Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : autoongeluk in antwerpen,marokaanse jonge<=>4meisjes , enkel blikschade en vééél sda3

Pagina's : [1] 2 3 4 5

hafid_freak
14-09-2003, 14:42

deze middag was ik in antwerpe, en er was een autoongeluk gebeurd tussen een marokaanse jongen en een marokaans meisje, dat meisje was ni alleen en gelijk kwame die meide uit de wagen gesprongen en weet je wat voor kabaal ze maakte hahaha die jongen meskien kroop bijna in de grond HAHAHAHAhahahaHAHHAHa ps; de jonge was wel in fout :D

Fou_La_Merde
14-09-2003, 14:45
dan ne wijven tfoe moest da tege ne belg was zou ik da nog verstaan ja..

Shahinez
14-09-2003, 14:46
hahah ja wat wil je,da zen allemaal kakelkippen ... vanwaar zede gij juist hafid?

hafid_freak
14-09-2003, 14:48
Origineel gepost door Fou_La_Merde dan ne wijven tfoe moest da tege ne belg was zou ik da nog verstaan ja.. hoezo??????? waarom zou je het dan wel begrijpe???? was eerlijk gezegd wel grappig, heb het zo ni voor vrouwen die lawaai make op straat maar dit was echt grappig hij ging meskien echt in zijn wagen wegkruipe, alé wat er dan van overbleef :hihi:

Shahinez
14-09-2003, 14:49

Waar was da juist gebeurd?

hafid_freak
14-09-2003, 14:49
Origineel gepost door Shahinez hahah ja wat wil je,da zen allemaal kakelkippen ... vanwaar zede gij juist hafid? provincie antwerpen , was daar voor inkoopjes je weet wel, hoe noemt die winkelstraat ook weer damn kan er ni opkomen, waar dat politiebureau staat ?.

hafid_freak
14-09-2003, 14:51
Origineel gepost door Shahinez Waar was da juist gebeurd? een paar straten verder dan die winkelstraat handelstraat :D dat was het

Shahinez
14-09-2003, 14:54
Origineel gepost door hafid_freak een paar straten verder dan die winkelstraat handelstraat :D dat was het Wahah achter mijn hoek ofwat ... rwina ... en al die mgarba's uit de cafe's naar buiten komen zeker?En is het dan opgelost geraakt?waarde gij dan met uw auto of te poot?

MeSmOeMaAtJe
14-09-2003, 14:56
wuahahahahahahahahahaha hoe praten jullie :giechel: :lol: :giechel: "waarde gij dan met uw auto of te poot?" wuahahahaha TE POOT??? :lol: :lol:

Fou_La_Merde
14-09-2003, 14:59
Origineel gepost door hafid_freak een paar straten verder dan die winkelstraat handelstraat :D dat was het da schamelijk moot in de handelstraat dan nog

hafid_freak
14-09-2003, 15:00
Origineel gepost door MeSmOeMaAtJe wuahahahahahahahahahaha hoe praten jullie :giechel: :lol: :giechel: "waarde gij dan met uw auto of te poot?" wuahahahaha TE POOT??? :lol: :lol: :D iwa ja te voet dan bedoelt ze wejeew kaaskoppe :p nee kwam net aan zat ook nog in de auto , spijtig dat ik er ni tegen was gereden, dan had ik ineens hun adres .... gelijk op bezoek met mijn ouders want dat was een stuk :o :o

hafid_freak
14-09-2003, 15:12
Origineel gepost door Fou_La_Merde da schamelijk moot in de handelstraat dan nog eeh is dat gents??? iwa maar ze waren in de buurt van de handelstraat maar ik weet natuurlijk niet waar ze vandaan komen , alleen dat ze goed konden roepe en tieren :D :D

Sanela
14-09-2003, 16:28
ohhh myyy goddddd hafid is de 1ste 1ste 1steeeeeeee gast van antwerpen die ik hier heb gezien!!!!!! :hoera: :hoera: KIZZzzz Sanelaaaaaaaaaaaaaaaa

hafid_freak
14-09-2003, 16:30
Origineel gepost door Sanela ohhh myyy goddddd hafid is de 1ste 1ste 1steeeeeeee gast van antwerpen die ik hier heb gezien!!!!!! :hoera: :hoera: KIZZzzz Sanelaaaaaaaaaaaaaaaa hahaahaha zo blij moet je nu ook weer ni zijn ben een sukkel :D :D

Sanela
14-09-2003, 16:42

hahahhahaah ben je een sukkel!? ocharme toch! vanwaar zedde gij eigenlijk in antwerpe?

Pagina's : [1] 2 3 4 5