Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat betekent het als je oog trilt???

Pagina's : [1] 2 3

Liefste
13-09-2003, 16:30

Dat wil ik dus graag weten........en als je handen jeuken....en als je oren piepen.....en nog meer van dat bijgeloof......ik wil het weten..en iedereen geeft een ander antwoord dus wil graag het goede antwoord weten........ Ik hoor het van jullie... Groetjes...

djdada_beldia
13-09-2003, 16:37
kay yeklek aslam noemen ze dat je gaat iemand zien die je lang niet hebt gezien ach... tis maar bijgeloof maar wel geinig

Meisje
13-09-2003, 16:46
mij moeder zegt dan dat iemands blaadje jou blaadje raakt en die iemand ligt dan op sterven maar of het waar is i dont knowwwww :rolleyes:

Najib26
13-09-2003, 16:59
Het is bijgeloof. Je moet er als moslim niet in geloven. Dat is hetzelfde als je gelooft in horoscopen.

djdada_beldia
13-09-2003, 17:03

we weten allemaal dat je niet in bijgeloof mag geloven maar we praten er nu gewoon ff over maar shukran najib dat van dat blaadje is als je een piep in je oor hoort ofzo maar hoe dat nou precies zat weet nie meer

Amal112
13-09-2003, 17:23
Allemaal stomme bijgeloof...maar als je linkeroog trilt krijg je iets naars te horen, als je rechteroog trilt dan krijg je goeie nieuws te horen. Als je linkerhand jeukt ga je geld uitgeven en als je rechterhand jeukt ga je juist geld ontvangen. Ik zou d'r maar nie in geloven...is maar onzin!

PACINOchick
13-09-2003, 17:25
:D als je linker neusvleugel kriebelt krijg je bezoek en als je rechter neusvleugel kriebelt heb je gnouna moet je schoonmaken :rolleyes: (ff serieus van rechts weet ik niet)

sali_17
13-09-2003, 19:08
ik weet ook neit wat dat betkent man soms heb ik er ookm lasta van dan gaat mijn oog de hele tijd trillen :(

Lady_moi
13-09-2003, 19:12
Origineel gepost door Najib26 Het is bijgeloof. Je moet er als moslim niet in geloven. Dat is hetzelfde als je gelooft in horoscopen. maar najib dat van de oren piepen klopt toch wel he?dan moet je shahed heb ik gehoord

habiba24
13-09-2003, 23:23
"als je neus trilt moet je schoonmaken" pacinochick, ik kwam niet bij van het lachen, mijn vader kwam net langs en dacht dat ik gek was geworden. hahahaha

C_OUJDIA
13-09-2003, 23:34
Grappige topic...

PACINOchick
14-09-2003, 10:28
Origineel gepost door habiba24 "als je neus trilt moet je schoonmaken" pacinochick, ik kwam niet bij van het lachen, mijn vader kwam net langs en dacht dat ik gek was geworden. hahahaha :D sorrie was dus echt niet de bedoeling om je aan lachen te maken :rolleyes: :D :D

Amian
14-09-2003, 16:42
Origineel gepost door djdada_beldia we weten allemaal dat je niet in bijgeloof mag geloven maar we praten er nu gewoon ff over maar shukran najib dat van dat blaadje is als je een piep in je oor hoort ofzo maar hoe dat nou precies zat weet nie meer Grappig hoe ver bijgeloof reikt :p Maar van die piep in je oor, volgens mij zat het zo: stel de mensheid voor als elk mens als blaadje aan een boom. Als je een piep in je oor hoort, dan wil dat zeggen dat je geraakt wordt door een ander blaadje. Dus, je wordt geraakt door iemand anders, die als blaadje uit die boom valt. Het vallende blaadje stelt dan iemand voor die of op zijn sterfbed ligt, of ernstig ziek is, of gestorven is... En over een trillend oog: als je linkeroog trilt denkt er iemand aan je, en als je rechteroog trilt wil dat zeggen dat je onverwacht bezoek krijgt, hetzij iemand gaat zien die je al lange tijd niet hebt gezien. En als je op je tong bijt, of de binnenkant van je wang, wil dat zeggen dat je vlees gaat eten, hahahaha. Dat vertelde mijn moeder vroeger, toen we nog in de bergen woonden en maar 1x in de maand vlees aten. Bijgeloof, maar wel grappuggggggggg

sherine
14-09-2003, 16:49
ik heb gehoord dat als je oog trilt iemand over je praat

Amian
14-09-2003, 16:52

nou, volgens 'mijn bronnen' was dat als je wenkbrauw kriebelde ofzo, dan praatten er mensen over je

Pagina's : [1] 2 3