Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : To hot in here

LZN
29-07-2002, 00:23

Mensen het is warm ik flip wat moet ik doen ik heb geen zwembad in de achtertuin helaas wie van jullie wel dan kom ik eraan.

SweetxBaby
29-07-2002, 00:26
so take off all your clothes :D

SweetxBaby
29-07-2002, 00:40
Origineel gepost door hichamtwentyone la la la 7chouma iwa 7chem chwiya aw !! maar om eerlijik te zeggen i've allready taken them off :melig: je titel van je topic is een liedje van NELLY .. dus vanddaar dat mijn reactie was so take off all your clothes..snappie :D

SweetxBaby
29-07-2002, 00:42
en om eerlijk te zeggen sta ik hier ook helemaal in vuur en vlam.. pffffff ik denk niet dat ik deze nacht nog in slaap kan vallen.. ik had een oplossing gevonden.. ik dacht ik ga gewoon in de tuin slapen..maar wat ik helemaal vergeten was waren de muggen.. en die hebben me flink te grazen genomen.. dus het word dan maar gewoon niet slapen vandaag :(

cheetah
29-07-2002, 00:44

Ewa ja, ik heb hele avond gewerkt.. Met een hete oven van 260 graden op afstand van twee meter... Latersssss

SweetxBaby
29-07-2002, 00:52
Origineel gepost door cheetah Ewa ja, ik heb hele avond gewerkt.. Met een hete oven van 260 graden op afstand van twee meter... Latersssss ahhhhhh meskiena

camjo
29-07-2002, 00:52
Origineel gepost door cheetah Ewa ja, ik heb hele avond gewerkt.. Met een hete oven van 260 graden op afstand van twee meter... Latersssss Ajj..dat is pas to hot..en ook niet gezond.. Werk..moeilijk..probeer alleszins regelmatig even weg te gaan van die oven..en regelmatig drinken.

EsteeLauder01
29-07-2002, 00:58
Aiwa Hichamtwentyone...wat zal ik zeggen...je mag een duikje komen nemen in mijn indoor zwembad...heerlijk sfeertje, aangepaste temperatuur, wat wil je nog meer? http://www.starline.nl/images/popupimages/zwembad/voorbeeld-b2.jpg

The_Jackal
29-07-2002, 01:01
Origineel gepost door hichamtwentyone Mensen het is warm ik flip wat moet ik doen ik heb geen zwembad in de achtertuin helaas wie van jullie wel dan kom ik eraan we hebben eindelijk eens het zonnetje en begint nu iedereen ineens te klagen lla lla laat het maar lekker snikheet zijn het werd tijd