Bekijk originele versie : Oilily office bag.
Heeft iemand hier de bruine versie van of heb je deze ooit ergens in een winkel gezien? Zoja, waar gekocht of waar gezien?
Ik kom alleen de groene en fuchsia versie tegen, ik wil de bruine hebben.
:nijn:
O ja, het mag ook de weekend bag zijn.
Zolang het maar een bruine is.
Halloho, work with me over here. :(
Mar0cia_17
29-04-2007, 11:33
up
me 2....kan die ook nergens meer vinden, heb em wel een x in den haag gezien, maar was soo slim om em niet te halen:(
oujdia_znessnia
29-04-2007, 11:55
Ik heb m in het roze hij is echt leuk
oujdia_znessnia
29-04-2007, 11:56
ze zijn niet zo heel erg duur ik heb m voor 80,- euries
AmazighPearl_
29-04-2007, 12:08
Ik wil die bruine ook..
Was naar een Olily winkel geweest, kreeg te horen dat dat bij de herfst/wintercollectie hoorde.. en nu dus er niet meer was.. :jammer:
chickabonita
29-04-2007, 12:48
Heeft iemand hier de bruine versie van of heb je deze ooit ergens in een winkel gezien? Zoja, waar gekocht of waar gezien?
Ik kom alleen de groene en fuchsia versie tegen, ik wil de bruine hebben.
:nijn:
Ik heb ze gezien meid:D Je moet naar de V&D van Utrecht gaan.. daar heb je die bruine;)
Hoi,
Ik heb en knalrze oilily weekender, een blauwe, een bruine (met portemonnee) en deze heb ik allemaal in Alkmaar gekocht (outlet Oilily).
Heb je daar gekeken, want ze hebben daar vaak modellen van de vorige lijn.
LayDee S
29-04-2007, 13:06
Bedoel je deze... Ik heb hem in het bruin.. hij is echt leuk.. je kan hem op deze site halen.. ik denk dat ze dan met beige die bruine bedoelen..
http://www.bagageonline.nl/catalog/product_info.php?products_id=501
LayDee S
29-04-2007, 13:08
Ooh nee... met beige bedoelen ze echt beige hihi..Sorry!
xfatimax
29-04-2007, 13:51
Probeer het eens in de grote warenhuizen, zoals V&D en de Bijenkorf.
Ik heb 'm gezien in Gouda. In de Verzijl in het centrum. Hij was €70,-. Daar hebben ze 'm ook nog in Bruin (die jij zoekt);) misschien kan je daar eens eeen kijkje nemen;) Veel suc6 verder meid:kus:
Te gek voor woorden die prijzen voor een niet leren tas..je kan net zo goed een designer ervoor halen..of een goede knock off
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.