Bekijk originele versie : Je zwangerschap plannen
ik ben net 8 maanden getrouwd en heb het erg naar mijn zin:o . Momenteel denken we wel aan kinderen maar niet voor dit moment. Wij denken eraan om over ong half jaar tot een jaar een kind te krijgen.
Maar ik vind het zo raar klinken als je dat zegmaar plant. Het is toch een gift!!! :hihi:
gwn_nadoria18
29-04-2007, 18:17
Je kunt het niet plannen, als Allah (swt) het voor je voorbestemd heeft dan kun je daar niks tegen doen ;)
Qadr-Allah
Naseeni_dounya
30-04-2007, 15:45
Wij dachten eerst nou laten we van de zomer de pil stoppen. Op een gegeven moment dachten we laten we gewoon nu stoppen en zien waar we eindigen. Je weet nooit hoelang je moet wachten voordat je zwanger raakt. Soms snel en soms pas na een jaar soms twee.
Wij dachten we moeten in Allah swt vertrouwen. Hij zal ons tenslotte geven wat ons voorbestemd is.
Alhamdoulillah gelukkig zwanger al ruim 5 maanden:D
Achteraf gezien moeten we er om lachen hoe stom we bezig waren. We waren echt blij toen ik zwanger was. En toen dachten we dat wij nog wilden wachten tot deze zomer :hihi:
Mysticalia
30-04-2007, 15:49
Je kan het inderdaad niet plannen. :) sommige moeten maanden tot jaren wachten voor het mektaab wordt dat Allah swt hen een een kind schenkt.
Andere worden direct zwanger, inshAllah hoor je tot deze laatste.
Als jullie er klaar voor zijn, waarom nog wachten ;)
haliema1980
30-04-2007, 16:24
Kinderen plan je inderdaad niet: je moet wachten totdat Allah ze aan jou wil geven ( of soms niet)
Je kunt wel zeggen: ik ben over zoveel maanden van plan om met de pil te stoppen. De rest ligt in Allah´s handen!
NABILA2004
30-04-2007, 16:36
ik ben net 8 maanden getrouwd en heb het erg naar mijn zin:o . Momenteel denken we wel aan kinderen maar niet voor dit moment. Wij denken eraan om over ong half jaar tot een jaar een kind te krijgen.
Maar ik vind het zo raar klinken als je dat zegmaar plant. Het is toch een gift!!! :hihi:
ja klopt je weet maar nooit wanneer we een kind krijgen ..dat is aan allah (swt)
ik wil ook stoppen met pil dat heb ik nu ook ik ben bijna een jaar getrouwd maar ik twijfel heel erg dus ik denk na de september de pil weg te doen of na december ach we zien het wel...
dank jullie wel dames voor jullie reactie kan ik in ieder geval wat mee :) inchallah wil ik na de zomer vakantie zwanger raken met allah's wil :)
Maroc_Meissie
03-05-2007, 11:23
HERMAN (hahahahahah kapot gelachen hierzo om je nick, maar eff nu to the point),
Je moet het maar zo bedenken, zijn je overwegingen om NIET aan kids te beginnen zo belangrijk en doorslaggevend als waarom wel?
Indien je dit beantwoord met nee, dan what the hell are you waiting for?
Indien je dit beantwoord met ja, wacht dan nog even.
TheMansion
03-05-2007, 11:30
Ik probeer het wel te plannen met de wil van Allah swt natuurlijk. Van mijn zoon was is in de zomer 7 maanden zwanger!!! en dat wil ik nu echt niet!!
dus de volgende keer zal ik ergen in de zomer stoppen met de pil en inchallah als ik zwanger zal raken bevallen tussen bijv: jan en mei!
Ik heb best een zware zwangerschap gehad en dat kwam mede door ht weer....dus indien mogelijk, probeer ik graag te plannen en nogmaals met de wil van Allah swt!
HERMAN (hahahahahah kapot gelachen hierzo om je nick, maar eff nu to the point),
Je moet het maar zo bedenken, zijn je overwegingen om NIET aan kids te beginnen zo belangrijk en doorslaggevend als waarom wel?
Indien je dit beantwoord met nee, dan what the hell are you waiting for?
Indien je dit beantwoord met ja, wacht dan nog even.
hahahaha ik had die nick aangemaakt in de periode van herman van idols:maf2: .
de reden dat we wachten is
1. nog bij komen van de hele hijsa rondom de bruiloft. want we leren elkaar nu pas kennen. soms denk ik van ik wist niet dat je daar van houdt:confused: of sinds wanneer doe jij dat echt van dit soort dingen. Ik wil niet dat een kind in een gezin komt waarvan de ouders elkaar niet goed kennen.
2. we hebben voor ons huwelijk een appartement gekocht waarmee we gelukkig eindelijk klaar zijn met de aller laatste klusjes.
inchallah hoop ik volgend jaar een kindje te krijgen met hulp van allah swt :)
hahahaha een oude topic van mij.
Ik kan jullie vertellen dat ik 3 jaar later pas
zwanger ben geworden. We hebben
veel leuke dingen gedaan en inmiddels zijn
we groter gaan wonen in een kindvriendelijke
omgeving.
PoebelieWoepski
16-12-2009, 10:21
Mabrouk!
En ben je ook wel wat eerder gestopt met de pil>?
Mabrouk!
En ben je ook wel wat eerder gestopt met de pil>?
ik was 3 weken gestopt en toen was het meteen raak:hihi:
leuk he? om terug te lezen.
allah i galilek baby dialek.
leuk he? om terug te lezen.
allah i galilek baby dialek.
hahaha ja inderdaad erg leuk. Ik was toen net getrouwd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.