Bekijk originele versie : Wat doe je...
MissBlaBla
13-09-2003, 20:27
Als je wilt trouwen met iemand en je ouders doen moeilijk, ze stemmen toe maar je weet dat ze het eigenlijk niet willen. Doe je het dan toch?
Ben benieuwd,
BlaBla :zwaai:
Ik zou nooit kunnen trouwen zonder de zegen van mijn ouders.
2Smart4u
13-09-2003, 20:32
Origineel gepost door MissBlaBla
Als je wilt trouwen met iemand en je ouders doen moeilijk, ze stemmen toe maar je weet dat ze het eigenlijk niet willen. Doe je het dan toch?
Ben benieuwd,
heb het meegemakaakt......heb uiteindelijk toch maar weer nee gezegd...me ouders waren erg verdrietig omdat ik JA had gezegd en toch zeiden ze steeds: 'Doe maar wat je wilt....t is jouw leven..allah y 3aouen'
en toch waren ze niet blij met die jongen en heb ik weer nee gezegd. En nu....zit hij nog steeds achter me aan wetende dat ik eerder JA had gezegd en dat ik nog over te halen ben... :(
MAAR NO WAY! dus problemen blijven voorkomen hoor meid
Bachelorette
13-09-2003, 20:32
ja, ze weet dat ik niet zomaar met de eerste de beste trouw en alleen omdat er een klein 'mankementje' is zal ik hem heus niet opgeven. Het is mijn keuze geweest en ik weet ook dat ze niet zal zeggen 'zie je wel' mocht het misgaan.
Ben benieuwd,
heeft niks met topic te maken maar je marokko.nl doet echt goed
miss bla bla
wallah die vind ik de beste tot nu toe :zwaai:
MissBlaBla
13-09-2003, 20:35
Origineel gepost door Bachelorette
ja, ze weet dat ik niet zomaar met de eerste de beste trouw en alleen omdat er een klein 'mankementje' is zal ik hem heus niet opgeven. Het is mijn keuze geweest en ik weet ook dat ze niet zal zeggen 'zie je wel' mocht het misgaan.
Sorry, ik volg je niet helemaal... Wil je het even uitleggen? Wie is "ze"? En doe je het nou wel of niet?
BlaBla
MissBlaBla
13-09-2003, 20:36
Origineel gepost door 2Smart4u
heb het meegemakaakt......heb uiteindelijk toch maar weer nee gezegd...me ouders waren erg verdrietig omdat ik JA had gezegd en toch zeiden ze steeds: 'Doe maar wat je wilt....t is jouw leven..allah y 3aouen'
en toch waren ze niet blij met die jongen en heb ik weer nee gezegd. En nu....zit hij nog steeds achter me aan wetende dat ik eerder JA had gezegd en dat ik nog over te halen ben... :(
MAAR NO WAY! dus problemen blijven voorkomen hoor meid
Waarom niet? Als ze je geluk gunnen en ze stemmen toe... Dan heb je hun zegen toch? Alleen weet je dat ze liever anders gewild hebben... is dat misschien waar je niet mee kunt leven?
BlaBla
Origineel gepost door Meisje
heeft niks met topic te maken maar je marokko.nl doet echt goed
miss bla bla
wallah die vind ik de beste tot nu toe :zwaai:
ik bedoel je naam doet echt goedddddddddd
misblabla hoe kom je erop
hahahahha :zwaai:
Bachelorette
13-09-2003, 20:38
Sorry, ik volg je niet helemaal... Wil je het even uitleggen? Wie is "ze"? En doe je het nou wel of niet?
BlaBla
ja :D ik zou et doen. ik bedoelde dus dat ik zelf al eisen stel mbt islam
ze = me moeder (geen vader) maar me ooms zullen zich er wel mee bemoeien :rolleyes:
MissBlaBla
13-09-2003, 20:39
Origineel gepost door Meisje
ik bedoel je naam doet echt goedddddddddd
misblabla hoe kom je erop
hahahahha :zwaai:
Eeuh... kweenie :confused:
Vond het wel een geinig woordje :)
Dank je...
BlaBla
MissBlaBla
13-09-2003, 20:42
ja :D ik zou et doen. ik bedoelde dus dat ik zelf al eisen stel mbt islam
ze = me moeder (geen vader) maar me ooms zullen zich er wel mee bemoeien :rolleyes:
Duidelijk, je staat sterk in je schoenen...
En mocht het mis gaan, ben je niet bang dat je dan krijgt te horen van "zie je wel...."? Misschien hoor je wel niks maar zie je aan hun lichaamstaal/houding dat ze er erg verdrietig mee zijn. Zal dat je geen pijn doen?
BlaBla
Bachelorette
13-09-2003, 20:45
Zie hierboven :D
Jawel, het gaat me wel pijn doen, maar het is dan mijn eigen schuld geweest. Ik zal het ze nooit kwalijk nemen.
maar laten we positief blijven en hopen dat alles goed gaat ;)
lailalicious
13-09-2003, 22:07
ik zou het doen..als ik echt van die man zou houden..dan moeten je ouders gewoon blij voor je zijn..maar waarom zouden ze niet blij zijn dan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.