Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek af voor stage?? HELP

Pagina's : [1] 2

_soum_
01-05-2007, 19:53

Ik moet vanaf volgende week maandan 2 weken stage lopen in een kleding winkel. Ik had sollicitatie gesprek en toen vonden ze het geen probleem en vandaag hebben ze me gebeld en ze zeiden dat een hoofddoek niet kan tijdens het stage lopen en dat ik hem af MOET doen of een andere stage adres moet zoeken maar aangezien het nu vakantie is kan ik voor die tijd niet aan een andere stage adres komen.. ik heb me mentor gebeld maar die is op vakantie dus die kan ik ook niet berijken. mijn vraag is nu moet ik mn hoofdoek nou wel afgaan doen ofwat? me ouders zeggen dat het geen probleem is en dat k hem gewoon af moet doen voor die 2 weken stage maar ik zelf wil dat echt NIET

Miss_Crazy
01-05-2007, 19:58
Ik moet vanaf volgende week maandan 2 weken stage lopen in een kleding winkel. Ik had sollicitatie gesprek en toen vonden ze het geen probleem en vandaag hebben ze me gebeld en ze zeiden dat een hoofddoek niet kan tijdens het stage lopen en dat ik hem af MOET doen of een andere stage adres moet zoeken maar aangezien het nu vakantie is kan ik voor die tijd niet aan een andere stage adres komen.. ik heb me mentor gebeld maar die is op vakantie dus die kan ik ook niet berijken. mijn vraag is nu moet ik mn hoofdoek nou wel afgaan doen ofwat? me ouders zeggen dat het geen probleem is en dat k hem gewoon af moet doen voor die 2 weken stage maar ik zelf wil dat echt NIET Die twee weken stage zijn het dus echt niet waard, éy. Stage lopen kan nog altijd op een plek die je wel waardeert om je talenten en kwaliteiten en niet om jouw uiterlijke verschijning. Ik persoonlijk zou dit absoluut niet doen, probeer hierna iets te regelen met je mentor. Btw: Mail hem ofzo, checkt hij die niet op vakantie? Zo heb je tenminste bewijs dat je er alles aan hebt gedaan om iets te regelen, maar het accepteren van die stageplek betekent dat jij jezelf onder doet.

_soum_
01-05-2007, 20:00
Die twee weken stage zijn het dus echt niet waard, éy. Stage lopen kan nog altijd op een plek die je wel waardeert om je talenten en kwaliteiten en niet om jouw uiterlijke verschijning. Ik persoonlijk zou dit absoluut niet doen, probeer hierna iets te regelen met je mentor. Btw: Mail hem ofzo, checkt hij die niet op vakantie? Zo heb je tenminste bewijs dat je er alles aan hebt gedaan om iets te regelen, maar het accepteren van die stageplek betekent dat jij jezelf onder doet. ik ga er zeker alles aan doen om een andere stage adres te vinden en me mentor ga ik nu mailen. bedankthe

Miss_Crazy
01-05-2007, 20:04
ik ga er zeker alles aan doen om een andere stage adres te vinden en me mentor ga ik nu mailen. bedankthe Geen dank, heel veel succes en inshAllah komt alles op het eind in orde. Het is nu even stressen maar het komt goed. Gair inshAllah. :o

_soum_
01-05-2007, 20:07

Geen dank, heel veel succes en inshAllah komt alles op het eind in orde. Het is nu even stressen maar het komt goed. Gair inshAllah. :o haha word zeker stresssen Idd insallah komt alles nog goed,

Pure_Beauty
01-05-2007, 20:25
dat je dr nog uberhaupt over nadenkt om m af te doen stagfirollah :jammer:

MocroPrinses
01-05-2007, 21:32
Sallaam, Dat heb ik ook precies zo meegemaakt ... nou weet je wat ik heb gedaan gwn m`n hijaab erop gelaten de volgende dag ...ahah ze zeiden toen niets want ze wisten dat ik het meende..kom op zeg m`n hoofdoek af doen voor een stage neej nooit,,,Kan je ook proberen:goedzo:

