Bekijk originele versie : vraag en antwoord spel doe mee
aboe_mohamed
14-09-2003, 14:57
sallaam broeders en zusters
wie heeft er zin in en spelletje
het gaat als volgt het is een vraag en antwoord spel
voorbeeld vr:hoe heet onze profeet?
antw:mohamed
en de genne die een antw heeft gegeven stelt gelijk ook weer een vraag
zo dat het spel door kan gaan
okee ik stel de eerste vraag zodat het balletje kan beginnen met rollen
WIE WAAREN DE EERSTE MENSEN DIE DE AARDE HEBBEN GEZIEN?
aboe_mohamed
14-09-2003, 15:00
JE MOET WEL EEN VRAAG STELLEN VOOR IEMAND ANDERS IKKEH
yasminne
14-09-2003, 15:03
Okeej, next question!
Ok, Ehmmm
Hoeveel kinderen had de profeet a.s.w ?
aboe_mohamed
14-09-2003, 15:06
ANTW: DE PROFEET HAD 6 KINDEREN
VR:HOE OUD WAS PROFEET NOACH?
miriammetje
14-09-2003, 15:43
Origineel gepost door aboe mohamed
ANTW: DE PROFEET HAD 6 KINDEREN
VR:HOE OUD WAS PROFEET NOACH?
salaam alikoem...
zijn openbaring kreeg hij op zijn 40ste en hij stierf op zijn 67 allah rahmoeh..(dacht ik)
vraag aan jou..neom allah namen v.d vrouwen allah ierahmoeme van de profeet sws allah ierahmoe.....kun je dat...
walikoem salama mir :zwaai:
wafa_armani
14-09-2003, 16:20
Origineel gepost door miriammetje
salaam alikoem...
zijn openbaring kreeg hij op zijn 40ste en hij stierf op zijn 67 allah rahmoeh..(dacht ik)
vraag aan jou..neom allah namen v.d vrouwen allah ierahmoeme van de profeet sws allah ierahmoe.....kun je dat...
snap de vraag niet..:confused: :o
salaam alikoem...
I'm confused :confused: De profeetschap van de profeet NOAH duurde toch 950 jaar. Hoe oud hij was voordat hij de profeetschap kreeg en hoeveel jaar na zn profeetschap weet ik niet...maar hij was minstens 950 jaar...of ben ik nu echt op een verkeerd spoor?
aboe_mohamed
14-09-2003, 16:51
salaam alikoem...
antw: 1 khadija bint khuwailid/ 2 sawdah bintzum ah/ 3 aisha bint abu bakr as-siddieq/ 4 hafsah bint homar/ 5 zainab bint khoezaimah/ 6 oem salmah hind bint abi umayah/ 7 zainab bint djahsh ibn ri ab/ 8 djuwayriah de dochter van alharith/ 9 oem habibah ramlah bint abu sufyan/ 10 safiyah/ 11 maymoenah alhilaliyah/ hij heeft een twaalfde vrouw gehad maar die naam weet ik niet meer
dat zal ook gelijk mijn volgende vraag zijn
vraag: wie is de twaalfde vrouw van de profeet?
en p.s noach heeft inderdaad 950 jaar geleefd en de profeet stierf op zijn 63 niet 67
lovelymocro5
14-09-2003, 17:18
vraag:wie ga ik binnekort DOODSLAAN?
twaalfde vrouw was toch Maria?? En Noach die werd niet 950 jaar maar meer. Hij was 950 in da3wa...dus zolang duurde zijn profeetschap...hoe oud hij was toen hij profeet werd...weten we niet. In het boek 'Geschiedenis van de Profeten' van Ibn Kathir staat dat: Noah 950 jaar temidden van zijn volk leefde nadat hij de boodschap ontvangen had. Alleen Allah weet hoeveel jaren hij ervoor en erna geleefd heeft.
aboe_mohamed
14-09-2003, 17:40
jazaak allah amal112 klopt het is inderdaad maria maar stel dan een vraag anders kan het spelletje niet door gaan
aboe_mohamed
14-09-2003, 17:49
Origineel gepost door lovelymocro5
vraag:wie ga ik binnekort DOODSLAAN?
antw :de genne die jou heel erg boos heeft gemaakt
vraag:hoe zo is de aarde rond?
ik stel een makkelijke vraag...hoe oud was Ibrahim (as) toen hij besneden werd??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.