Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : The sun coloured me !

Pagina's : [1] 2 3

LELIJKERD
28-07-2002, 19:55

ik was vandaag naar het strand geweest, en ik heb gezont, jaja !!! ik ben nu niet lager meer de WHITE UGLYEST BOY ik ben nu GETINTTTTT whahahaha binnen kort zien jullie mijn verversde pica bruingetint, goud blonde stekeltjes, ik ben trots op mezelf !!!

yasmine85
28-07-2002, 20:00
pff.... ik werd gek van die warmte hier, dus ben ik ook maar niet naar buiten geweest... naja.. ik heb wel 5 min. in de zon gelegen... hoe ik eruit kwam??? ROOD!!! :( ik ben nog steeds rood, maar gewoon omdat ik het zo warm heb... ik word echt gek... ik ontplof zometeeen nog... :( kiss

SweetxBaby
28-07-2002, 20:01
Origineel gepost door LELIJKERD ik was vandaag naar het strand geweest, en ik heb gezond, jaja !!! ik ben nu niet lager meer de WHITE UGLYEST BOY ik ben nu GETINTTTTT whahahaha binnen kort zien jullie mijn verversde pica bruingetint, goud blonde stekeltjes, ik ben trots op mezelf !!! mmmmmmmmmmm

yasmine85
28-07-2002, 20:01
maar goed hoor, dat je nu weer bruin bent... ik wil natuurlijk wel snel die foto zien!!! ;) kiss

SweetxBaby
28-07-2002, 20:02

Origineel gepost door yasmine85 pff.... ik werd gek van die warmte hier, dus ben ik ook maar niet naar buiten geweest... naja.. ik heb wel 5 min. in de zon gelegen... hoe ik eruit kwam??? ROOD!!! :( ik ben nog steeds rood, maar gewoon omdat ik het zo warm heb... ik word echt gek... ik ontplof zometeeen nog... :( kiss aaaaaaahh arme meid.. ik heb vandaag ook gezond maar dan in de tuin.... ik ben wel een beetje bruiner geworden.... maar ik ging echt dood van de warmte mijn lichaam stond echt in vuur en vlam wallah.. en nog steeds ga ik dood van de warmte... en dat terwijl ik bijna niets aan heb...nederland kan soms echt raar zijn wallah..dan is het super koud..en dan opeens ga je dood van de warmte..

LELIJKERD
28-07-2002, 20:04
het is beter dat jullie thuis zitten, jullie vrouwen hebben buitenshuis niks te zoeken :D maar yasmine ik zal mijn foto zeker plaatsen, totdat sweetbaby naar marokko gaat, want als ze die foto ziet gaat ze me WEER lastig vallen met prive mails ;)

SweetxBaby
28-07-2002, 20:05
Origineel gepost door LELIJKERD het is beter dat jullie thuis zitten, jullie vrouwen hebben buitenshuis niks te zoeken :D maar yasmine ik zal mijn foto zeker plaatsen, totdat sweetbaby naar marokko gaat, want als ze die foto ziet gaat ze me WEER lastig vallen met prive mails ;) hahaha dont count on it..sweety

yasmine85
28-07-2002, 20:06
Origineel gepost door sweetbaby aaaaaaahh arme meid.. ik heb vandaag ook gezond maar dan in de tuin.... ik ben wel een beetje bruiner geworden.... maar ik ging echt dood van de warmte mijn lichaam stond echt in vuur en vlam wallah.. en nog steeds ga ik dood van de warmte... en dat terwijl ik bijna niets aan heb...nederland kan soms echt raar zijn wallah..dan is het super koud..en dan opeens ga je dood van de warmte.. misschien dat ik morgen ga zonnen ofzo... als het dan nog lekker weer is... voor je het weet regent het inderdaad weer en kan je je truien weer uit de kast trekken.... :jammer: kiss

yasmine85
28-07-2002, 20:08
Origineel gepost door LELIJKERD het is beter dat jullie thuis zitten, jullie vrouwen hebben buitenshuis niks te zoeken :D maar yasmine ik zal mijn foto zeker plaatsen, totdat sweetbaby naar marokko gaat, want als ze die foto ziet gaat ze me WEER lastig vallen met prive mails ;) hmm.... heb ik buitenshuis nix te zoeken...? wil je me dood hebben ofzo..?? maar misschien vindt sweetbaby je nu helemaal niet leuk meer met die getinte huid... :p kiss

LELIJKERD
28-07-2002, 20:12
hoezo helemaal niet leuk meer ??? ze moet, ik ben niet voor niks naar scheveningen gegaan, en heb niet voor niks uren in de file gestaan, en niet voor niks me blauw betaald aan diesel ! ohja , niet voor niks een zonnesteek opgelopen :D

SweetxBaby
28-07-2002, 20:17
Origineel gepost door LELIJKERD hoezo helemaal niet leuk meer ??? ze moet, ik ben niet voor niks naar scheveningen gegaan, en heb niet voor niks uren in de file gestaan, en niet voor niks me blauw betaald aan diesel ! ohja , niet voor niks een zonnesteek opgelopen :D heb je dat allemaal voor mij gedaan...jawilee ik begin steeds meer van je te houden..poepie :Iluvu:

yasmine85
28-07-2002, 20:18
Origineel gepost door LELIJKERD hoezo helemaal niet leuk meer ??? ze moet, ik ben niet voor niks naar scheveningen gegaan, en heb niet voor niks uren in de file gestaan, en niet voor niks me blauw betaald aan diesel ! ohja , niet voor niks een zonnesteek opgelopen :D hmmm... ok you got a point ;) maar zeg nou eerlijk, heb je daar geen meisjes staan versieren...?? :cool: kiss

SweetxBaby
28-07-2002, 20:19
Origineel gepost door yasmine85 hmmm... ok you got a point ;) maar zeg nou eerlijk, heb je daar geen meisjes staan versieren...?? :cool: kiss ik sloop hem als dat zo is :D en geloof me ik hou van mannen in mekaar trappen... dus kom maar op lelijkerd...heb je meiden versierd ja of nee :kwaad:

LELIJKERD
28-07-2002, 20:21
Origineel gepost door yasmine85 hmmm... ok you got a point ;) maar zeg nou eerlijk, heb je daar geen meisjes staan versieren...?? :cool: kiss waaaa SKOETTT ssssstttttt niet naast SWEET vragen maar eerlijk gezegd ik versier nooit, ben ik een schijterd voor op de een of andere manier heb ik daar het lef niet voor ja lach me maar uit, het is eenmaal zo ! ik laat me versieren, en dat is de dames vandaag degelijk wel gelukt ;)

yasmine85
28-07-2002, 20:22

Origineel gepost door LELIJKERD waaaa SKOETTT ssssstttttt niet naast SWEET vragen maar eerlijk gezegd ik versier nooit, ben ik een schijterd voor op de een of andere manier heb ik daar het lef niet voor ja lach me maar uit, het is eenmaal zo ! ik laat me versieren, en dat is de dames vandaag degelijk wel gelukt ;) dan zou ikmaar niet meer in de buurt van sweetbaby komen... had je t niet gelezen??? ze houd ervan om mannen in elkaar te trappen... so whatch out, that's all i gotta say... ;) kiss

Pagina's : [1] 2 3