Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Check deze reportage vanuit Hebron!

LZN
14-09-2003, 00:45

ik word weer helemaal gek als ik dit zie! vind het wel een hele goeie repo! eindelijk eens een keer niet zo pro-israel! maar ben nu weer totaal gefrustreerd!! heb er gewoon geen woorden voor! al dat onrecht!!!! maar ja, dat hoef ik jullie niet te vertellen! http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/bb.20030913-a.rm?proto=rtsp (de repo begint in de 21ste minuut).

Bachelorette
14-09-2003, 01:06
:jammer: ik hoop dat door deze reportage een ander wereld opengaat voor de mensen die pro-israel zijn....ik dnek zelf dat de kans zeer klein is :jammer: freepalestina!

Ezzedine
14-09-2003, 12:20
ETA heeft niks met engeland te maken jij bedoeld de IRA Of The Real IRA

Bachelorette
14-09-2003, 16:34
Origineel gepost door buddy Ik denk dat er heel veel mensen net als mij niet pro-israel zijn, maar erg tegen alle zelfmoord aanslagen die de palestijnen plegen. Dit is echt te gruwlijk. Ik ben ook niet pro-engeland maar wat de ETA doet/deed kan gewoon niet. Ik ben ook niet pro-spanje maar hoe de Basken met hun aanslagen gedragen zich schandelijk! De Palastijnen zijn gewoon heel stom besig met hun aanslagen Ze maken zich erg ongeliefd in de wereld en ik denk dat vele wereld leiders die zich "neutraal" opstellen. Bij een escalatie van het probleem onmiddelijk partij zullen kiezen voor de Israeliers. in het filmpje was duidelijk te zien dat hebron aan de Palestijnen terug was gegeven. waarom trekken die domme kolonisten zich dan niet terug! van mij mogen ze hun land verdedigen en als hun enige manier zelfmoordaanslagen zijn, dan is er geen ander keus. freepalestina!!

DonAgewan
14-09-2003, 21:31

Origineel gepost door buddy Mensen zijn vrij om te gaan wonen waar ze willen. Zo komen hier in Nederland nog dagelijks mensen wonen omdat ze dit graag willen. Als ze eenmaal toegelaten zijn zullen ze ook niet meer weggestuurd worden (hoewel sommige dit wel graag zouden willen). Waarschijnlijk vinden Isralaeliers het fijn om in Hebron te wonen, waarom zouden ze dan weg moeten? en waarom zijn palestijnen niet vrij om te wonen in wat ze nu Israel noemen? Hebben ze toestemming van nodig van Israel dat z eniet krijgen en als een kolonist gaat wonen in palestina vragen ze geen toestemming aan de palestijnen. Kolonisten nemen te veel ruimte in voor de groep waaruit ze bestaan. En krijgen ook meer voorzieningen dan de gemiddelede palestijn terwijl ze er midden in wonen. Zoals 14 keer meer water. de hun wegen maken reizen voor Palestijnen onmogelijk. Kolonisten worden gesubsidieerd om daar te wonen. ze hoeven het leger niet in en hebben nog vele andere belasting voordelen.

Bidawi_Mazlot
15-09-2003, 00:41
De Leehoed doen met de arabieren wat ze willen en dat komt door die slapende Saudie Arabische manteldragers en hun fu.cking aasgieren. Zij leven in grote paleizen en hun onderdanen moeten de klappen opvangen.....en het ergste vind ik hun uitstraling op tv.....kan ze wel schieten!.....''kijk 'ns wij hebben een moskee in Nederland gebouwt''......jahaaa wij zijn de afstammelingen van de profeet Mohamed(vrede zij met hem) echte moslims......maar intussen onderhandelen zij met 's werelds grootste massamoordenaars....Amerika.... Wij discusseren machteloos, kijken machteloos naar het journaal en we kunnen niks doen, terwijl onze broeders en zusters vernedert, verkracht jaaaa afgeslacht.....ik ben machteloos en het doet mij pijn.....ik kom even op marokko.nl vertellen dat wij trots zijn, stevige geschiedenis en noem maar op.....helpen wij wel voldoende genoeg broeders en zusters?.....ik in ieder geval niet want ik praat zo makkelijk......vertel ff hier achter mijn pctje dat wij trots hebben ALLAHO AKBAR! ALLAHO AKBAR!....Allah(swt) is inderdaad groot en het lot van de palestijnen ligt in zijn ''hand''. Als het aan ons lag dan waren de palestijnen allang naar de klote geholpen want het enigste wat wij kunnen is veel lu.llen bull shit gewoon....het is idd niet genoeg om geld in te zamelen voor hen, het komt toch niet aan beste mensen.....wat kunnen wij voor hen doen om er voor te zorgen dat onze steun wel ontvangen wordt incha'allah? pray for them........

sword
15-09-2003, 10:16
Origineel gepost door Defender Eh....waarom alleen wanna-palestijnen aan het woord? waarom alleen beelden van Israelische militairen? Waarom niet van de doodgeschoten joodse kinderen in Hebron? Waarom wordt niet verteld waarom die straat is afgesloten (neit een aanslag, je kon daar als jood niet lopen of er werd op je geschoten). Waarom heten joden in de Hebron eigenlijk kolonisten omdat ze niet weg wilden gaan? (arabieren in Israel worden ook geen kolonisten genoemd) Waarom proberen de arabieren in Hebron eigenlijk die paar joden daar weg te pesten? Als ze ze met rust zouden laten, zou er niets aan de hyand zijn. Dit filmpje is gewoon propaganda: Het is de halve waarheid, en van de andere kant wordt niets getoond. jouw argumentatie wordt met de dag dunner en dunner deflowerdje, nog even en je flinterdunne argumentatie loopt zoals diaree uit je pro-zionistische bek! :zwaai: Sword