Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom klagen jullie allemaal

Pagina's : [1] 2 3 4

SweetxBaby
29-07-2002, 19:08

dat het warm is...het is helemaal niet warm het is bloedheet... :D je weet toch niets te doen..dus dan maar onzin uitkraamen...:melig:

nl-girl
29-07-2002, 19:10
zeg dat wel.................puf puf............... Dan maar binnen zitten...... En wachten op betere tijden. Straks ga ik met mijn paraplu, regenjas en kaplaarzen onder de ijskoude douche staan...... Ik mis mijn Nederlandse weertje. IK WIL REGEN :D

SweetxBaby
29-07-2002, 19:12
Origineel gepost door nl-girl zeg dat wel.................puf puf............... Dan maar binnen zitten...... En wachten op betere tijden. Straks ga ik met mijn paraplu, regenjas en kaplaarzen onder de ijskoude douche staan...... Ik mis mijn Nederlandse weertje. IK WIL REGEN :D whahahahahha erg he dit warme weer.. ik ben altijd diegene die klaagt als het vies weer is... maar ik zal nooit meer mijn mond open trekken en zeggen ik wil zon,.... dan maar liever regen..deze warmte is gewoon te erg...

nl-girl
29-07-2002, 19:14
inderdaad, ik wist niet dat ik zo kon zweten!!!!! Mijn vriendje (uit AFRIKA), loopt zelfs te klagen, dus dat betekent dat het ECHT TE WARM IS.......

SweetxBaby
29-07-2002, 19:16

Origineel gepost door nl-girl inderdaad, ik wist niet dat ik zo kon zweten!!!!! Mijn vriendje (uit AFRIKA), loopt zelfs te klagen, dus dat betekent dat het ECHT TE WARM IS....... hahahah en morgen word het nog erger want morgen word het 32 graden.. gewoon echt niet normaal meer..... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik sta in brand help.....

SweetxBaby
29-07-2002, 19:19
ik loop hier bekant in mijn nakie.. en toch nog steeds warm... ik denk dat ik effe de tuinslang er bij pak en mezelf helemaal natspuit..:melig:

LELIJKERD
29-07-2002, 19:19
HEY YO zit je nog niet in marokko ?

nl-girl
29-07-2002, 19:20
Ik heb de koelkast al ontruimd...... 10 keer raden waar ik morgen zit!

SweetxBaby
29-07-2002, 19:21
Origineel gepost door nl-girl Ik heb de koelkast al ontruimd...... 10 keer raden waar ik morgen zit! whahahahahah die is goed.. alleen ik pas niet in de koel kast ik heb nogal een vette ass:melig: anders had ik het echt wel gedaan... :D

SweetxBaby
29-07-2002, 19:22
Origineel gepost door LELIJKERD HEY YO zit je nog niet in marokko ? morgen pas liefie...... ;) :zwaai:

nl-girl
29-07-2002, 19:23
Origineel gepost door sweetbaby whahahahahah die is goed.. alleen ik pas niet in de koel kast ik heb nogal een vette ass:melig: anders had ik het echt wel gedaan... :D Pas ik ook niet, maar dan maar lichaamsdeel voor lichaamsdeel..... En de rest gaat in de vriezer.......

SweetxBaby
29-07-2002, 19:24
weet je wat een goed idee is.... ik ga mijn bad laten vollopen met ijsblokjes en ga erin zitten...:melig: en uiteraard neem ik de pc mee.. dan kan ik nog altijd met jullie kletsen.. en de ervaringen in het bad...met jullie delen..:melig:

LELIJKERD
29-07-2002, 19:25
ik dacht vandaag, shit man, danzie ik je weer de hele dag op de forum

SweetxBaby
29-07-2002, 19:25
Origineel gepost door nl-girl Pas ik ook niet, maar dan maar lichaamsdeel voor lichaamsdeel..... En de rest gaat in de vriezer....... jij bent echt kapot lauw..met andere woorden jij bent echt grappig :melig:

SweetxBaby
29-07-2002, 19:26

Origineel gepost door LELIJKERD ik dacht vandaag, shit man, danzie ik je weer de hele dag op de forum jij wil me echt weg hebben he... snotneus... maar je gaat me wel missen let op mijn woorden:stout:

Pagina's : [1] 2 3 4