Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grappige/Droge opmerkingen van je vriend/man

Studente2006
02-05-2007, 14:57

Ik moet soms echt lachen om mijn man... hiij begrjipt geen hints je moet het hem gewoon vragen.. dat zegt ieook.. een x zei ik dit lijkt me nou ECHT een leuk tentje om wat te eten... zei hij heel droog: Ja moet een x doen.. haha ik had gehoopt dat hij zou zeggen gaan we een x doen.. wie heeft er ook zo een onnozel slimme man hahaha

Fatoushka
02-05-2007, 15:05
Salaamalaikomm hahah jammer dat ie geen hints begrijpt! Ik kan niet met je mee praten ik heb geen man:D

_aLaTuRCa_
02-05-2007, 15:11
Mijn vriend begrijpt het ook niet altijd.. Ik ben volgende week jarig en hij vroeg wat ik wilde.. Tuurlijk zeg ik niet wat ik echt wil, maar doe als of het niet echt belangrijk is en zeg gewoon: hoeft niks lieverd, ik ben al blij dat ik jou heb.. Wat hoor ik dan??? "OK dan".. :moe: Ik hoop echt wel dat ie wat koopt.. :ego:

Bitsa
02-05-2007, 15:17
Mijn vriend begrijpt het ook niet altijd.. Ik ben volgende week jarig en hij vroeg wat ik wilde.. Tuurlijk zeg ik niet wat ik echt wil, maar doe als of het niet echt belangrijk is en zeg gewoon: hoeft niks lieverd, ik ben al blij dat ik jou heb.. Wat hoor ik dan??? "OK dan".. :moe: Ik hoop echt wel dat ie wat koopt.. :ego: :gniffel: Nee deze is gewoon de bom!!!

Studente2006
02-05-2007, 15:29

haha ja de mijne mijn man is ook zo... hij begriijpt nix... hij koopt wel altijd iets... maar dat ik denk van wauwwww hahah maar goed ik weet hoe hij is en hij is nou eenmaal klumpsy.. dus ik vind het idee al leuk dat ie naar een winkel gaat.. en wat gaat zoeken.. Hij heeft ook nooit eg behoefte om wat leuks te gaan doen... hij vindt het al leuk als hij met mij is zegt ie... (zogenaamd) haha , maar je kan hem oook niet veranderen je moet gewoon accepteren dat hij A-romantisch is en hints niet begrijpt.. dus gewoon duidelijke taal nodig met zulke mannen... en met je bescheidenheid kom je er niet lieve ala turca... gewoon meenemen naar de stad laten zien wat je leuk vindt.... klaar!! dan weet ie tenminste wat je leuk vindt...

Magrebia
02-05-2007, 15:29
Mijn vriend begrijpt het ook niet altijd.. Ik ben volgende week jarig en hij vroeg wat ik wilde.. Tuurlijk zeg ik niet wat ik echt wil, maar doe als of het niet echt belangrijk is en zeg gewoon: hoeft niks lieverd, ik ben al blij dat ik jou heb.. Wat hoor ik dan??? "OK dan".. :moe: Ik hoop echt wel dat ie wat koopt.. :ego: :hihi: :maf2:

CherryPie
02-05-2007, 15:30
Oehh schatje, talk dirty to me... "Ehhh... poep?" Ik lag in een scheur!

Sweet_Love
02-05-2007, 16:22
Oehh schatje, talk dirty to me... "Ehhh... poep?" Ik lag in een scheur! :lol: zooo die is goed ... ahah ga ik ook gebruike ahahha wollah die is lollg:hihi: :maf2:

Studente2006
02-05-2007, 16:27
hahaha

N-Tetouania
02-05-2007, 16:40
Oehh schatje, talk dirty to me... "Ehhh... poep?" Ik lag in een scheur! Hahahah deze is echt goed !!