Bekijk originele versie : Te Laat Thuiskomen..begrijpelijk Vooral Voor De Meisjes!
lailalicious
13-09-2003, 21:17
DAG MOCRO'S...
VANDAAG KWAM IK EEN KWARTIER TE LAAT EN MN PA WERD HELEMAAL PARA..NORMAAL ALS IK TE LAAT KOM....ZEGT IE NIX...EN DEZE KEER WEL....MAAR IK KOM NOOIT EEN UUR TE LAAT OFZO..ALTIJD MAXIMAAL EEN KWARTIER!..EWA WIE HEEFT PSIES DEZELFDE OUDERS...OF MAG JIJ ZELFS NIE EENS 1 MIN TE LAAT KOMEN? LAAT T ME WETEN?...EN WAT VINDEN JULLIE EEN GOEDE TIJD OM TERUG NAAR HUIS TE KEREN ?
MarocSistah
13-09-2003, 21:18
Ik heb geen tijd om thuis te komen de ene keer moet ik om 16 uur thuis zijn de andere keer valt het niet op als ik pas om 23 uur thuis kom......
Ik heb hele rare ouders ;)
MissChica
13-09-2003, 21:20
Uhmm als ik bij me vader ben mag ik maar shi 1 of 2 uur naar buiten en bij me moeder kom ik pas rond 21.30 aan en in het weekend rond 23.30 of later maar ze zegt er soms wat van en dan weer niet
praatjes
13-09-2003, 21:27
Als een meisje te laat thuis komt, dan heeft ze een vriendje. Zo gek is dit niet, of ben ik het.
lailalicious
13-09-2003, 21:28
zo t valt jouw ouders nie een op..dat je weg bent sávonds...whuaha mijn vader gaat nie slapen voordat ik thuis ben ;)
:)
lailalicious
13-09-2003, 21:29
een meisje komt alleen nie te laat thuis omdat ze een vriendje hebt..je kan ook bij een vriendin zijn en tis zo gezellig ..je vergeet de tijd...en dan kom je te laat..t gaat nie alleen om vriendjes..volgensmij ben je juist dan eerder thuis zodat je ouders er nie achter kome ;)
MissChica
13-09-2003, 21:32
lailalicious nou het valt mijn ouders wel op en ik zeg ook altijd waar ik heen ga en ze hebben me nr als ze me nodig hebben bellen ze maar en praatjes nee hoeft nie altijd want ik ben elke dag bij me nichtje en nie naar een vriend ofzo
lailalicious
13-09-2003, 21:35
ewa jah....ik heb ook een gare gsm..die altijd uitvalt ;)..daarom d8ten mn ouders ookn og dat ik m express uitdoe :confused: .....en jij praatjes...volgensmij is jouw vriendin altijd te laat door jouw..maar dat geld nie voor elk marokaans meisje :)
MissChica
13-09-2003, 21:37
hahahah lailalicious die is goed wat je zei dat zijn vriendin ze3hma te laat komt door hem en ja soms valt de mijne ook uit gaan ze zeiken waarm hang je op waarom heb je tel uit gezet enzo ach ja na 5 min is het weer goed
praatjes
13-09-2003, 21:38
het zijn allemaal smoesjes wat jullie meisjes te vertellen hebben, dat doen jullie wanneer jullie te laat thuis komen. En dat doen jullie ook hier in deze topic, wees gewoon eerlijk. Tegen mijn kan je alles vertellen.
Ewa lailalicious heb je nog enkele avonturen mee kunnen maken daaro in Haarlem??
MissChica
13-09-2003, 21:42
ik lieg nie ik ben altijd bij mijn nichten of vriendinnen bij hun thuis of dan bij mij thuis is verschillend
lailalicious
13-09-2003, 21:44
nee praatjes..t zijn geen smoesjes...ik heb geen vriendje..en ben ook nie jongens wezen bezoeken..deze meisjes waren tog ook eerlijk..waarom zouden ze liegen?..ik was egt te laat omdat ik bij een vriendin was..t was gezellig..niet alles hoeft over jongens te gaan..ewa meisjes zijn jullie t nie met me eens??..als je te laat komt hoeft t tog nie persee meteen over jongens te gaan?
en avonturen in haarlem..is weer een andere topic..maak er een aan zou ik zeggen ;)
MissChica
13-09-2003, 21:46
Hahah ja ik ben het met je eens soms vergeet ik ook de tijd
lailalicious
13-09-2003, 21:48
of nie misschica..snapt wat ik bedoel..gsm is nie altijd goed als huistelefoon..kan uitvallen ;)..deze mocro begrijpt tenminste wat ik bedoel :)
berbertje00
13-09-2003, 21:49
Origineel gepost door praatjes
het zijn allemaal smoesjes wat jullie meisjes te vertellen hebben, dat doen jullie wanneer jullie te laat thuis komen. En dat doen jullie ook hier in deze topic, wees gewoon eerlijk. Tegen mijn kan je alles vertellen.
generaliseren :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.