Bekijk originele versie : Mocromagic heeft de stelling weg laten halen
Je had zeker verloren mocromagic!! Ik roep mij zelf tot de winnaar over de stelling dat Mocromagic uitpuilende ogen heeft en op een kikker lijkt, YES!!!.
Lady_moi
13-09-2003, 12:52
AHAHAHHAHA AWILIE NADAYAA AHAHAHAHHA:lol: :lol: :lol: :lol:
LQwaad4life
13-09-2003, 12:56
Origineel gepost door Tala_Youssef
Je had zeker verloren mocromagic!! Ik roep mij zelf tot de winnaar over de stelling dat Mocromagic uitpuilende ogen heeft en op een kikker lijkt, YES!!!
zet jou foto als avatar dan vinden we zeker ook een zwakkke punt bij jou of meschien zelfs meerder. en als je wat te klachen hebt over die ogen doe dat bij allah, hij heeft ze namelijk zelf gemaakt.
LQwaad4life
13-09-2003, 13:04
Origineel gepost door nadyaa
Ja ik dacht ik wil wat zeggen, maar weet niet wat, dan maar een PIc? :hihi:
waarom zet je de foto van mijn vader op internet? :kwaad:
Bachelorette
13-09-2003, 13:11
Tala heeft geeneens lef om zn eigen pica hier te zetten... :jammer:
mocromagic
13-09-2003, 18:20
eh jongen, ff voor de duidelijkheid: IK HEB NIKS AAN NIEMAND GEVRAAGD!! ik schaam me niet voor hoe ik eruit zie, in tegenstelling tot sommige mensen :rolleyes:
ALLAH OU MALIKA AL HAMD!!
ik zocht de topic zelf ook, maar dacht dat jij je ballen weer gevonden had en em had weggehaald...maar dat is dus niet zo!
salina83
13-09-2003, 18:39
Origineel gepost door mocromagic
eh jongen, ff voor de duidelijkheid: IK HEB NIKS AAN NIEMAND GEVRAAGD!! ik schaam me niet voor hoe ik eruit zie, in tegenstelling tot sommige mensen :rolleyes:
ik zocht de topic zelf ook, maar dacht dat jij je ballen weer gevonden had en em had weggehaald...maar dat is dus niet zo!
Meid waarom reageer je nog op hem? Lees zijn ondertekening! :rolleyes:
Lady_moi
13-09-2003, 18:43
Origineel gepost door salina83
Meid waarom reageer je nog op hem? Lees zijn ondertekening! :rolleyes: klopt!!
Shahinez
13-09-2003, 20:42
Hey ik vond je vorige avatar leuker ... ;)
mocromagic
13-09-2003, 20:59
Origineel gepost door Shahinez
Hey ik vond je vorige avatar leuker ... ;)
ik vond t tijd voor verandering...... :rolleyes:
Shahinez
13-09-2003, 21:02
ik vond t tijd voor verandering...... :rolleyes:
keej,maar zinna laat je niet doen door mannen,wollah ... ur fine ... laat ze maar praten ... okay? ;)
mocromagic
13-09-2003, 21:09
Origineel gepost door Shahinez
keej,maar zinna laat je niet doen door mannen,wollah ... ur fine ... laat ze maar praten ... okay? ;)
door mannen?? die titel verdient youssef niet eens :rolleyes:
Hij is niet eens man genoeg om tegen kritiek te kunnen....en dan moet ik me om hem druk maken :rolleyes:
Ik heb nog een leven buiten marokko.nl, hij blijkbaar niet......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.