Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Ze wisten van 11 september!"

Aouied_Aoua
14-09-2003, 04:01

"De Mossad (de geheime dienst van Israel) wist dat er op 11 september 2001 een aanslag zou komen op de WTC torens in New York. Mossad heeft voor 11 september camera´s geplaatst, gericht op de Twin Towers. Een uur voor de aanslag zijn alle joden verwijderd uit beide gebouwen door de Mossad. Dit alles was gewoon een excuus om een aanval te openen op de zogenaamde " Axis of Evil ". En weten jullie waarom er oorlog werd gevoerd met Afghanistan? Nee? Luister! Amerika heeft aan Iran gevraagd om de oliepijpleidingen vanuit Kazachstan en Turkmenistan door haar grondgebied te laten leiden naar Turkije. Maar Iran zei nee. Dus vroeg Amerika aan Afghanistan om de oliepijpleidingen door haar grondgebied te laten leiden. De regerende Taliban weigerde echter ook elke medewerking aan de Amerikanen. Amerika stelde vervolgens een ultimatum: " Jullie geven of Osama aan ons of die pijpleidingen ". De Taliban weigerde opnieuw, vandaar de oorlog na 11 september". Dit las ik ergens.... ik kon het niet laten het hier te posten :zwaai:

arabchrstn
14-09-2003, 04:30
Ik lees ook wel eens ergens wat.

Peej
14-09-2003, 05:26
Wel een erg duidelijke bronvermelding..."Dit las ik ergens". Ik lees wel eens dat alle Marokkanen criminelen zijn. Maar dat weiger ik ook te geloven. Ik zou wel eens willen weten waar je deze info precies gelezen hebt.

Qubleema
14-09-2003, 14:18
Tja dat wist ik al lang

Esau
14-09-2003, 20:30

volgens een joodse vriend waarmee ik nu aan het msnnen ben is het een leugen en waren de meeste in de synagogen Isa zegt: wel mijn joodse broeder a question vind jij het erg wat er op 11 september gebeurd is? Daniël - zegt: ja natuurlijk Isa zegt: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=141407 Daniël - zegt: stel je voor dat je moeder er was... Isa zegt: jaja http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=141407 Daniël - zegt: neee Daniël - zegt: dat is gelogen! Isa zegt: toch was er geen enkele jood in the building Isa zegt: normale dagen wel Daniël - zegt: "De Mossad (de geheime dienst van Israel) wist dat er op 11 september 2001 een aanslag zou komen op de WTC torens in New York. Mossad heeft voor 11 september camera´s geplaatst, gericht op de Twin Towers. Een uur voor de aanslag zijn alle joden verwijderd uit beide gebouwen door de Mossad. Dit alles was gewoon een excuus om een aanval te openen op de zogenaamde " Axis of Evil ". Daniël - zegt: dat is gelogen Daniël - zegt: het was een speciale dag Isa zegt: maar 11 september de dag waarop me opa stierf 6 jaar eerder niet Daniël - zegt: de meesten waren toen in de synagoge Isa zegt: hmm Daniël - zegt: nee Daniël - zegt: als er op t suikerfeest een aanslag is, en er vallen geen islamitische doden... dan gaan we toch ook niet vanzelf de moslims aanwijzen als de daders, omdat er geen moslims in t gebouw waren? Daniël - zegt: das even dom Daniël - zegt: op een feestdag zit je niet op je werk