Bekijk volle/desktop versie : Zullen Ook Wij Het Dan Maan Doen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-07-2002, 18:23

Citaat door Ibtissame:
Hoi zullen wij het ook maar doen?........Gewoon voor de fun?.......Een leuk verhaal maken met z'n allen?1 begingt tot ie er genoeg van heeft dan neemt de andere de draad weer op en maakt het voor een deel af we nemen wel de zelfde personages en de namen van de personages blijven het zelfde OKE WIE DURFT DE 1STE STAP TE NEMEN?----->wie begint met een personage of met meerdere personage's een een beginende verhaal lijn[COLOR=limegreen]Boesa....MWAAAAAHHHHHH 2 all of u folks ?[/COLOR]




veel kusjes van Ibtissam ciao
.

28-07-2002, 18:24


One a upon a time, there was a lovely girl named........

28-07-2002, 18:47
Het was eind juli en het begin van de zomervakantie stond voor de deur.
Sarah zou dit jaar weer naar Marokko gaan, maar eingelijk wilde ze helemaal niet gaan. 6 weken weg en zonder haar vriendje Samir en natuurlijk haar vriendinnnen Karima en Dunya.Wat een ellende.
Wat Sarah nooit kon weten was dat dit jaar alles anders zou lopen in Marokko. En stond haar iets te wachten waar Sarah alleen maar van kon dromen dat dat ooit zou gebeuren....
Sarah pakte de telefoon en besloot haar vriendje te bellen. Ze draaide het nummer en inplaats van de vertrouwde stem te horen van Samir hoorde ze een zeer zachte dames stem zeggen: "Hallo",............................................

28-07-2002, 18:54
ehhhh hallo met sarah mag ik samir,..... samir staat onder de douche, kan ik wat doorgeven,..... zeg maar dat hij sarah terug moet bellen..... zal ik doen doei. en toen hangde ze op wie was dat meisje dacht ze evve, zou het een vriendin zijn, nee dat kan niet zal vast zijn zusje zijn... een paar min later gaat haar tel over ze ziet dat het samir is.... hallo zegd ze.............

28-07-2002, 19:05


hallo lieverd, alles goed met je? mijn zusje vertelde dat je had gebeld.....gelukkig dacht ze het was maar zijn zusje. Ik belde je omdat je heb gemist, en lieverd je weet ik ga over een weekje naar marokko..... je vroeg je dus eigenlijk af wanneer ik bij je ouders langs kom.....ehh ja eigenlijk wel want je weet 6 weken in marokko op mijn leeftijd..... ik heb je beloofd om te komen en dat doe ik ook wees maar niet bang ..... je bent van mij en niemand anders.... ja ik wil niets liever, maar je weet ook dat mijn oom elk jaar blijft aandringen of ik met zijn zoon trouw en om eerlijk te zijn heb ik er dit jaar geen zin in......... wil een keer heerlijk van mijn vakantie genieten.......ik kom zou gauw mogelijk ook naar marokko en dan kom ik samen met mijn ouders..... ok ....... maak je niet druk alles komt goed......ineens hoorde ze haar moeder roepen.... eeh ik moet ophangen wordt geroepen, doei lieverd.......doei

28-07-2002, 19:23
sarah verstopte snel haar telefoon onder haar kussen, en liep naar beneden, en vond haar moeder onderaan de trap. ´sarah als ik je roep wil ik dat je gelijk komt, heb je dat begrepen!´ ´ja mama, sorry mama´ ´wat was je nou aan het doen daar, waarom zit jij altijd op je kamer, je bent nooit beneden, of je zit buiten of op je kamer, ik wil dat adt eens afgelopen is, heb je dat begrepen´ ´ja mama, okey mama´.

28-07-2002, 19:29
Sarah liep naar beneden toe om haar moeder te helpen in de keuken. Binnen in de woonkamer zaten haar broer en diens vriend Driss.
Driss was geen onaardige jongen om te zien, maar hij had niet die lieve uistraling die Samir had. Toch was er een bepaalde aantrekkingskracht naar deze jongen die zijn niet kon verklaren.....
Was was ze opgelucht dat het zijn zusje was en niet iemand anders. Hij zou nu snel om haar hand komen vragen, maar wanneer dat zou gebeuren was nog niet zeker.
Ze zou zeker deze week nog gaan winkelen met haar vriendinnen om nog een paar leuke kleren uit te kiezen die ze kon dragen in Marokko. Ze moest er toch goed uit zien als Samir met zijn ouders om haar hand kwam vragen. Ja, dat zou ze doen iets leuks kopen dat ze dan die avond kon dragen. Nadat ze klaar was in de keuken pakte ze haar mobieltje en belde haar vriendinnen om de volgende dag af te spreken in de stad.
Karima was door het dolle heen toen ze hoorde dat haar vriendin binnenkort zou gaan trouwen, alleen toen ze Dunya het nieuws vertelde, reageerde ze heel raar. Oh, zei ze, ik wist niet dat we opeens haast hadden? Waarom moet dat nou weer allemaal, nergens voor nodig. Vind je je zelf niet een beetje te jong?? En trouwens hij zegt wel dat ie om je hand komt vragen, maar je weet, ze beloven veel maar doen het niet.
Sarah had over dit gesprek met Dunya een raar gevoel van binnen. Waarom reageerde ze zo? Waarom kon ze niet blij zijn voor haar?

