Bekijk originele versie : Velvet touch ontharingshandschoenen, wie heeft er ervaring mee ?????
Arabische_Meid
02-05-2007, 14:56
Wie heeft er ervaring met Velvet touch, ontharingshandschoenen?
Hoelang blijven de haartjes weg :o ?
http://www.drogisterij.net/producten/231x231/133463_1.jpg
naimaaa123
02-05-2007, 15:00
Ik heb wel eens op tv gezien dat je er voor moet uitkijken. je kan brandwonden er aan overhouden.
kwam ooit op tv
je moet gewoon rustige ronde bewegingen en niet te hard duwen
Studente2006
02-05-2007, 15:38
nou ik heb ooit eentje gebruikt voor mijn bovenlip ik heb het geweten hoor... het was 3 dagen rood/bruin.. je zag hele donkere plek op mn bovenlip... het leek echt op een snor heel erg gelukkig had ik camouflage stift en make up kon ik het coveren maar niet gebruiken voor je boven lip echt!!!!
nou ik heb ooit eentje gebruikt voor mijn bovenlip ik heb het geweten hoor... het was 3 dagen rood/bruin.. je zag hele donkere plek op mn bovenlip... het leek echt op een snor heel erg gelukkig had ik camouflage stift en make up kon ik het coveren maar niet gebruiken voor je boven lip echt!!!!
Met zo'n handschoen je bovenlip doen............tja.
Studente2006
02-05-2007, 16:04
ja die ik heb ik gebruikt is speciaal voor de bovenlip!! maar ja heel slecht
Jullie vrouwen hebben allerlei leuke zaken waar je uit kan kiezen op dit gebied........zou er voor mij ook een scheerhandschoen zijn?
bentayeb_beauty
02-05-2007, 16:21
Is dat net hars ofzo? en iemand ervaring als je je benen ermee doet?
Arabische_Meid
02-05-2007, 16:34
Ik wil het ook ervaringen horen over benen !
tiztoutinegirl
02-05-2007, 20:17
nou k heb het gebruikt werkt voor geen meter :moe:
me huid werd er alleen rood van en tis net of je scheert dus de haartjes kome weer even snel trug ;)
dus dames tis de moeite nie waard.... gwn een epilady gebruiken;)
Ik heb hem net 3 dagen geleden voor het eerst geprobeerd op mijn benen en inderdaad, ik heb gewoon brandwonden opgelopen het is niet normaal! heb nu nog steeds velletjes aan mn benen hangen ervan.. ik raad iedereen dit AF!
Lella_Gzella
02-05-2007, 21:26
Je moet er ook niet hard over heen wrijven zoals is gezegd hele zachte ronde bewegingen maken en er geen druk op zetten ..
het is een soort schuursponsje dus je schuurt als het ware de haartjes weg
Ik heb het ook gebruikt maar dan die speciaal voor het gezicht
ik vind hem wel goed!
Arabische_Meid
02-05-2007, 22:12
Hmm ok geen aanrader dus, ik denk dat ik maar een nieuwe epilator ga aanschaffen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.