Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou jij het doen????

Jyhane
12-09-2003, 21:05

Een vraagje: Zou jij geslachtsgemeenschap met je partner hebben terwijl jullie al hebben getekend? :D :D ?? Of zou jij wachten tot je huwelijksnacht??? :rolleyes: en als je het niet wil, hoe duidelijk maken aan je partner??????????? :confused: :confused: Greatzzzzzzzz

yasminatje18
12-09-2003, 21:07
ik zou wachten tot me huwelijks nacht.en als hij dat niet wil heeft hij pech.

moiself
12-09-2003, 21:09
Ik zou het niet doen ik zou het lef niet hebben en gewoon zeggen No way nog effekes w8en ;)

SweetRose
12-09-2003, 21:10
Ik wacht incha allah tot m'n huwelijksnacht...en hij zelf wilt ook wachten, trouwens allahyfed dat we het voor onze trouw doen want je weet nooit wat er kan gebeuren...in die tijd er tussen ??!!! Dus wacht maar schonekes af tot je huwelijksnacht..das het veiligste..en het leukste voor beiden..anders is da zo int geniept...ni zoals op je huwelijksnacht..dan mag jan en alleman babbelen..who cares??!! it's your night...:stout: :p

Jyhane
12-09-2003, 21:12

Go Girlssssssssssssssssssssss Inderdaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

SweetRose
12-09-2003, 21:14
Opvoeding heb je van je ouders gekregen....Als je luistert naar hen zal je winnen..anders ga je dik in de sh*t belanden ;)

MarocSistah
12-09-2003, 21:19
Origineel gepost door Jyhane Een vraagje: Zou jij geslachtsgemeenschap met je partner hebben terwijl jullie al hebben getekend? :D :D ?? Of zou jij wachten tot je huwelijksnacht??? :rolleyes: en als je het niet wil, hoe duidelijk maken aan je partner??????????? :confused: :confused: Greatzzzzzzzz hmm ik zou het echt niet weten, maar het liefst stel ik het uit totdat ik een kind wil :confused:

Shahinez
12-09-2003, 21:19
Er is nix mooiers dan de huwelijksnacht ... wacht er vol verlangen op :D dat is zo symbolisch vind ik ... wat moet je dan op de huwelijksnacht doen als je alreeds gemeenschap hebt gehad .. gewoon slapen ofwat? Ik zou het niet echt erg vinden,als we het ervoor doen,nadat we hebben getekend,maar ik zou er liever op wachten

MOcROzINA
13-09-2003, 12:04
w8teeeeeeen natuurlijk he

Bachelorette
13-09-2003, 12:29
wachten tot mn huwelijksnacht.... het is een nacht..

Zinagirl21
13-09-2003, 13:04
Origineel gepost door Jyhane Een vraagje: Zou jij geslachtsgemeenschap met je partner hebben terwijl jullie al hebben getekend? :D :D ?? Of zou jij wachten tot je huwelijksnacht??? :rolleyes: en als je het niet wil, hoe duidelijk maken aan je partner??????????? :confused: :confused: Greatzzzzzzzz Zou wachten tot me huwelijksnacht en als hij dat niet wil dan :stomp:

BENTGHATAR
13-09-2003, 13:05
Origineel gepost door Jyhane Een vraagje: Zou jij geslachtsgemeenschap met je partner hebben terwijl jullie al hebben getekend? :D :D ?? Of zou jij wachten tot je huwelijksnacht??? :rolleyes: en als je het niet wil, hoe duidelijk maken aan je partner??????????? :confused: :confused: Greatzzzzzzzz Nee ik zou wachten want je weet nooit of je huwelijk daadwerkelijk doorgaat, want er kan van alles gebeuren

kizzie
13-09-2003, 19:48
alleen de meeste meisjes die mischien maagd zijn reageren? en die niet maagd zijn? spreekt het voor zich dat die het doen? ik denk het niet toch ik wait niet. kizz

Sahbi
13-09-2003, 19:50
Geduld is een schone zaak.

Nadia_
13-09-2003, 19:52

Origineel gepost door Jyhane Een vraagje: Zou jij geslachtsgemeenschap met je partner hebben terwijl jullie al hebben getekend? :D :D ?? Of zou jij wachten tot je huwelijksnacht??? :rolleyes: en als je het niet wil, hoe duidelijk maken aan je partner??????????? :confused: :confused: Greatzzzzzzzz StandaarT waGten tot me huwelijksnacht :hammer: