Bekijk originele versie : Ik zit echt in een moeilijke situatie HELP
k geef kapot veel om een jongen (doe maar net of jullie niet weten wie het is :p )dit heb ik nog nooit gevoeld
en vooral alles gaat zo snel en is zo hmmmmz :Iluvu:
maar soms dan opeens word ik een HEKSSSSSS :(
wat het probleem is ik ben bang om mij te binden om van iemand te houden en dat diegen je dan gewoon die jompo gaat geven,,dumpen dus...dat komt door bepaalde diingen uit mijn verleden,,
ik ben vet onzeker ,,dan ga ik syko gedrag vertonen ga echt zeuren syko doen om niks,,en dan word het ruzie`s enzo en dat vind ik echt vervelend want ik wil hem helemaal niet kwijt,,en tsja als je steeds ruzie heb om strond gaat dat niet lang doorgaan weet je wel,,
maar ok ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet ,,,KLOTE SERI !
MissBlaBla
12-09-2003, 23:37
Praten, praten, praten en praten.... Meer kan ik je niet adviseren.
Weet je? Misschien moet je dit tegen hem zeggen i.p.v. tegen ons hier... Begrijp me niet verkeerd, maar zo komt een gesprek op gang waarna misschien meer duidelijkheid zal komen.
BlaBla
BlaBla
mocromagic
12-09-2003, 23:39
tja meid, geef jezelf de tijd maar leg em wel uit hoe t zit. Als je echt t gevoel hebt dat je t tegen em kan zeggen, dan komt t wel goed :D
succes ermee
Origineel gepost door BUIKDANSERES
Shabi... Ben jij dat op die foto???
Als jij dat bent... Dan vind ik dat je hele mooie ogen hebt....
Liefs LiL RealBuikdanseresje....
Merci.... :o
Origineel gepost door Sahbi
Merci.... :o
Nu zie ik nog je haar niet :kwaad:
Origineel gepost door Chyhaan
Nu zie ik nog je haar niet :kwaad:
Komt op de volgende foto..., heb m´n haren niet gekamt.
Origineel gepost door Sahbi
Komt op de volgende foto..., heb m´n haren niet gekamt.
Op deze foto zie je er ook leuk uit.. So dont worry
hmmz ja hij leest t ook hoor :p
hij weet t ook
maar tog is gewoon irri als 1 van de 2 zo syko doet als er helemaal niks aan de hand is.,,en dat praten loopt altijd uit op discussie`s ruzie`s enzo,,
Miss_Banana
13-09-2003, 00:04
Origineel gepost door sherine
k geef kapot veel om een jongen (doe maar net of jullie niet weten wie het is :p )dit heb ik nog nooit gevoeld
en vooral alles gaat zo snel en is zo hmmmmz :Iluvu:
maar soms dan opeens word ik een HEKSSSSSS :(
wat het probleem is ik ben bang om mij te binden om van iemand te houden en dat diegen je dan gewoon die jompo gaat geven,,dumpen dus...dat komt door bepaalde diingen uit mijn verleden,,
ik ben vet onzeker ,,dan ga ik syko gedrag vertonen ga echt zeuren syko doen om niks,,en dan word het ruzie`s enzo en dat vind ik echt vervelend want ik wil hem helemaal niet kwijt,,en tsja als je steeds ruzie heb om strond gaat dat niet lang doorgaan weet je wel,,
maar ok ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet ,,,KLOTE SERI !
Been there... :D
Gewoon een knopje omschakelen, wijffie. Heeft geen zin om iets te verpesten wat heel mooi kan zijn! So get yourself together en maak er het beste van!!! ;)
ja da wil ik ook
maar hoe word ik normaal dan :maf: ??
weet je,,het is gewoon makkelijker gezegd dan gedaan t zit tusse mij oren weet je !
Miss_Banana
13-09-2003, 00:26
Origineel gepost door sherine
ja da wil ik ook
maar hoe word ik normaal dan :maf: ??
weet je,,het is gewoon makkelijker gezegd dan gedaan t zit tusse mij oren weet je !
Soms moet je gewoon iets DOEN, zonder er te veel over na te denken! met respect en geduld op de eerste plaats! Heb het zelf ook gemerkt dat ik tegenwoordig niet zo opvliegerig reageer als ik normaliter zou doen. Maar toch rationeel blijven. Ja, ik weet het: complicated. :D
He meissie ken dat probleem van jouw maar al te goed heb t zelf ook gehad en heb daardoor een hele mooie relatie (verloving zelfs) verpest, laat t niet zover komen als mij en probeer alleen dingen die je echt niet meer voor je kan houden met hem te bespreken als je t je echt dwars zit, en probeer veel dingen van je af te zetten en er met vriendinnen over te praten, ga t niet opkroppen maar probeer alleen de belangrijkste dingen wat je dwars zit aan hem te vragen en probeer in jezelf te geloven, dat je wat zekerder bent want dit heeft idd met onzekerheid te maken. Je moet je eigenlijk in zijn situatie voorstellen hoe jij t zou vinden dat je overal over zeurt of dingen achter zoekt, maar ja ik deed t zelf ook niet ik moest alles er uit gooien tegen hem om de kleinste dingen al waar ie was, etc etc, en dat past niet bij mij en denk dat je zelf ook in ziet dat dat niet hoort in een relatie, dus probeer er echt op te letten wat je wel en niet zegt of vraagt aan hem , en maak tegelijkertijd geen moordkuil van je hart, en eh hou je t echt niet langer voor je je mag mij ook pm en , maar maak je relatie niet kapot zoals ik gedaan heb, maak er wat van meid!x
ahhhh thanx voor jullie onwijse lieve reactie`s dames,,,
het is echt moeilijk maar inderdaad praten helpt uiteindelijk het beste gelukkig kan ik dat wel,,alleen moeilijk dat hij mij soms niet kan begrijpen,,en inderdaad zou ik dat zelf ook niet leuk vinden,,
dus geduld is wel een goeie optie,,,
1 vraag gaat die onckerheid vanzelf weg dan,,of blijft dat ?
Onzekerheid zal met de tijd weg gaan maar dan moet je er wel zelf aan werken, door de goede dingen van je zelf te zien(hahaha lijk wel een psycholoog hier ofzo), en jah met jongens over je gevoelens praten is vaak heel moeilijk maar als je t in niet zulke moeilijke termen doet begrijpt ie t vast, en idd doe geduldig en probeer sommige dingen in te slikken, succes ermee he
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.