Bekijk originele versie : Wie o wie...tips voor weekendje weg!!!
Hebben een drukke tijd achter de rug.
zou graag met mijn man en de twee kleintjes (bijna 1, en 2,5 jaar) een weekendje weg willen........
Maar waarheen??????? Hebben jullie leuke ervaringen of ideen dan hoor ik het graag inchallah!!!!
chokran bezef oegties!
Kortjakje
02-05-2007, 23:37
Als je de kids meeneemt zou je misschien naar een pretpark kunnen met overnachting. Texel is ook heel leuk voor een weekeindje met kids.
hetleven
03-05-2007, 06:44
Het beste om een weekendje weg te willen met kids dan hangt het ervan af wat jij graag hebt, tik maar eens in op google 'bosberg' dat is limburg, dat is met overnachting voor zolang je wel, een enorm groot domein voor te wandelen, zwembad denk ik, je kunt a volonté eten en kinderen kunnen daar zelfs blijven spelen terwijl jij met mannetje leef "eventjes alleen tussenuit wilt" en wat je ook kunt doen is "sunparcs" is ook enorm leuk, maar ja, is voornamelijk zwemmen denk ik, dus hangt ervan af of jij zwemt (moslima) of niet.
Amusement!
Als je zonder kinderen weg wilt, zou ik absoluut naar barcelona gaan, geweldige stad en weeknd ik ook wel genoeg. Dichterbij is brussel of Berlijn ook leuk. GENIET ZE!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.