Bekijk originele versie : Nog 10 Topics..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Salaam mensen..
Sommigen onder jullie weten het al..voor de anderen zeg ik dat ik afscheid zal nemen van yasmina bij de 100 ste topic van mij..
Waarom afscheid..ik vind dat ik al bij al wat info. en een mening bracht die toch de meesten van jullie herkennen en steunen..en de 100 is een rond getal..en de tijd van gaan is gekomen..al mag ik nooit nooit zeggen..wie weet kom ik ooit misschien terug..maar mijn besluit nu staat vast..ik ga yasmina verlaten.
Voor sommigen is dit het mooiste..voor de anderen het trieste..dat is het leven.
De meesten van jullie weten ook dat ik getrouwd ben en kinderen heb..
Voor mij is het absoluut om info. te doen..toch heb ik hier met fijne mensen mogen discussieren..en van sommigen heb ik écht iets bijgeleerd..Thanks..
Ewa..mensen..help mij om de 10 laatste topics te brengen..
Ik stel één voorwaarde..het moet over een thema gaan die ons allemaal aanbelangt..en vrij van discrminatie..
Wie wil één van de laatste 10 topics openen van MJ..
LELIJKERD
28-07-2002, 20:37
MJJJJJJJ
sahbooooo ik ga je missen, kan niet, je moet blijven man
Origineel gepost door Mohammed Justice
Salaam mensen..
Sommigen onder jullie weten het al..voor de anderen zeg ik dat ik afscheid zal nemen van yasmina bij de 100 ste topic van mij..
Waarom afscheid..ik vind dat ik al bij al wat info. en een mening bracht die toch de meesten van jullie herkennen en steunen..en de 100 is een rond getal..en de tijd van gaan is gekomen..al mag ik nooit nooit zeggen..wie weet kom ik ooit misschien terug..maar mijn besluit nu staat vast..ik ga yasmina verlaten.
Voor sommigen is dit het mooiste..voor de anderen het trieste..dat is het leven.
De meesten van jullie weten ook dat ik getrouwd ben en kinderen heb..
Voor mij is het absoluut om info. te doen..toch heb ik hier met fijne mensen mogen discussieren..en van sommigen heb ik écht iets bijgeleerd..Thanks..
Ewa..mensen..help mij om de 10 laatste topics te brengen..
Ik stel één voorwaarde..het moet over een thema gaan die ons allemaal aanbelangt..en vrij van discrminatie..
Wie wil één van de laatste 10 topics openen van MJ..
Ik wil niet dat je weg gaat!!
is er niets dat we kunnen doen om je bij ons te houden? w
want ik vond dat jij de beste topic opende!! :huil:
EsteeLauder01
28-07-2002, 20:44
Haha...je vraagt ons om hulp bij de laatste tien topics? I don't think so.
Doe het maar rustig aan jongen...take it easy...je wilt precies zo snel mogelijk van ons af... :kwaad:
Neen, effe serieus nu, doe het rustig aan, je kan af en toe reageren of om de tijd een topic openen maar om echt weg te gaan van yasmina en niet meer terug te komen! Dan zullen we heelwat goede raad en zinnige leerstof moeten missen die je hier post.
En als ik eerlijk mag zijn...ik denk niet dat je zonder yasmina.nl kunt. :D
SweetxBaby
28-07-2002, 20:54
dont leave uss alone..we need you mj :traan1:
PLEASE DONT GO :(
Origineel gepost door LELIJKERD
MJJJJJJJ
sahbooooo ik ga je missen, kan niet, je moet blijven man
Thanks sahbo..maar zoals je weet en anderen ook..er is een tijd van komen en een tijd van gaan (van Emshoom geleerd :D )
Ik ben nu al 7 maanden op yasmina..en heb écht veel tijd ingestoken..over opzoeken van info. en dergelijke..
Ik ben écht blij dat ik met zoveel mensen mocht praten over verschillende onderwerpen..thanks everybody..
Nu..is mijn tijd gekomen..ik hoop de 100 topics te halen zonder ruzie of gescheld..jullie mogen mee helpen..
Ik zal het als dank aannemen..
SweetxBaby
28-07-2002, 20:56
TROUWENS IK HEB EEN TITEL VOOR EEN TOPIC VOOR JOU/......
hier komt de titel...
''ik ga niet weg ..het was maar een geintje'' :D
Origineel gepost door fatimab
Ik wil niet dat je weg gaat!!
is er niets dat we kunnen doen om je bij ons te houden? w
want ik vond dat jij de beste topic opende!! :huil:
Thanks fatima..
Maar het leven op yasmina gaat door met of zonder MJ..
Thanks fatima..
Maar het leven op yasmina gaat door met of zonder MJ..
je kan toch af en toe een kijkje komen nemen????
Origineel gepost door Estée Lauder
Haha...je vraagt ons om hulp bij de laatste tien topics? I don't think so.
Doe het maar rustig aan jongen...take it easy...je wilt precies zo snel mogelijk van ons af... :kwaad:
Neen, effe serieus nu, doe het rustig aan, je kan af en toe reageren of om de tijd een topic openen maar om echt weg te gaan van yasmina en niet meer terug te komen! Dan zullen we heelwat goede raad en zinnige leerstof moeten missen die je hier post.
En als ik eerlijk mag zijn...ik denk niet dat je zonder yasmina.nl kunt. :D
Neen, Estée..ik wil niet zo snel mogelijk van jullie af..integendeel..ik hou van de meeste van jullie..en deze afscheid zal mij veel pijn bezorgen écht waar..
Je daagt mij uit Estée..je zal zien..dat ik geen grap vertel..ik ga niet als een dief in de nacht weg..ik wil iedereen bedanken en mijn excuses aanbieden ingeval ik ze onrecht heb aangedaan..ik denk niet dat ik het gedaan heb..maar toch..
Misschien kom ik ooit eens terug..maar dan zullen hier waarschijnlijk andere mensen zijn en diegene die ik ken misschien al vertrokken zijn..
Dit is leven..
je kan toch af en toe een kijkje komen nemen????
Als je afscheid neemt van iemand die je dierbaar is..dan is het meestal difinitief..anders is het geen afscheid.
Ik zal jullie missen..maar ik zal jullie niet vergeten..en dat meen ik.
Als je afscheid neemt van iemand die je dierbaar is..dan is het meestal difinitief..anders is het geen afscheid.
Ik zal jullie missen..maar ik zal jullie niet vergeten..en dat meen ik.
Zo te zien staat je besluit vast en we gaan die niet kunnen veranderen dus het enigste wat we kunnen doe is je besluit respecteren en dat doe ik ook al is het met tegenzin!
Origineel gepost door sweetbaby
dont leave uss alone..we need you mj :traan1:
PLEASE DONT GO :(
Thank you verry much sweetbaby..
Maar ik ben hier toch..nog 10 topics lang..
Pas op..ik zal jullie nog eens vervelen hoor :D
EsteeLauder01
28-07-2002, 21:14
Neen, Estée..ik wil niet zo snel mogelijk van jullie af..integendeel..ik hou van de meeste van jullie..en deze afscheid zal mij veel pijn bezorgen écht waar..
Je daagt mij uit Estée..je zal zien..dat ik geen grap vertel..ik ga niet als een dief in de nacht weg..ik wil iedereen bedanken en mijn excuses aanbieden ingeval ik ze onrecht heb aangedaan..ik denk niet dat ik het gedaan heb..maar toch..
Misschien kom ik ooit eens terug..maar dan zullen hier waarschijnlijk andere mensen zijn en diegene die ik ken misschien al vertrokken zijn..
Dit is leven..
Hmm...dit klinkt vrij serieus.
Zo te zien staat je besluit vast en we gaan die niet kunnen veranderen dus het enigste wat we kunnen doe is je besluit respecteren en dat doe ik ook al is het met tegenzin!
Thanks.. :goedzo:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.