Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lingerie bestellen

Pagina's : [1] 2 3

imaane911
30-04-2007, 23:32

dames heb een beetje een gênante vraag ik wil lingerie bestellen via www.pabo.nl aangezien ik nog bij mijn ouders woon en ik ook nog een horde broers heb, vind ik dat niemand hoeft te weten wat ik daarvan besteld heb :ego: wie heeft ervaring met pabo en hun bestellingen. wanneer je jouw pakket krijgt, kan je dan zien aan het pakket dat het om lingerie gaat???? :o

Kwebbel_24
30-04-2007, 23:34
:haha: heb je geen getrouwde vriendin dat je het bij haar thuis kan laten bezorgen..... hmm pabo.nl ken het niet.. even kijken of ik wat tegenkom ;)

boug85
30-04-2007, 23:37
dames heb een beetje een gênante vraag ik wil lingerie bestellen via www.pabo.nl aangezien ik nog bij mijn ouders woon en ik ook nog een horde broers heb, vind ik dat niemand hoeft te weten wat ik daarvan besteld heb :ego: wie heeft ervaring met pabo en hun bestellingen. wanneer je jouw pakket krijgt, kan je dan zien aan het pakket dat het om lingerie gaat???? :o Ik bestel wel eens via hun en je kunt aan de buitenkant niet zien dat het van hun is volgens mij.. want volgens mij kreeg ik een lichtbruine verpakking eromheen.. kan me ook vergissen ik bestel lingerie echt overal:stout:

WhiteRose
30-04-2007, 23:38
Waarom bestellen bij www.pabo.nl? Het is niet bepaald een site met véél normale lingerie. :hihi:

imaane911
30-04-2007, 23:42

:haha: heb je geen getrouwde vriendin dat je het bij haar thuis kan laten bezorgen..... hmm pabo.nl ken het niet.. even kijken of ik wat tegenkom ;) :haha: genoeg, maar schaam me....

imaane911
30-04-2007, 23:42
Ik bestel wel eens via hun en je kunt aan de buitenkant niet zien dat het van hun is volgens mij.. want volgens mij kreeg ik een lichtbruine verpakking eromheen.. kan me ook vergissen ik bestel lingerie echt overal:stout: die vergissing kan ik me niet veroorloven :hadj:

imaane911
30-04-2007, 23:43
Waarom bestellen bij www.pabo.nl? Het is niet bepaald een site met véél normale lingerie. :hihi: kijk goed, je hebt prachtsetjes daar! ik ben egt een fan van babydolls en jurkjes en vind persoonlijk dat ze egt mooie hebben :goedzo:

boug85
30-04-2007, 23:45
die vergissing kan ik me niet veroorloven :hadj: kan ik me voorstellen:haha: laat anders bij iemand anders bezorgen.. ik durf het niet meer precies te zeggen..

salwa23
30-04-2007, 23:46
waarom bestel niet bij hunkumuller pablo is inderdaad raar om bij te bestellen:hihi: :hihi: :hihi:

imaane911
30-04-2007, 23:47
kan ik me voorstellen:haha: laat anders bij iemand anders bezorgen.. ik durf het niet meer precies te zeggen.. :hihi: ik zou niet weten bij wie :confused:

boug85
30-04-2007, 23:47
Je krijgt ook verassingen daar als je iets besteld dan zit je echt te denken "wat is dit" :maf:

imaane911
30-04-2007, 23:48
waarom bestel niet bij hunkumuller pablo is inderdaad raar om bij te bestellen:hihi: :hihi: :hihi: als je pabo op die maniet aankijkt dan is het zeker raar :maf: toen een oud-collega mij vertelde over pabo dat ik daar mooie lingerie kan bestellen en ik voor het eerst de site bekeek schrok ik mijn ogen uit :wow: :o maar als je goed zoekt heb je mooie dingen en ook egt uniek :hihi: hunkemuller vind ik zo truttig met die bloemetjes, egt niets voor mij

boug85
30-04-2007, 23:50
nu alleen nog een man hé imaan.. aan wie je je prachtige lingerie kunt showen:stout: InschaAllah

imaane911
30-04-2007, 23:50
Je krijgt ook verassingen daar als je iets besteld dan zit je echt te denken "wat is dit" :maf: :lol: wat voor verassingen :hadj: ik zie nu net dat als je nu besteld een tapas servies ontvang, erg leuk toch, naast je setje :maf2:

WhiteRose
30-04-2007, 23:51

kijk goed, je hebt prachtsetjes daar! ik ben egt een fan van babydolls en jurkjes en vind persoonlijk dat ze egt mooie hebben :goedzo: Ja ziet er nogal betoverend uit. Maar je bent niet getrouwd denk ik, wat moet je dan met zulke mooie lingerie. Ik zou daar persoonlijk niet in rondhuppelen thuis :nerd:

Pagina's : [1] 2 3