Bekijk originele versie : Sportschool Rotterdam
Nourhidea
01-05-2007, 16:29
[B] HALLO, IK WOON SINDS KORT IN ROTTERDAM IJSSELMONDE..EN WIL GRAAG SPORTEN.MAAR KENNEN JULLIE MISSCHIEN EEN SPORTSCHOOL ALLEEN VOOR VROUWEN..OF ANDERS IN DE BUURT VAN LOMBARDIJEN?:goedzo:
lightpurple_
01-05-2007, 18:23
hheey meid ,
Ik ken wel een sportschool in lombardijen/ijselmonde . Het is een vrouwensportschool genaamd 'Femme Only'
Ken Je albeda college Sportlaan?? als je in die straat bent (je komt er met bus 70)
dan moet je hem helemaal uitlopen, je loopt langs roteb dan nog verder aan ht eind van die straat zie je een soort kerk aan de linkerzijde nou daar binnen zit hij. Het is een grote, nettte sportschool en je kan er van alles doen, sauna pakken, massage etc.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel..
http://www.femonly.nl/vestigingen-ijsselmonde
Mystique_
01-05-2007, 19:07
oeeh die klinkt wel leuk
wie kent er een goede rond kralingen/noord?
MiSS_BiSNiZZ
05-05-2007, 11:06
hheey meid ,
Ik ken wel een sportschool in lombardijen/ijselmonde . Het is een vrouwensportschool genaamd 'Femme Only'
Ken Je albeda college Sportlaan?? als je in die straat bent (je komt er met bus 70)
dan moet je hem helemaal uitlopen, je loopt langs roteb dan nog verder aan ht eind van die straat zie je een soort kerk aan de linkerzijde nou daar binnen zit hij. Het is een grote, nettte sportschool en je kan er van alles doen, sauna pakken, massage etc.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel..
http://www.femonly.nl/vestigingen-ijsselmonde hoi weet jij ook de prijzen ong, want an er op de site niks over vinden!
Ik ken 1 het is in beukelsdijk lady gym en het is rdam west
als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het nog van je :D
__Salima__
05-05-2007, 11:39
hoi weet jij ook de prijzen ong, want an er op de site niks over vinden!
Als ik het goed heb was het iets met 20 euro per maand meid me vriendin ging er ook naar toe.
Ik hoop dat ik het goed heb anders moet je even langs gaan en wat info opvragen.
succes:kus:
lightpurple_
16-05-2007, 08:37
hoi weet jij ook de prijzen ong, want an er op de site niks over vinden!
hey meid,
misschien late reactie, maar het is 40,- pmnd. onbeperkt Maaaar voor de studenten onder ons krijg je een korting.
dus 36,- per maand onbeperkt!
lightpurple_
16-05-2007, 08:38
Als ik het goed heb was het iets met 20 euro per maand meid me vriendin ging er ook naar toe.
Ik hoop dat ik het goed heb anders moet je even langs gaan en wat info opvragen.
succes:kus:
zie mijn reactie ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.