Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : The Bachelor

Pagina's : [1] 2

OneTouch
13-09-2003, 13:36

Wie kijkt er naar het RTL4 programma "The Bachelor"?? Ik heb het tot nu toe wel gevolgd en vind het echt superkomisch.. Die Roderick heeft de tijd van zijn leven met al die blonde troela's om hem heen!! p.s. vorige week zat er ook een Marokkaanse tussen ...ze had echt een Marokkaans koppie maar ze stelde zichzelf voor als Patricia

CyberZina
13-09-2003, 13:45
heb ik gezien jah ik d8 ook dat ze mocro was.... ik vind die Roderick echt een eikel man!!!!!!!!! denkt dat ie wat is!!! en die meiden vind ik helemaaaaaaaaal zielig....TAZ man je gaat jezelf toch niet zo verlagen!!!!!! DAMN 3ala Hollandiyen!!!!!

Sarah_Sweety
13-09-2003, 13:55
is elke vrijdag om half tien

elmoemien
13-09-2003, 15:16
waardeloos programma:D en wie kijkt er nou naar waardeloze programma's:rolleyes: ?

CyberZina
13-09-2003, 15:45

Origineel gepost door elmoemien waardeloos programma:D en wie kijkt er nou naar waardeloze programma's:rolleyes: ? IKKE :kwaad:

Bachelorette
13-09-2003, 15:53
Origineel gepost door elmoemien waardeloos programma:D en wie kijkt er nou naar waardeloze programma's:rolleyes: ? enna, ik moet toch mijn Master halen...iwa, dat haal ik alleen als ik kijk naar the Bachelor :p en bovendien, wat moetje anders doen op de vrijdagavond :rolleyes:

farah77
13-09-2003, 15:55
idd echt grappig hoe die meiden zichzelf telkens weer verlagen met hun concurrentiestrijd!! haha damn om die roderick!! pfffff hahaha:haha: :D:D

elmoemien
13-09-2003, 16:00
maar da's toch geen master? je zegt het zelf jij moet je master halen, en dat doe je niet door naar zo'n waardeloos programma te kijken:rolleyes: op vrijdagavond kun je ook zat andere dingen doen, alles behalve naar dat waardeloos programma kijken:D Origineel gepost door Bachelorette enna, ik moet toch mijn Master halen...iwa, dat haal ik alleen als ik kijk naar the Bachelor :p en bovendien, wat moetje anders doen op de vrijdagavond :rolleyes:

Bachelorette
13-09-2003, 16:02
Origineel gepost door elmoemien maar da's toch geen master? je zegt het zelf jij moet je master halen, en dat doe je niet door naar zo'n waardeloos programma te kijken:rolleyes: deze master heeft een andere betekenis ;) ik BLA alleen :rolleyes:

elmoemien
13-09-2003, 16:04
je bedoelt met master......de master eh:D jij wilt toch geen master die omringd is door tientallen bachelors:rolleyes: Origineel gepost door Bachelorette :rolleyes:

Bachelorette
13-09-2003, 16:08
Origineel gepost door elmoemien je bedoelt met master......de master eh:D jij wilt toch geen master die omringd is door tientallen bachelors:rolleyes: ik zou wel omringd willen zijn met 25 bachelors en daaruit de beste kiezen :D :p

Ouidath
13-09-2003, 16:15
ken ik niet:)

S.samira
13-09-2003, 16:18
die korte patricia is geen marokaanse meid hoor

karima001
13-09-2003, 16:48
Ja k heb t gister voor t eerst gezien en ik vond t wel leuk, was toch niets anders op tv dus..

OneTouch
13-09-2003, 17:42

Origineel gepost door S.samira die korte patricia is geen marokaanse meid hoor nee, niet die korte die er nog steeds in zit. Vorige week was er een andere Patricia en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat zij een Marokkaanse was. O ja, ze heeft de eerste ronde niet gehaald ( :giechel: )

Pagina's : [1] 2