Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 9 maanden zwanger geweest,en dan opeens een kind.

lovelywoman
02-05-2007, 22:04

hoi dames ja ik vind het nog allemaal onwerkelijk en ik besef het nog niet hoor,maar hoe was het bij jullie,je bent negen maanden zwanger geweest oke je verheugd je enorm op de baby,nou de tijd is aangebroken en je bevalt van een gezonde baby. maar wat ik me afvraag is het nier raaarr subhanelah, gewoon een kind dat helemaal afhankelijk is van jou en je man. zijn er vrouwen die zo iets hadden van is dit het nou!!! kijk ik denk van ohhhhhh als ik straks me kind in me armen krijg ik ga zo veel van me kind houden is gewoon onbeschrijfelijk,maar kan het ook zo zijn dat het erg tegen valt. :traan1:

bollebuik
02-05-2007, 22:10
nee het zal niet tegenvallen, een kind hebben is :love: en dit is écht geen troostpraatje of zo. je hart wordt er ruimer van, het is net alsof je eindelijk kan ademen. ik weet niet hoe het uit te leggen maar als je verdrietig bent, dan is het je kind die je weer gelukkig maakt. niets kan dan nog stuk. gewoon een glimlach van je kind maakt je dag weer goed. en als je je gelukkig voelt, en je hebt je kind naast je, dan voel je je als een koningin. je hebt ALLES en niets meer nodig. ben Allah swt dankbaar voor mijn zoon

sohaiyla1983
02-05-2007, 22:12
ahahah gekke meid ik moest echt om je lachen maar weet wat je bedoelt.. ik denk dat ze er helemaal weg van zullen zijn... dat je elkaar niet eens liefde meer wilt geven maar alleen aan dat kindje..

Noraatje22
02-05-2007, 22:12
SubhanaAllah, ik kijk uit naar dat moment, om me kindje in me armen te nemen.... ik zal zoveel er zoveel van houden, maar inshaAllah moet het nog gebeuren, wanneer dat zo is zal ik er super van gaan genieten!!!!

FesRose
02-05-2007, 22:13

nee het zal niet tegenvallen, een kind hebben is :love: en dit is écht geen troostpraatje of zo. je hart wordt er ruimer van, het is net alsof je eindelijk kan ademen. ik weet niet hoe het uit te leggen maar als je verdrietig bent, dan is het je kind die je weer gelukkig maakt. niets kan dan nog stuk. gewoon een glimlach van je kind maakt je dag weer goed. en als je je gelukkig voelt, en je hebt je kind naast je, dan voel je je als een koningin. je hebt ALLES en niets meer nodig. ben Allah swt dankbaar voor mijn zoon *zucht*, Je beschrijft het echt mooi! Kan niet wachten, Incha Allaah.

lovelywoman
02-05-2007, 22:16
ik sluit me helemaal aan bij fesrose, prachtig gezegd.

LuckyLady
02-05-2007, 22:16
hoi dames ja ik vind het nog allemaal onwerkelijk en ik besef het nog niet hoor,maar hoe was het bij jullie,je bent negen maanden zwanger geweest oke je verheugd je enorm op de baby,nou de tijd is aangebroken en je bevalt van een gezonde baby. maar wat ik me afvraag is het nier raaarr subhanelah, gewoon een kind dat helemaal afhankelijk is van jou en je man. zijn er vrouwen die zo iets hadden van is dit het nou!!! kijk ik denk van ohhhhhh als ik straks me kind in me armen krijg ik ga zo veel van me kind houden is gewoon onbeschrijfelijk,maar kan het ook zo zijn dat het erg tegen valt. :traan1: tegenvallen? ik denk het niet, een kind is het allermooiste geschenk van Allah dat je kan krijgen, ben zo blij met ons zoontje... wat wel kan tegenvallen is bijv. een moeilijk kind, veel huilen of ziek... maar inshallah zal alles goed verlopen en als moeder zal je echt veel geduld leren krijgen voor alle situaties inshallah, een mooi en gezond kindje gewenst ! ;)

lovelywoman
02-05-2007, 22:30
bedankt voor jullie reacties