door goodangel :kwaad: Het is nou eenmaal zo..accept it!

amianis
14-09-2003, 18:42

Don't accept it! Face it and try to change it once you can, but certainly no acception!

Chaimaa
14-09-2003, 18:44
3la dooie opmerking :rolleyes: be the change in your life you wish 2 see :)

Sahbi
14-09-2003, 19:14
Wil je dan dat meiden meer mogen dan jongens?

CLeOpaTrA01
14-09-2003, 19:21
Origineel gepost door Sahbi Wil je dan dat meiden meer mogen dan jongens? Nopez... Een gelijke behandeling zou al goed genoeg zijn..:ego:..

miriammetje
14-09-2003, 19:28
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Nopez... Een gelijke behandeling zou al goed genoeg zijn..:ego:.. salaam alikoem.... allah swt behandeld ons gelijk( en behandelt ons vrouwen nog beter dan manne bij wijze van sprekeN) zoals veel hier zeggen onze cultuur is het die het anders maakt en die de islam eigelijk langzaam veranderd maar zolang wij de koraan en de soenah blijven lezen weten wij wat waar is en dat allah ons gelijk zal behandelen inshallah...en dat hij ons vrouwen bij wijze van spreken aleen maar beschermt en ze behandelt als princesjes en zo zouden onze manne ons ook moet behandelen inshallah..zoals allah swt dat wil...amien... walikoem slaam mir

miriammetje
14-09-2003, 19:29
Origineel gepost door Sahbi Wil je dan dat meiden meer mogen dan jongens? \ salaam alikoem.. wat bedoelje met meer mogen als ik vragen mag?? :confused: walikoem salaam :zwaai:

CLeOpaTrA01
14-09-2003, 19:40
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem.... allah swt behandeld ons gelijk( en behandelt ons vrouwen nog beter dan manne bij wijze van sprekeN) zoals veel hier zeggen onze cultuur is het die het anders maakt en die de islam eigelijk langzaam veranderd maar zolang wij de koraan en de soenah blijven lezen weten wij wat waar is en dat allah ons gelijk zal behandelen inshallah...en dat hij ons vrouwen bij wijze van spreken aleen maar beschermt en ze behandelt als princesjes en zo zouden onze manne ons ook moet behandelen inshallah..zoals allah swt dat wil...amien... walikoem slaam mir Ik heb nergens beweerd dat ons geloof de oorzaak is van alle ongelijkheid heersend onder de Marokkaanse gemeenschap.. :confused: ..... Ben zelf gelukkig ook zover om te kunnen bedenken dat het idd niet aan het geloof ligt, maar aan ons "OH ZO" geweldig Marokkaans cultuurtje.. ;) ..

goodangel
14-09-2003, 20:07
nee ik heb ook niet gezegt dat wij meer mogen gaan doen ik wil gewoon dat we eerlijk worde behandelt!!niet dat een jongen meer mag omdat het eenjongen is!!en het is inderdaad het cultuur!!en het ligt zeker niet an de islam.

miriammetje
14-09-2003, 20:41
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Ik heb nergens beweerd dat ons geloof de oorzaak is van alle ongelijkheid heersend onder de Marokkaanse gemeenschap.. :confused: ..... Ben zelf gelukkig ook zover om te kunnen bedenken dat het idd niet aan het geloof ligt, maar aan ons "OH ZO" geweldig Marokkaans cultuurtje.. ;) .. salaam alikoem... ne elieverd ik heb ook niet gezegd dat jij dat beweerde soorry als dat zo over kwam wallah dat wa sniet de bedoeling... walikoem salaam mir :zwaai:

CLeOpaTrA01
14-09-2003, 23:54
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... ne elieverd ik heb ook niet gezegd dat jij dat beweerde soorry als dat zo over kwam wallah dat wa sniet de bedoeling... walikoem salaam mir :zwaai: Keej...Tis al goed..:D.. Begreep 'm alleen verkeerd..;).. :zwaai:

Chyhaan
14-09-2003, 23:59

Origineel gepost door goodangel :kwaad: Mijn moeder heeft geen zoon, dus ik weet niet wat mijn broer dan zou mogen..........

Pagina's : [1] 2