Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aaaaaaaaaaaaah Nederlanders Zijn

Pagina's : [1] 2

AbuGodsvrees
13-09-2003, 10:47

NEDERLANDERS GA LEKKER ZELF INTEGREREN Op de site van twee vandaag staat een forum over moslims, daar pluisen ze ons uit en komen met allemaal vage theorien en zogenaamde belastbare feiten, gebaseerd op en enquete van 2 vandaag. Check wat ze vragen en hoe die nederlanders daar op reageren (ik ga even generalisren omdat ik bijna ontplof) IK GA BIJ DEZE NOOIT INTEGREREN EN IK BEN ANTI NEDERLANDER, ga dan maar terug naar je eigen land , daar ben ik al dus waar moet ik heen :zwaai: ROT DUS ZELF MAAR OP www.2vandaag.nl

AbuGodsvrees
13-09-2003, 10:48
http://www.2vandaag.tros-live01.tros.nl/PHP/forum.php?url=forum/posting.php het forum en ergens anders staat een video uitzending waar ze over ons aan het ouwehoeren zijn aaaaaaaah

Heiba
13-09-2003, 11:15
Als je Nederlanders haat dan beschouw jij jezelf dus niet als Nederlander, Zoals jij je zelf beshouwd, dat land dat daar bij hoort, daar mag je lekker na toe gaan. In plaats van hier de boel te saboteren en dwars te liggen!

Heiba
13-09-2003, 11:19
Die site van jou is leuk! Moet je zien wat iemand zegt: Geplaatst door jmvanleeuwen op 09-06-2003 om 19:22 Als je tijd over hebt lees dan eens een krant en die van zaterdag 7 juni. Als ik van marokkaanse afkomst zou zijn dan zou ik me gaan verzetten met alle middelen die ik had.Dat eeuwige gezeur over waarden,normen en aanpassen zouden me furieus maken. Zoveel mensen die veel beter ontwikkeld zijn dan jij en je blijft maar zeuren en zeiken.Walgelijk. Ik vind nederland gezelliger geworden door de verschillende mensen en culturen en als ik om me heen kijk hoop ik niet dat de vrouwen de modetrents van ons over nemen.ik vind de nederlanders gaan degenereren als ik naar hun lijven kijk.Laat de vrouwen maar hun kleurrijke kleding dragen en zichzelf blijven. Bedank de media en politiek voor deze polarisatie. Wat ik jammer vind is dat onze regering medeverantwoordelijk is voor het leed wat deze mensen is overkomen of voor de economische vluchtelingen door oa het volgen van de politiek van Amerika. Het kapitalisme is de bron van veel kwaad en niet de islam hoor. :D

grendel
13-09-2003, 11:29

Deze is ook wel goed: Hou nu toch eindelijk eens op met die statistische vergelijkingen. Meer dan 50 jaar terug leerde ik al bij een opleiding Staatshuishoudkunde en Statistiek, zo heette dat toen, de uitspraak van Benjamin Disraeli (1804- 1881): 'Er zijn gewone leugens, grove leugens en statistieken !!!' P.A.F. van Oosten :D Goed gezegd, meneer van Oosten.

DonAgewan
13-09-2003, 11:36
Het probleem ligt hem in dat mensen graag wijzen naar anderen maar waar 1 vinger naar de ander wijst, wijzen er 4 naar jezelf ;)

PeterN
13-09-2003, 12:15
Origineel gepost door DonAgewan waar 1 vinger naar de ander wijst, wijzen er 4 naar jezelf ;) hmmm, ik probeer het uit alle macht, maar krijg mijn duim toch echt niet in mijn richting....doe ik iets fout?

saida_marokko
13-09-2003, 12:48
dan heb je een handicap :rolleyes:

PeterN
13-09-2003, 13:15
hmmm, heel erg is het niet....met een wijsvinger en een duim naar voren staat het nog altijd 3-2

saida_marokko
13-09-2003, 13:23
je hebt een handicap in je hoofd..