Achmed_N
01-05-2007, 21:52
Je kunt maandag nog een andere stageplaats regelen, en als het toch in een kledingwinkel is, kun je het deze week toch ook nog doen? Sorry, maar een damn winkel is het echt niet waard om je geloof op te geven, want het heeft consequenties die voor eeuwig zijn.

salsaa
01-05-2007, 21:55
Mmeid laat je hijaab op, zij zijn niet diegene die jouw gaan beoordelen!! En dan heb je niets aan hun, terwijl je veel aan je hijaab hebt. Wees sterk en volg je geloof, dan alle ongelovigen. Veel succes en met de wil van allah (swt) kom je er wel.! M3a salaam.

oOSelouaOo
01-05-2007, 22:51
Laat je hijaab aan...! Wat is belangrijker de regels van allah swt of die achterlijke winkel:goedzo: Er zijn tig andere stageplekken komt goed inshallah!

slaapkop
01-05-2007, 23:46
een vriendin haar pa is imam zij zei tgeen mij als je geen keus hebt mag je hoofdoek afdoen had ze van er pa maar ik weet echttttttt niet of dit waar issssss. ik denk het zelf niet maar wie weet tog wel.

slaapkop
01-05-2007, 23:54
wat ik wle merk van sommige leraren die gaan je alvast van te voren gek maken van veel stageplekken mag je geen hoofdoek dragen, bij elke les zei ze dat tegen mij todatik haar duidelijk maakte van ik doe hem niet uit voor niekand niet voor jou niet voorniemandddd. ze had mij en nog so een turkse meisje zooo gek gemaakt dat ze die turkse meijse soo ver kreeg dat die turkse meisje zei ja mev school gaat voor,. en dan zei ze jaaa maar *slaapkop* begin van het schooljaar droeg je hem niet als je nou ging wachten had je allnag stage gevonden. ik zei tegen haaru denkt echt dat ik leef voor stage datik n8merries krjg als ik geen stegeplek hebt. dus k moet eerst mijn hoofdoek afdoen. weet jij wat jij moetr doen meer respect tonen voor meiden met hoofdoek. ik zei ook van hoe ouder ik ben geworden hoe meer dingen k heb gezien om me heen en hoe meer ik in van geloof begon te geloven. hoe meer ik dit doe heb ik schijttttttttttt aan die stage. jaa maarr je kan blijven zitten hee, bazzz hoofdoek af voor stageplek bij racisten die je met moeiteeeeeeee voldoende gaan geven eindstanf blijf je tog zitten met of zonderhoofdoek.

mocro-lady
02-05-2007, 08:21
Ik zou um gewoon afdoen. Sorry hoor mr ik doe echt moeite om werk of stage te vinden bij de meeste willen ze het gewoon niet . Je hebt er alleen jezelf mee begrijp je denk je hun gaan aan jou denken ofso.

MocroPrinses
02-05-2007, 11:29
Ik zou um gewoon afdoen. Sorry hoor mr ik doe echt moeite om werk of stage te vinden bij de meeste willen ze het gewoon niet . Je hebt er alleen jezelf mee begrijp je denk je hun gaan aan jou denken ofso. sorry hoor meid ..maar dan hb jij een hele slechte gedachte als je er zo makkelijk over doet om je hijaab af te doen ..Dus je doet geen moeite voor je geloof ewa baz

BetterThanU
02-05-2007, 11:42

als zij bij de sollicitatie gezegd hebben dat je hoofddoek op kan blijven dan hebben ze je al een mondeling akkoord gegeven, dat telt by the way. Je kunt je erop beroepen dat zij het je in eerste instantie hebben toegezegd! Leg dat ook uit aan je mentor. Enne gewoon je hijaab ophoudn hoor! Je kunt altijd nog een nieuwe stageplek vinden. Denk niet dat er veel stagiaires rndlopen in winkels dus plek moet er zijn!

Pagina's : [1] 2