Bekijk originele versie : Kleding voor moslima's
Elmomina
13-09-2003, 14:03
Salam Oe Alakom zusters,
Ik weet dat het voor heel veel moslimse vrouwen en meiden die een hoofddoek dragen, moeilijk is om aangepaste kleding te vinden zoals de Koran el.karim en de hadith van de profeet )(vzmh) ons voorschrijven.
Ik ken een zuster die Islamitische modeshows houdt en dus ook kleding verkoopt.
Het idee is opgekomen doordat er veel vraag was naar een kledinglijn voor vrouwen in de Moslimgemeenschap.
Haar Collectie heet:Respect Collection, en is een collectie ( de naam zegt het al) die respect heeft voor de moslima die het draagt. Onze grenzen zit in de hadith die de profeet (swt) ons heeft nagelaten. Een voorbeeld hiervan is dat de kleding niet de vorm van de vrouw laat zien, niet doorzichtig en mag niet te aantrekkelijk zijn voor de buitenwereld.
Onze tweede doel is dat een moslima ook goede kleding en mooie kleding draagt. Want tenslotte in Hadith Koedsie wordt beschreven: Allah (swt) is mooi en houdt van wat mooi is.
Is er een Islamitische bijeenkomst waar een modeshow te pas zou komen of heb je interesse mail dan naar mijn emailadres.
Ik hoop dat Allah ons op het goede pad zal leiden en ons iman en taqwa zal schenken. (Amin)
Wa-3alakom asalam... :zwaai:
Dankje wel maar waar kan ik dit soort kleren kopen??????????
Groetjes naziha
Elmomina
15-09-2003, 22:05
Salam oecht,
Als je mij je email adres stuurt, prive, dan kan ik je alle verdere informatie verstrekken, incha-allah..
wa 3alakom asalam
miss_angelina
06-10-2003, 17:50
salam walei7kom,
Zou je mij ook het adres kunnen sturen??
mijn e-mail is: angyisthebest@hotmail.com
habiba24
06-10-2003, 18:49
hoi zou je het mij ook een pm kunnen sturen, shoukran
Origineel gepost door Elmomina
Salam Oe Alakom zusters,
Ik weet dat het voor heel veel moslimse vrouwen en meiden die een hoofddoek dragen, moeilijk is om aangepaste kleding te vinden zoals de Koran el.karim en de hadith van de profeet )(vzmh) ons voorschrijven.
Ik ken een zuster die Islamitische modeshows houdt en dus ook kleding verkoopt.
Het idee is opgekomen doordat er veel vraag was naar een kledinglijn voor vrouwen in de Moslimgemeenschap.
Haar Collectie heet:Respect Collection, en is een collectie ( de naam zegt het al) die respect heeft voor de moslima die het draagt. Onze grenzen zit in de hadith die de profeet (swt) ons heeft nagelaten. Een voorbeeld hiervan is dat de kleding niet de vorm van de vrouw laat zien, niet doorzichtig en mag niet te aantrekkelijk zijn voor de buitenwereld.
Onze tweede doel is dat een moslima ook goede kleding en mooie kleding draagt. Want tenslotte in Hadith Koedsie wordt beschreven: Allah (swt) is mooi en houdt van wat mooi is.
Is er een Islamitische bijeenkomst waar een modeshow te pas zou komen of heb je interesse mail dan naar mijn emailadres.
Ik hoop dat Allah ons op het goede pad zal leiden en ons iman en taqwa zal schenken. (Amin)
Wa-3alakom asalam... :zwaai:
Sallaam 'oe alaykoem, Zou je mij ook kunnen pm-en over deze kleding, ik ben ook geinterreseerd.
Shoukran :zwaai:
salaam,
zou ik ook een pm kunnen krijgen met meer info en adres? schokran a gti
shirihane
08-10-2003, 22:03
ik wil ook....alvast shokran
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.