Bekijk volle/desktop versie : zin in zomervakantie???



Pagina's : 1 [2]

29-04-2007, 21:32

Citaat door miss_ouass:
ja...je hebt gelijk...maar ik draag ook standaard geen strakke kleding (hou ik niet egt van)...maar ik denk dat mn moeder wel iets in de gaten had...maar ik ben bang dat mn moeder gaat denken dat het wederzijds is...ik ben bang dat ze strax met hem gaat praten enzo...ik weet het egt niet... ik ben wel heeeeell erg bang!!! dat weet ik wel...


nee die angst houdt je nu tegen...dat is niet in je voordeel meid.
ik weet gewoon zeker als je alles goed vertelt dat jouw moeder het niet verkeerd opvat. je moet haar duidelijk maken dat je er echt mee zit en dat je daardoor ook niet op je gemak op vakantie gaat naar marokko.
je moet zeggen dat je geen problemen wilt met de familie maar dat je eronder lijdt, jouw moeder is wel wijs en oud genoeg...en zal wel correct handelen.

laat me in ieder geval weten...hoe het allemaal is gegaan, oke?

29-04-2007, 22:42


ik kom net van mn tante...ik heb met haar gepraat...ik vertrouw haar heel erg en ik kan haar altijd alles vertellen...maar ik heb niet alles gezegd..ik heb alleen gezegd dat ik geen zin had in marokko...ze vroeg waarom en ik zei dat het vanwege mn neef was..ze keek me nogal geschrokken aan... ze was stil en vroeg na een tijdje wat er aan de hand was..ik heb alleen gezegd dat hij vervelend tegen me doet..meer kreeg ik er niet uit...ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet overbrengen...hoe ik moet beginnen enz...maar ik denk dat ik er deze week over zal beginnen..ik wil het mn moeder heel graag vertellen..maar ik hoop dat ze het dan ook voor zich houdt..want stel dat ze het tegen mn vader zegt...??
dan komen mn broers er ook 8ter..en dan gaat alles zeker weten mis...

Pagina's : 1 [2]