Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomervakantie

Pagina's : [1] 2 3

AbaHoeCh
03-05-2007, 11:11

Naar waar ga je deze zomer met je mannetje en/of kinderen op vakantie? Toch niet alleen Magreb? :rolleyes:

AnJari
03-05-2007, 11:12
En, wat is er mis met alleen Magreb?

AbaHoeCh
03-05-2007, 11:19
Omdat meesten elk jaar naar dezefde bestemming gaan i.p.v. wat variatie te brengen als het aankomt op vakanties. Je kan bv. souveniertjes in huis hebben als herinnering aan dat (ei)land.

AnJari
03-05-2007, 11:25
Omdat meesten elk jaar naar dezefde bestemming gaan i.p.v. wat variatie te brengen als het aankomt op vakanties. Je kan bv. souveniertjes in huis hebben als herinnering aan dat (ei)land. Ja kan. Maar sommigen zoals ik kiezen er bewust niet voor andere landen op te zoeken en daar mijn centjes te verspillen terwijl ik een moederland heb die hard geld nodig heeft. Ga een beetje vrolijk doen in landen als Turkije waar ze nu niet eens een minister willen omdat ie uitdraagt dat ie Moslims is of nog erger op vakantie naar Amerika!!!Thailand, Maleisië. Nee, qua gevoel kan ik dat echt niet. Beetje vakantie vieren in landen waar Islamhaat overheerst. Marokko is ook niet al that qua heiligheid,maar vakantie kan je er perfect houden, liever daar dan ergens anders. Beetje vergezocht niet! :hihi:

AbaHoeCh
03-05-2007, 11:31

Ja kan. Maar sommigen zoals ik kiezen er bewust niet voor andere landen op te zoeken en daar mijn centjes te verspillen terwijl ik een moederland heb die hard geld nodig heeft. Ga een beetje vrolijk doen in landen als Turkije waar ze nu niet eens een minister willen omdat ie uitdraagt dat ie Moslims is of nog erger op vakantie naar Amerika!!!Thailand, Maleisië. Nee, qua gevoel kan ik dat echt niet. Beetje vakantie vieren in landen waar Islamhaat overheerst. Marokko is ook niet al that qua heiligheid,maar vakantie kan je er perfect houden, liever daar dan ergens anders. Beetje vergezocht niet! :hihi: Waar jij naar kijkt. :maf: Ewa ieder zijn verlangen hé. :hihi: Wat ik onder vakantie versta is ontspanning, luxe, geen kopzorgen, geen gezeik, relaxatie,... :love: en kben iemand die graag andere volkeren en culturen wil leren kennen over de hele wereld.

ouasimagirl
03-05-2007, 11:34
Naar waar ga je deze zomer met je mannetje en/of kinderen op vakantie? Toch niet alleen Magreb? :rolleyes: Oh jawel hoor en ben het zo langzamerhand wel zat ieder jaar de zelfde weg:rolleyes: :hihi: Maar goed in Marokko is ook veel te zien en heb nog lang niet alles gezien:goedzo:

Sousia87
03-05-2007, 11:35
Naaaaaarrrrrr Portugal

boug85
03-05-2007, 11:36
Wij gaan in juli rondtrekken in spanje en noorden van marokko.. in september gaan we waarschijnlijk terug naar Turkije en jij?

AnJari
03-05-2007, 11:37
Waar jij naar kijkt. :maf: Ewa ieder zijn verlangen hé. :hihi: Wat ik onder vakantie versta is ontspanning, luxe, geen kopzorgen, geen gezeik, relaxatie,... :love: en kben iemand die graag andere volkeren en culturen wil leren kennen over de hele wereld. Maar tis wel zo, je steunt welliswaar indirect hun strijd tegen moslims. :hihi: Straks gaan we nog gezellig met zijn allen vakantie vieren in Tel Aviv. Jij misschien, maar dan ben je ook de enige. Meeste Marokkanen nemen een vet hotel en komen niet verder dan zee, winkels en hotel. Wat kan je daar nou van leren? Bvb Dubai, ga eens verder rijden dan die superdeluxe stad, je schrikt van wat je ziet buiten die stad. Is ook dat heel veel taxichauffeurs toeristen niet buiten zoveel kilometer mogen brengen ( van horen zeggen dit hoor) Maar geniet van je vakantie, waar ga je trouwens heen? :)

TheMansion
03-05-2007, 11:37
Wij gaan lekker naar china Bejing...tien dagen met het gezin en friends! Heerlijk, kijk er nu al naar uit Inchallah...alleen het vliegen niet

Cheetos
03-05-2007, 11:38
Marokko is een groot en mooi land. Er is ook daar genoeg te zien. Men blijft vaak alleen steken in de omgeving waar ze wonen. Maar er is nog veel meer te zien dan alleen zee en het noorden.

AnJari
03-05-2007, 11:38
Dus wel! :haha: Anders zou je topic storm lopen. Huisvrouwen houden van opscheppen. ;) Dus dat! :hihi:

boug85
03-05-2007, 11:40
Marokko is een groot en mooi land. Er is ook daar genoeg te zien. Men blijft vaak alleen steken in de omgeving waar ze wonen. Maar er is nog veel meer te zien dan alleen zee en het noorden. Ja je hebt helemaal gelijk.. marokko is echt prachtiggg.. ik heb alles in het zuiden gezien en we willen nu naar het noorden.. ik wil zeker naar elhoceima.. die strand daar:love:Ik heb niet zoveel familie .. alle belangrijke familieleden wonen hier dus we gaan echt rontrekken en vakantie vieren en niet van die naar die..

AbaHoeCh
03-05-2007, 11:40
Dus wel! :haha: Anders zou je topic storm lopen. Huisvrouwen houden van opscheppen. ;) Wah nishan! :hihi: Oh jawel hoor en ben het zo langzamerhand wel zat ieder jaar de zelfde weg:rolleyes: :hihi: Maar goed in Marokko is ook veel te zien en heb nog lang niet alles gezien:goedzo: Je kan het toch bespreken met je man om ergens anders naartoe te gaan? Of wil hij niet? Als hij er dan zo moeilijk over doet stel hem dan voor dat je een paar weken naar magreb gaat, beetje daar de tazath en tahendesht en awetieg en delah proeven en de familie bezoeken en erna paar weekjes iechen ander bestemming. Stel het hem voor en herhaal exact wat ik heb getypt, gegarandeert dat hij erover zal nadenken hoor. :hihi:

AbaHoeCh
03-05-2007, 11:41

Naaaaaarrrrrr Portugal Leeeeeeeeuuuuuuukkk!! Wat valt er daar dan allemaal te beleven?

Pagina's : [1] 2 3