MELILLENSE
13-09-2003, 15:43
Zolang een samenleving blijft denken in termen van moslims versus niet-moslims blijft men halsstarrig verder doen aan psychologische oorlogsvoering. Basisprincipe in alles is het opbrengen van wederzijds respect, wat niet wegneemt dat er altijd uitzonderingsgevallen zullen bestaan die bij wijze van spreken een haast genetische aangeboren afkeer hebben van al wat verschilt met de eigen identiteit. Het probleem schuilt niet zozeer in de jongerenproblematiek, immers jongeren zijn geen synoniem voor allochtonen, laat staan voor Marokkanen, ondanks het feit dat sommige media en politieke figuren dit graag willen laten uitschijnen.....Jongeren zullen er altijd zijn tot het einde der tijden, met hun specifieke problemen en hun verzuchtingen: het probleem voor vele niet-moslims, waar ook ter wereld, is de Islam en hun totaal verkeerde beeldvorming van de niet-Islamitische wereld, in vele gevallen opzettelijk gecreërd door instanties die er baat bij hebben. Onafgezien van het feit dat statistieken met de nodige kilo's zout dienen geïnterpreteerd te worden, blijkt desalniettemin uit de enquête dat 51% van de Nederlandse niet-moslims bang is voor het toenemende aantal moslims in Nederland: vraag is waarom? Hoeveel niet-moslims zijn werkelijk op de hoogte van de ware Islam? In een goed functionerende samenleving draait het om mensen die wederzijds respect opbrengen voor elkaar en die met elkaar samenwerken zonder remmingen te vertonen jegens elkanders identiteit. INTEGRATIE is een maatschappelijk gegeven geldig voor IEDEREEN binnen de samenleving.....het is een natuurlijk proces dat sinds mensenheugenis bestaat, maar door sommige mensen kunstmatig gemaakt door het stellen van voorwaarden en eisen tegenover minderheden waarvan men veelal niet eens de moeite heeft genomen om hen te leren kennen. De individuele culturele identiteit van een persoon is een vast gegeven en kan niet worden gewijzigd aangezien de essentie van het individu wordt verloochend. ASSIMILATIE is al helemaal uit den boze en totaal onaanvaardbaar, gezien de nefaste gevolgen voor de samenleving: het is gebaseerd op hoogmoed en onderdrukking van de ene groep over de andere wat in strijd is met het menselijke fatsoen en een regelrechte aanslag betekent op de individuele rechten van de mens. Kortom, zolang de nadruk binnen een samenleving wordt gelegd op de tweekamp moslims versus niet-moslims, zal het eigenbelang prioritair zijn op het maatschappelijk welzijn waarin elke burger ten volle zichzelf kan zijn en zonder zich continu te hoeven verantwoorden om zijn identiteit als staatsburger in het zelfde land. MELILLENSE :belgie:

PeterN
13-09-2003, 15:56
Origineel gepost door saida_marokko je hebt een handicap in je hoofd.. is deze uitspraak ook nog ergens op gebaseerd of is het weer het gebruikelijke inhoudsloze geneuzel van iemand die het niet kan laten om toch even een dergelijke opmerking te maken tegenover een verderfelijke hollander?

saida_marokko
13-09-2003, 17:55
Origineel gepost door PeterN is deze uitspraak ook nog ergens op gebaseerd of is het weer het gebruikelijke inhoudsloze geneuzel van iemand die het niet kan laten om toch even een dergelijke opmerking te maken tegenover een verderfelijke hollander? Voel jij je aangesproken??? en nee hoor ik maak geen verschil tussen een hollander en een marokkaan.. Alhoewel ligt er aan hoe je gedraagt.. IK behandel je zoals jij mij behandeld.. dag dag hollander:)

DonAgewan
13-09-2003, 18:28
Origineel gepost door PeterN hmmm, ik probeer het uit alle macht, maar krijg mijn duim toch echt niet in mijn richting....doe ik iets fout? 3 van jezelf en 1 van degeen met wie je twist ;)

Sberdila
13-09-2003, 18:56

Origineel gepost door Kruisvaarder69 Nederland is bang voor een grote toename van het aantal moslims in ons land door de aard van de moslims die in ons land wonen. dan denk je .... oh ja?, vertel! Het probleem is dat de islamitische stroming die in Nederland door veel Marokkanen wordt beleden geenzins gematigd is. waar zou die gast dat vandaan hebben en om zijn betoog kracht bij te zetten komt ie aan met het volgende... Dit kunnen we afleiden uit verschillende bronnen, waarvan niet de minste de moskees die worden bezocht en de preken die aldaar door de Imams aan de volgelingen worden verkondigd. heb je zelf wel eens een moskee bezocht? Van de hoeveel moskees in nederland was hun imam in opspraak??? gaat hij verder en dan denk je nu komt zijn genialiteit..... De imams in Nederland houden er een visie op de islam op na die zelfs in het midden-oosten veelal als extreem zou worden omschreven. bewering weer en gevolgd door zijn argument..... Zo word opgeroepen tot haat jegens joden, Amerikanen en westerlingen in het algemeen en dus ook jegens de Nederlandse samenleving. vertel hoe vaak kom jij in de moskee want dat gebruik je hier telkens als basis voor je argumenten? En dan is de arabische media aan de beurt want die laat beelden van Irak Afghanistan en Israel zien wat hier niet uitgezonden mag worden of niet uitgezonder wordt ... Deze denkbeelden worden nog eens versterkt door de propaganda die doormiddel van sattelietschotels in de huiskamers van menig moslimfamilie terecht komt waarin de algemene teneur is dat westrelingen decadent en eigenlijk minderwaardig zijn. deze man kijkt blijkbaar nooit naar Al Jazeera of verwacht dat Al Jazeera "heil Amerika" gaat roepen net als het NOS of FOX. maar naar welke zenders kijk je dan op de schotel? Al Manar? en wat nog meer? het is duidelijk dat er binnen die gemeenschap steun zoniet veel steun is voor de denkbeelden van mensen zoals Bin Laden die graag zouden zijn dat het westen helemaal wordt vernietigd en Israel daarbij. wat zijn zijn denkbeelden? westen wordt weer in 1 adem genoemd met Israel. nu komt zijn echte zorg duidelijknaar boven, Israel????? jah foeck Israel en hun hele knesset en hun appartheid regime. Door de visie van veel moslims dat ongelovigen minderwaardig zijn wordt het maatschapelijke debat zo goed als onmogelijk. zoiets als denken dat moslims geiten**** zijn of achterlijk?? zoals die rel nicht Pim beweerde? Hoe kun je immers debateren met iemand die minderwaardig is aan jezelf mooie slot conclusie!

Pagina's : [1] 2