Bekijk originele versie : Kolonel_major!!!
roosroosje
29-07-2002, 17:34
Ik wil even wat kwijt aan jou ezel,
WIJFEN??????????
Zo noem jij vrowen of meisjes, he a smetta.
Wat denk je wel niet van je zelf a oen, a ei door jou word ik echt misselijk sukkel.
Ik ben heus niet de enige die dit vind, bah jij jou tijd komt nog wel oen.
Neem een VB van de andere jongens hier, dat zijn mannen en verdedigen en geven een mening zonder de ander te kwetsen. Dus LEER EERST om een man te zijn voor dat je wat zegt a domboooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik walg van je !!!!
LieveMeisje
29-07-2002, 17:43
huh.... ik snap het ff niet :( tegen wie eindelijk?????? een KOE :D
oow aan die ezel KOLONEL_MAJOR!!!!!!!! wat heeft hij gedaan???? over een WIJFEN????
The_Jackal
29-07-2002, 17:55
Origineel gepost door roosroosje
WIJFEN??????????
Wat denk je wel niet van je zelf a oen, a ei door jou word ik echt misselijk sukkel.
Neem een VB van de andere jongens hier, dat zijn mannen en verdedigen en geven een mening zonder de ander te kwetsen. Dus LEER EERST om een man te zijn voor dat je wat zegt a domboooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik walg van je !!!!
mogen we weten wat de reden is voor je woedeuitbarstingen?
roosroosje
29-07-2002, 18:00
Hoi meid,
Ik vind dat echt een oen gewoon een ezel.
Hij denkt dat hij het zo goed weet moet je even al zijn Berichten lezen. Je word er misselijk van...
roosroosje
29-07-2002, 18:02
IK BEN GEWOON SUPER KWAAD OP DIE OEN!!!!!
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:04
hahahaha waarom nou......leg eens precies uit waarom je boos bent........dan kunnen we eerlijk discussiƫren....je scheldt me wel uit maar het slaat nergens op....
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:06
WIJFEN??????????
Ik walg van je !!!!
En pas een beetje op je taalgebruik, is niet goed voor je hart..:hihi:..
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:07
ik zie dat je pas lid bent.......doe rustig aan..zo maak je geen vrede...
The_Jackal
29-07-2002, 18:15
IK BEN GEWOON SUPER KWAAD OP DIE OEN!!!!!
sorry dat ik het moet zeggen
maar zonder de topics van kolonel_major gelezen te hebben kom jij als de slechte over
ik heb enkel deze topic gelzen en jij bent wel de boosdoener hier (jij hebt ook enkel over hem gelezen, net zoals ik deed over dit topic)
jij bent boos,
maar je zegt niet waarom
dat is de slechtste eigenschap die een volwassen persoon kan hebben
je kan dit probleem verhelpen door misschien uit te leggen wat reden daartoe is,
haat is geen reden,
of kan een reden zijn, maar dan ben jij geen haar beter als de reden tot die haat ook niet wordt vermeld
p.s.: ik ben maar een onschuldige neutrale yasmina'er
dus wees niet boos op mij
:)
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:17
dat zeg ik net, ok misschien is het verkeerd om te zeggen 'wijfen' maar ja dat is gewoon straattaal....gebruikt iedereen...als iedereen het erg vindt dan zeg ik het niet meer.......... :rolleyes:
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:20
nou waar ben je nou.......?? als je een topic over mij opent moet je ook antwoorden.............?? :confused: :confused: :rolleyes:
roosroosje
29-07-2002, 18:20
Nee ik ben niet boos maar, ik snap het niet waarom hij altijd de meiden moet af kraken of hij zo goed is.
Iedereen moet vrij zijn om zijn mening te uiten.
Ik heb een paar dingen gelezen van hem en het is echt niet om aan te zien.
en dan oog nog die SMILIES!!!
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:21
Origineel gepost door LieveMeisje
huh.... ik snap het ff niet :( tegen wie eindelijk?????? een KOE :D
oow aan die ezel KOLONEL_MAJOR!!!!!!!! wat heeft hij gedaan???? over een WIJFEN????
en jij waarom noem je me ezel....zomaar !!!!! en dan beweren dat IK slecht ben.... :rolleyes:
The_Jackal
29-07-2002, 18:22
het kan zijn dat er misschien enige onenigheden zijn tussen jou en zijn meningen,
maar is het dan niet juist daarom dat je met argumenten naar boven moet komen
p.s.: ik ben hier ook maar lid sinds drie dagen en de eerste keer was echt geen 'warm onthaal' hoor,
ik was ook verstard omwille van enkele meningen,
maar na enkele meninguitwisselingen werd al snel vrede bereikt
dus
ik zou zeggen
neem deze ervaring van mij aan en wie weet worden jullie nog zelfs een koppeltje
:p
Kolonel_Major
29-07-2002, 18:23
Nee ik ben niet boos maar, ik snap het niet waarom hij altijd de meiden moet af kraken of hij zo goed is.
Iedereen moet vrij zijn om zijn mening te uiten.
Ik heb een paar dingen gelezen van hem en het is echt niet om aan te zien.
en dan oog nog die SMILIES!!!
wijs me dan die berichten aan...waarvan jij zegt dat ze niet kloppen..noem de topics en ik zal kijken......
Praat met mij......niet met the Jackel......het gaat hier over mij dus praat je ook met mij, lijkt me wel zo redelijk.... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.