28-07-2002, 19:35
wat ook erg gek was, was dat de stem van het zusje van samir, erg veel leek op de stem van dunya, maar daar besteede sarah geen aandacht aan, dunya was een hele goede vriendin van sarah, en zou haar dat natuurlijk nooit aandoen, altans dat dacht sarah........

28-07-2002, 19:48
De volgende dag was erg gezellig met de dames onderling, al bleef Dunya erg raar doen. Maar oke, dat schoof Sarah naast zich neer.
Ze kochten alle drie de leukste kleding en hadden de grootste lol. Dronken en aten nog iets en gingen toen alle drie naar huis toe. Sarah wilde Samir nog even bellen om zijn stem te horen. Ze had hem al de hele dag nog niet gehoord en miste zijn lieve woorden.
Toen ze thuis kwam was haar moeder druk bezig met alle koffers te pakken, nog een paar dagen en dan zouden ze naar Marokko gaan. Die hele reis met de auto, ze moest er niet aan denken. De gedachten dat Samir haar hand zou komen vragen bracht een glimlach op haar gezicht. Haar moeder zag dat en vroeg: Sarah, wat loop je te lachen, kom me liever helpen. Sarah hielp haar moeder en het was al laat toen ze eindelijk de kans kreeg om Samir te bellen. Hallo lieve schat alles goed met? Ja zei Sarah en met jouw? Met mij gaat alles ook goed. Sarah vertelde hem wat ze die dag had gedaan, en zo bleven ze nog samen even babbelen. Na een uurtje hing ze op en wilde naar bed gaan toen ze iets te binnen schoot wat ze was vergeten te vragen aan Samir. Ze besloot hem nog even terug te bellen. De telefoon ging over en haar hart bleef stil staan. Weer die stem die zei 'hallo"......Sarah hing gauw op. Had ze het goed gehoord? Was het de stem van Dunya? Ze twijfelde nog steeds, maar aan de andere kant zij een stem in haar hoofd dat ze zich zelf niet in de maling moest nemen en dat het bijna voor 100% de stem van Dunya was. Wat moest ze doen?

28-07-2002, 19:53
Jij gaat wel erg snel?? HAHAHAH

28-07-2002, 20:45
HEY MENSJES

WEL EEN LEUK IDEE JOH!ALS ER MAAR GEEN EEN OF ANDERE BA;HAAR KOMT DIE GRAPPIG WILT ZIJN EN T VERHAAL GAAT KLOTEN!!!
DAN KRUG JE MET MY TE MAKEN EN DE REST VAN DE MAROKKO.NL FAMILIA.........

28-07-2002, 21:09
Nee, dacht ze het kon onmogelijk Dunya zijn. Dat zouden zij en Samir mij nooit aan kunnen doen. Doe eens ff normaal zei ze tegen zichzelf. Het zijn vast de zenuwen. In de zomer kunnen ik en samir bij elkaar zijn zonder stiekem te doen. Sarahhhh.....hoorde ze haar moeder roepen. Wah bentie....kom helpen.
Ze liep naar beneden en zag iedereen druk bezig met opruimen.
Hey Sarah! Hoorde ze haar broer zeggen.....wat is er toch met jou de laatste tijd. Je bent zo afwezig. Yekma geen jongen zei hij spottend. Sarah werd rood. Tuurlijk niet zei ze. Rustig maar antwoorde haar broer, het was maar een geintje. Sarah lachte en zei dat ze moe was.

28-07-2002, 21:12


Ze besloot een valletje op te zetten.. Sarah zou'morgen avond naar marokko gaan.. Die ochtend nog zou ze én samir en dunya naar het bos laten komen en zelf ergens op een onopvallend plekje gaan zitten.. als er wat gebeurde zou ze naar hun toegaan.. ze stuurde hun allebei een sms via internet met de tijd en plaats.. Ook had ze Karima gebeld en het plan besproken ze zou me meehelpen en geloofde mijn verhaal.. daar was ik blij om..

28-07-2002, 22:23
okey sarah nog 5 minuten en dan komen ze allebei´ sarah was ongelooflijk zenuwachtig en haar hart klopte in haar keel ´ik weet ´t karima´
in de verte zagen ze samir lopen en aan de andere kant kwam dunya aanlopen, toen ze elkaar zaggen, keke ze om zich heen, daarna renden ze naar elkaar toe en....................

28-07-2002, 22:34
zoenden elkaar..
niet te geloven...
Sarah werd helemaal..

Pagina's : [1] 2 3 4 5