Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je voor ...

Pagina's : [1] 2 3 4

Shahinez
13-09-2003, 20:50

Je komt te weten dat een jongen je leuk vind ... maar zelf ken je hem niet,je weet niet hoe hij eruit ziet,of hoe hij klinkt ... Op een dag krijg je een phone van iemand en hij zegt dat hij die persoon is?Je neemt het serieus op en je gaat erop in.Paar dagen later belt er iemand anders en zegt dat hij die persoon is?Word je para of wat doe je? Wie ga je nu geloven?De eerste,die je eigenlijk wel heel leuk vond,en hij was zeer spontaan?Of de tweede die zooooooooooo zacht is en lief en alles wat je wilt in een jongen ... Wat zou jij in zulke situatie doen?

karima001
13-09-2003, 20:52
Ik geloof ze allebei en hou ze ook allebei... Nee hoor geintje, k weet niet..lijkt me heel moeilijk

Sahbi
13-09-2003, 20:57
Dit komt mij bekend voor..... :rolleyes:

Shahinez
13-09-2003, 20:58
Origineel gepost door Sahbi Dit komt mij bekend voor..... :rolleyes: :rolleyes: komt het jou bekend voor?Wat zou jij in zo'n situatie doen?Wie geloof jij?Wie denk jij dat er open kaart met je zit te spelen? En wat zou jij doen?

stardust
13-09-2003, 20:59

Origineel gepost door Sahbi Dit komt mij bekend voor..... :rolleyes: Vertel! :)

stardust
13-09-2003, 21:01
Oh trouwens..advies: Op beide jongens niet ingaan en al helemaal niet als ze alletwee Marokkanen zijn...het is allemaal veelste vaag en als die je echt leuk zou vinden dan heeft hij toch wel een persoonlijk praatje voor je over...Puh leaz...Niet op ingaan.

Studje
13-09-2003, 21:03
Origineel gepost door Shahinez Je komt te weten dat een jongen je leuk vind ... maar zelf ken je hem niet,je weet niet hoe hij eruit ziet,of hoe hij klinkt ... Op een dag krijg je een phone van iemand en hij zegt dat hij die persoon is?Je neemt het serieus op en je gaat erop in.Paar dagen later belt er iemand anders en zegt dat hij die persoon is?Word je para of wat doe je? Wie ga je nu geloven?De eerste,die je eigenlijk wel heel leuk vond,en hij was zeer spontaan?Of de tweede die zooooooooooo zacht is en lief en alles wat je wilt in een jongen ... Wat zou jij in zulke situatie doen? Gewoon effe je verstand gebruiken :D....... Spreek met die personen af en kies diegene die bij je past ;)

Shahinez
13-09-2003, 21:04
Origineel gepost door stardust Oh trouwens..advies: Op beide jongens niet ingaan en al helemaal niet als ze alletwee Marokkanen zijn...het is allemaal veelste vaag en als die je echt leuk zou vinden dan heeft hij toch wel een persoonlijk praatje voor je over...Puh leaz...Niet op ingaan. Keej dan,stel dat ze elk een persoonlijke praatje met je hebben gehad? En meisje,ik val alleen op marokkanen,ik wil niets lievers ... ;)

MissChica
13-09-2003, 21:06
Ik zou tegen hun allebij zeggen bel me nie meer safi !!!

stardust
13-09-2003, 21:06
Good Luck! Ik zou daarna de knapste kiezen..nee joh joke..ja ff voordelen nadelen lijstje maken...NEe dat helpt ook niet.. Go with the one that ur hearts want..meer kan je niet doen..je kan niet in de toekomst kijken.

Shahinez
13-09-2003, 21:09
Origineel gepost door stardust Good Luck! Ik zou daarna de knapste kiezen..nee joh joke..ja ff voordelen nadelen lijstje maken...NEe dat helpt ook niet.. Go with the one that ur hearts want..meer kan je niet doen..je kan niet in de toekomst kijken. What my heart wants ... damn ... ik weet wat mij hart wilt ... alleen kan het niet ... iets is in de weg

stardust
13-09-2003, 21:12
Dan moet je dat uit de weg zien te krijgen of in elk geval proberen...dan heb je ten minste het gevoel dat je iets in controle hebt..u know what I´m saying??

Sahbi
13-09-2003, 21:12
Origineel gepost door Shahinez :rolleyes: komt het jou bekend voor?Wat zou jij in zo'n situatie doen?Wie geloof jij?Wie denk jij dat er open kaart met je zit te spelen? En wat zou jij doen? Ik zelf zou er geen punt om maken, je merkt het wel als iemand je heel graag wilt......zal ie vanzelf wel toegeven.

Shahinez
13-09-2003, 21:16
Origineel gepost door Sahbi Ik zelf zou er geen punt om maken, je merkt het wel als iemand je heel graag wilt......zal ie vanzelf wel toegeven. Je bent niet duidelijk genoeg ... dus jij zegt dat je gewoon zou doorgaan met de charade ofwat?OF toch contact breken met beide?

SaMiax
13-09-2003, 21:16

Origineel gepost door Shahinez Je komt te weten dat een jongen je leuk vind ... maar zelf ken je hem niet,je weet niet hoe hij eruit ziet,of hoe hij klinkt ... Op een dag krijg je een phone van iemand en hij zegt dat hij die persoon is?Je neemt het serieus op en je gaat erop in.Paar dagen later belt er iemand anders en zegt dat hij die persoon is?Word je para of wat doe je? Wie ga je nu geloven?De eerste,die je eigenlijk wel heel leuk vond,en hij was zeer spontaan?Of de tweede die zooooooooooo zacht is en lief en alles wat je wilt in een jongen ... Wat zou jij in zulke situatie doen? Ik zou er geeneens op ingaan.. et zijn dan gewoon twee nurdos die aan het spelen zijn :rolleyes:.. als iemand me egt leuk vind dan komt ie gewoon naar me toe.. no games on the :gsm:...

Pagina's : [1] 2 3 4