Bekijk originele versie : Strakkkkkkkkk
Een zoon van een soussie was jarig en kreeg een 2de hands fiets voor zijn verjaardag. Op een dag zei het kind heel blij tegen zijn pa 'beba beba, kijk ik kan zonder handen fietsen. Pa werd woedend' a weld le7raam, waar wacht je nog op, ga het stuur verkopen!!!!!!!!!!!!'
Qubleema
13-09-2003, 23:16
hihihih hahahaha wahahahahaahahaahahahahah whihaihwhaihaihaihaihaiwhahwiha
MissChica
13-09-2003, 23:19
WUAHAHAHHAAHAHAHAHAAHHHAHAHHAAHAHAHAHAAHHHAHAHHAAH AHAHAHAAHHHAHAHHAAHAHAHAHAAHHHAHAHHAAHAHAHAHAAHHHA HAHHAAHAHAHAHAAHHHAHAHHAAHAHAHAHAAHHHAHAHHAAHAHAHA HAAHHHAHAHHAAHAHAHAHAAHHHAHAHHAAHAHAHAHAAHH :giechel :lol:
beppie_truus
13-09-2003, 23:26
woehahahahahahahahaha die is masterlijk :hihi:
Nog eentje;
Buch, tony blair en Mohammed 6 vaarden op een grote boot tot de boot plots begon te zinken,
sprongen ze met z'n drieën van de boot op een vlot. Zo kwam er een grote haai en at ze met 1 grote hap op. Buch zei vervolgens 'dit kan niet! Mij moet je laten gaan want ik ben verdomme de president van Amerika!' en ook Blair zei' ik ben de minister president van GB, dus mij moet je ook laten gaan. De haai ging akkoord en opende zijn mond en liet ze gaan en zo bleven ze zwemmen tot ze aan het strand kwamen en met grote verwondering zagen ze Mohammed 6 relaxed achterover in de zon liggen. Ze vroegen hem hoe de haai hem had laten gaan en hoe hij in hemelsnaam zo snel aangespoeld was waarop hij antwoordde:
Ik vertelde de haai dat ik de zoon van Hassan II was en de haai zei 'TFOOOOOOOOWWWWW' en ik belandde direct hier :D
Qubleema
13-09-2003, 23:32
whahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhaahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaahhhhhhhhhhhhhhhh
Hahahah, die laatste was gruwelijk he ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.