Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : >>> Mijn Haarkleur Veranderen? <<<

ROTTERDAMZUIDJE
27-04-2007, 23:00

Helloew damess, Ik heb krullend haar en heb mijn haar nog nooit geverfd, dus ik heb heel donkerbruin haar (zegmaar gerust zwart), maar ik wil nu dus zo'n soort kleur: http://img440.imageshack.us/img440/2232/0054eidc8.jpg Kunnen jullie me zeggen hoe ik dat zelf het beste kan aanpakken zonder de Kapper bijvoorbeeld watvoor verf ik moet kopen ofzoo iets. :maf: Thank you :sjans: !

CasaZina
27-04-2007, 23:11
jah naar een kapper toegaan is toch het beste, maar qua verf om zelf te doen is dark & lovely een goede merk, dan is de naam van die kleur die jij wilt waarschijnlijk sunkissed brown..of nog lichter om het precies die kleur te krijgen..? Maar toch is het beter om de eerste keer bij de kapper te doen omdat je haar heel donker is..

ROTTERDAMZUIDJE
27-04-2007, 23:23
Owh okee dames, ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn maare thanks voor jullie info, Nog meer mensen die tips hebben?

ROTTERDAMZUIDJE
28-04-2007, 18:43
Up?

misz_blondje
28-04-2007, 22:04

koop een verf die 2/3 nuances lichter is dan de kleur die jij wil hebben om ene goed resultaat te krijgen ...!! verder maakt hetr niet echt veel uit hoor welk verf je koopt als je ene dure koopt betaal je eigeblijk meer voor de naam dan voor de verf zelf ... succes

ROTTERDAMZUIDJE
28-04-2007, 22:29
misz_blondje thanks voor je reactie, denk tog maar dat ik bij de kapper langs ga. Kuss