Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden worden van huisuit getraint om te liegen, dus jongens niet ZEUREN!

Pagina's : [1] 2

CyberZina
13-09-2003, 14:52

Ik ben het echt zat om steeds weer te horen dat wij mocro ladys liegen je hoort de boyz altijd maar zeuren dat we liegen (ze3ma jullie liegen niet, uhm uhm!) ewa vinden jullie het gek dat we liegen! we weten niet beter, dit is de enige manier om een normale leven te leiden...je kan tog niet zegge: hey mam ik ga ff naar me vriendje toe. we worden gewoon gedwongen om te liegen. ewa nu wil ik niet zeggen dat elke girl liegt maar ik weet wel zeker dat iedereen wel es liegt tegen z'n ouders...alleen de één meer dan de ander en de ene leugen is groter dan de ander.... de meiden meer (gedwongen niet omdat ze willen) dan de jongens en als ze met de jongen heeft afgesproken dan heeft ze ook gelogen tegen haar ouders of broers of wie dan ook, want als ze dat niet doet dan kunnen ze tog niet af spreken!!!!! maar dan is het wel goed voor de jongens, alleen wanneer het hun uit komt he! ewa daar hoor je ze niet over zeuren 3ala hypocratie! nu wil ik niet zeggen dat het goed is om te liegen, maar zeg nou zelf het MOET NOU EENMAAL! of heb ik het nou mis?

MOcROzINA
13-09-2003, 14:58
jaaaaa zeker het moet nou eenmaaal je kan natuurlijk niet zeggen MA ik ga naar karim ofsooo me me zou me killlen de jongens kunnen dat wel je wilt niet liegen maar je moet wel anders kun je niet gaan he ik lieg ook wel een hoor................. en niet allleen ik ook sommige andere meisjes

CyberZina
13-09-2003, 15:00
Origineel gepost door SlaatNergens0p ewa wij worden getraind om te N.euken dus jij mag liegen en ik mag N.euken :D ewa n,euk ze zou ik zeggen!!!!! heb r geen problemen mee, maar als je iemand 9 maanden een bult geeft....ewa dan moet je niet zeuren!

Zinagirl21
13-09-2003, 15:26
Origineel gepost door CyberZina Ik ben het echt zat om steeds weer te horen dat wij mocro ladys liegen je hoort de boyz altijd maar zeuren dat we liegen (ze3ma jullie liegen niet, uhm uhm!) ewa vinden jullie het gek dat we liegen! we weten niet beter, dit is de enige manier om een normale leven te leiden...je kan tog niet zegge: hey mam ik ga ff naar me vriendje toe. we worden gewoon gedwongen om te liegen. ewa nu wil ik niet zeggen dat elke girl liegt maar ik weet wel zeker dat iedereen wel es liegt tegen z'n ouders...alleen de één meer dan de ander en de ene leugen is groter dan de ander.... de meiden meer (gedwongen niet omdat ze willen) dan de jongens en als ze met de jongen heeft afgesproken dan heeft ze ook gelogen tegen haar ouders of broers of wie dan ook, want als ze dat niet doet dan kunnen ze tog niet af spreken!!!!! maar dan is het wel goed voor de jongens, alleen wanneer het hun uit komt he! ewa daar hoor je ze niet over zeuren 3ala hypocratie! nu wil ik niet zeggen dat het goed is om te liegen, maar zeg nou zelf het MOET NOU EENMAAL! of heb ik het nou mis? Is het wel waard om te liegen tegen je ouders omdat je effe naar een jongen moet gaan? :rolleyes:

CyberZina
13-09-2003, 15:35

ja tuurlijk is het wel waard! jij hebt zeker nooit vlinders in je buik gevoelt!!!! anders zou je dit ook niet vragen!

Zinagirl21
13-09-2003, 15:38
Origineel gepost door CyberZina ja tuurlijk is het wel waard! jij hebt zeker nooit vlinders in je buik gevoelt!!!! anders zou je dit ook niet vragen! Dan nog zijn me ouders belangrijker dan die vlinders in me buik, er zijn ook mensen die niet van leugens houden hoor :ego:

CyberZina
13-09-2003, 15:43
Origineel gepost door Zinagirl21 Dan nog zijn me ouders belangrijker dan die vlinders in me buik, er zijn ook mensen die niet van leugens houden hoor :ego: wallah meid als je eenmaal die ene speciale jongen hebt ontmoet....wallah meid je gaat echt niet meer straight denken. wallah wallah...echt waar en dan komen de leugens vanzelf wel... je merkt t niet eens dat je liegt, maar voor je t weet heb je al zo'n big lie tegen je ouders verteld!

farah77
13-09-2003, 15:58
Ik HAAT liegen !!!! .........Maar ach ja een leugentje om bestwil........:hihi:

Bachelorette
13-09-2003, 16:00
Halve waarheden vertellen, is dat ook liegen? bijv, je gaat naar een ander stad voor een lezing, maar je vertelt niet met wie je gaat? ze hebben er dan ook niet om gevraagd..

MOcROzINA
13-09-2003, 17:21
Origineel gepost door SlaatNergens0p je hoeft niet karim te zeggen zeg een keertje ik ga even trainen bij slaat nergens op :) hahahha de volgende keer ga ik zeggen ik ga trainen bij slaat nergens op...........MAAR WAT TRAIN JE DAN ALLEMAAL ?? :confused:

djdada_beldia
13-09-2003, 17:24
Zijn we niet allemaal erg gek op de topics van SlaatNergensOp waar zou dit forum zijn zonder hem...?!!!

MOcROzINA
13-09-2003, 17:26
jaaaa man hij heeft nog wat boeiend te zegggen ..........niet zo'n saaie hahahha viezerik vind je wel leuk om te trainen he

omaymaa
13-09-2003, 17:27
NOu ik wat zijn sommige marokkaanse meiden toch dom, sorry voor mijn taalgebruik kan het niet anders brengen. Ze zijn wel bang voor ma en pa maar voor allah (swt) blijkbaar niet. IK ga niet heilig doen, ik heb ook wel eens een leugentje verteld, maar nooooooooit voor een jongen. Die is het dus evcht niet waard. EN nooit over d eplaats waar ik ben om met wie ik weg ga. EN ik vind het ook dom dat je zegt van , WE MOETEN LIEGEN OM EEN NORMAAL LEVEN TE LEIDEN, kom nou !!! dat vinden de holandien normaal , wij zijn moslims en dit hoort gewoon niet bij ons. Ook al dnek ik soms van , wat zijn wij zielig, maar het zij zo heb ik gelijk of niet!!

omaymaa
13-09-2003, 17:30
EN ik vertel mijnouders alles, ik houd niet van liegen !!Ik zou me alleen maar schuldig voelen. HEb ik dat alleen of julliue ook

MOcROzINA
13-09-2003, 17:31

ik lieg somssssssss echt soms ik hou ook niet van liegen ik lieg wel vaak als je jongen ofso vraag van hoe heet je waar woon je dan welllllllllll

Pagina's : [1] 2