Bekijk originele versie : Schoonmaken...
sweetAisha
29-04-2007, 00:07
:D:D
De laatste paar maanden ben ik helemaal in 2 schoonmaken..
Dus ben benieuwd wat jullie elke dag schoonmaken..
of hoe jullie dat doen welke producten jullie gebruiken.. etc...
Vandaag heb ik mijn keuken vloer tegels schoongemaakt.. pffff..
Op de knieen en scrobben maarrr.. ik heb van dat dikke bleekmiddel gebruikt.. en mijn vloer is helemaal weer lekker schoon..
het ruikt naar zwembad..:hihi:
Wc beneden ook schoongemaakt ook met dikke bleekmiddel.
Ik heb dat spul eigenlijk nooit gebruikt, maar zag het staan tussen al mijn 10000 schoonmaak producten, was eerst begonnen met Dasty .. maar d8 nee ik probeer ff iets anders.. en het heeft gewerkt!
Ben helemaal tevreden, zo'n heerlijk gevoel als je de keuken binnenkomt of de wc.. en het ruikt zo lekker en ziet er schoon uit!
Ben trots op mezelf! :)
lien2004
29-04-2007, 01:15
goedzo vandaag was ook een schoonmaakdag voor mij
Ik wil vandaag de ramen zemen, de gordijnen wassen :rolleyes: ik wil het maar of het er van zal komen :confused:
Leila1982
29-04-2007, 08:48
Ik zou zelf niet zonder bleek kunnen..... Maar meestal gebruik ik het na het schoonmaken in de douche en toilet en keuken...
Minstens 1 x keer per dag je vaatdoeken in bleekmiddel laten ontsmetten... ze worden helemaal nieuw :hihi: Is handiger dan wassen, want dan moet het op 60 graden gebeuren.
en verder heb ik vandaag ff geen zin in schoonmaken... heb het toilet gedaan en klaar....
Ik heb deze week toch vakantie dus ik ga mij niet zitten stressen.
Ik vind dat ook zooooo heerlijk als alles schoon is...dat is het nu dus niet :(
Vandaag word het schoonmaak dag...ik ga eerst mijn slaapkamer van top tot teen doen :D Ik heb allemaal nieuwe spulletjes en die moeten in mijn kamer...
En dan de rest van het huis...en dat is zo gedaan want dat is nog best schoon.
Zelf pak ik gewoon elke keer iets...af en toe een keukenkastje gewoon door de week...dan weer een raam ofzo...
Maar in het weekend pak ik het hele huis altijd in 1 keer :D
Ohw ja zonder dasty en bleek kan ik niet
Ik heb net me ramen gezeemt en de gordijnen in de wasmachine gestopt. En nu rust ik uit :D ik heb het zoooo warm :( Ga zo nog stoffen en dan stofzuige en dan dweile en dan ga ik me schoonzusje ophale :banana:
Atlas_Gebergte
29-04-2007, 10:29
ik heb net was opgehangen/gestofzuigd en gedweild, bedden verschoont, en toen heb ik samen met me zoontje ontbeten, en straks ga ik de stad in insha allah.
fatima_9
29-04-2007, 11:14
eh dames heb jullie hulp nodig,
ik ben pas verhuisd en de wc is @33#$!~58((&*&*(&(7& bleeeeg niet te geloven
mijn vraag aan jullie is hoe krijg is zwart grijze kalkaanslag weg die in de wc pot zit
Ik heb ook net gordijnen in de wasmachine gestopt en de oven helemaal uitgeschuurd en de waterkoker en koffiezetapparaat helemaal schoongemaakt...
Ohw ja aanrecht ook helemaal met bleek gedaan :D
En nu moet ik eigenlijk pas echt beginnen....dat heb ik gedaan toen ik thee ging pakken :hihi:
Mijn oog viel erop....:p
eh dames heb jullie hulp nodig,
ik ben pas verhuisd en de wc is @33#$!~58((&*&*(&(7& bleeeeg niet te geloven
mijn vraag aan jullie is hoe krijg is zwart grijze kalkaanslag weg die in de wc pot zit
Je hebt er van die bruistabletten voor :D
En anders speciaal spul voor kalkaanslag kopen en een nacht laten inwerken :goedzo:
insaan_3aadi
29-04-2007, 11:25
Khoef alleen nog de keuken te doen en de was vouwen en strijken, zucht, het houdt nooit op :jammer:
oem_mujahid2
29-04-2007, 11:26
Ik heb bed verschoont, keuken opgeruimd, afgewassen, alles gestofzuigd, ga zo dweilen als zoontje slaapt. Wasje is bijna klaar ga ik ophangen en dan ga ik de badkamer en wc even schoonmaken en dat was het voor vandaag, vanavond mischien nog even de was vouwen. Oh ja en heb speelgoed van mijn zoontje uitgezocht en gewassen en opgeborgen waar hij niet meer mee speelt.
Morgen insha Allah weer alles maar dan ook alle meubels, kasten etc met een sopje afnemen en weer stofzuigen en dweilen ( dweilen als het nodig is).
Kasten heb ik pas allemaal opgeruimd dus daar hoef ik even niks aan te doen. :)
insaan_3aadi
29-04-2007, 11:28
Dames waarmee maken jullie je pannen grondig schoon (aluminium die van buiten aangebrand zijn)???
OemmyAicha
29-04-2007, 11:29
Gisteren hadden we de grote schoonmaak gedaan en mijn huis blinkt:cool:
Ik ga wel vandaag nog strijken IK HAAT DAT;
En de koelkast en voedingkast herschikken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.