Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke betekenissen hebben dromen?

Pagina's : [1] 2

nejet
28-07-2002, 17:12

Salaam iedereen, Ik ben iemand die gelooft dat elke droom een betekenis heeft, dat komt omdat er al een paar dromen van mij op de een of andere manier zijn uitgekomen. Maar nu zit ik met dromen die elkaar steeds opvolgen als een soap en ik begin best bang te worden. Een maand of twee terug heb ik gedroomd dat ik ging trouwen en ik wist helemaal niet met wie en nu droom ik al een week dat ik zwanger ben. Nu is mijn vraag of iemand misschien weet wat deze droom kan betekenen of iemand mij misschien kan vertellen waar ik iets kan vinden waar de betekenis van dromen instaan. Geloven jullie in dromen? Alvast bedankt.

EsteeLauder01
28-07-2002, 17:34
Misschien interessant wat de islam daarover zegt, volgende uitleg over dromen. http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/overig/0043ci.html

nadae
28-07-2002, 17:42
Origineel gepost door nejet Salaam iedereen, Ik ben iemand die gelooft dat elke droom een betekenis heeft, dat komt omdat er al een paar dromen van mij op de een of andere manier zijn uitgekomen. Maar nu zit ik met dromen die elkaar steeds opvolgen als een soap en ik begin best bang te worden. Een maand of twee terug heb ik gedroomd dat ik ging trouwen en ik wist helemaal niet met wie en nu droom ik al een week dat ik zwanger ben. Nu is mijn vraag of iemand misschien weet wat deze droom kan betekenen of iemand mij misschien kan vertellen waar ik iets kan vinden waar de betekenis van dromen instaan. Geloven jullie in dromen? Alvast bedankt. Hai Nejet Mijn moeder is ook zo iemand van waar de dromen meestal uitkomen best eng hoor. Ik heb een keer gehoord dat als je droomt dat je gaat trouwen iemand je leuk vindt of dit waar is alah oe ahlam. Daarnaast is er een speciaal boek dat over dromen gaat je kan hier in vinden wat de betekenis van jou droom is. Ik weet niet meer hoe het precies heet maar zodra ik het weet hoor je van me. Daarnaast of ik in dromen geloof zeer zeker wel mijn moeder heeft een aantal malen gedroomd dat een familie lid zou sterven of ziek zou worden en dit is dan ook echt uitgekomen. groetjes :zwaai:

VirtualAngel
28-07-2002, 18:03
Origineel gepost door OMar_EN_OMar het boek is genaamd " de uitleg van dromen " van ibn sirin" ;) hey omar! weet je waar ik vaak over heb gedroomd? het waren echt nachtmerries! dat mn moeder of iemand anders van mijn familie overlijdt/ernstig gewond raakt. :traan1: weet jij wat dit kan betekenen? ik hoor het wel van je liefs Virtual Angel :zwaai:

VirtualAngel
28-07-2002, 18:33

Origineel gepost door OMar_EN_OMar de dood: de dood in de droom symboliseert de crruptie van iemands dien,terwijl er eer ,rang en glorie voor hem in de wereld zal zijn als zo'n dood niet gepaart gaat met huilen en het dragen van de baar of het lichaam of de begrafenis gepaart gaan . als het lichaam in de droom begraven gezien wordt betekent het dat er geen hoop meer is voor de verbetering in de zaken van zijn dien:de duivel neemt de controle over zijn leven over en hij zal helemaal in beslach genomen worden door de jacht op wereldse goederen ,hetzelfde aantal mensen zal door de dromer beinvloed worden als hij achter zijn baar heeft zien lopen ,hij zal hen overheersen en onderwerpen maar als de dromer niet door iets begeleid wordt dat op een begrafenis ,rouwen ,huilen ,het geven van de goesl ,taklien,het dragen van de baar of het lichaam duid,kan het betekenen dat een deel van zijn huis vernietigd zal worden of de muren of het timmerwerk zal naar beneden vallen .sommige uitleggers zeggen dat hij dan in geloof zal verzwakken en hij zal zijn inzicht en voorzichtigheid verliezen . ik wil hier wel bij zeggen dat ik niks heb kunnen vinden over het overlijden van een lid van de familie,enkel en alleen over de dood in een droom ,maar zoals je leest is dit meer gericht naar de dood van de dromer zelf die hij ziet in z'n droom ,dus niet echt over een familielid, een heel klein detail in een droom kan de droom een hele andere betekenis geven ,dus nogmaals jij droomde niet over de dood van jezelf maar wel over je je moeder..etc dus dan geld deze uitleg niet echt denk ik want er wordt niet gesproken over een naaste of een familie lid enkel over de dromer zelf!! dus voel je noiet direct slecht ;) hey omar ik schrok ff toen ik dit las!! maar ja, mocht er wat gebeuren dan is het elmekteb, daar kan ik niks aan veranderen. Bedankt voor je reactie!! :blauwkus: Liefs An angel

nejet
06-08-2002, 12:47
Origineel gepost door OMar_EN_OMar hier is de islamitische verklaring van je droom zwangerschap: dit symboliseert iemands toename in materieele rijkdom,soms vertegenwoordigt het de angst voor een speciaal persoon in het licht van de volgende uitspraak," de aarde is zwanger en draagt een last ten gezvolge van een plaag die door die en die is veroorzaakt. een bruiloft: symbnoliseert het verkrijgen van eer,waardigheid,pracht en praal en materieele rijkdom ,de mate daarvan hangt af van de schoonheid,afkomst en sociale status van de bruid in de droom. lé voila......hier heb je de verklaring van je droom ,ga maar allah bedanken want volgens mij heb je een mooie droom gehad Nu maar hopen dat die uitkomt zeker? :D

Missrapster
06-08-2002, 12:55
he nejet ik heb dat ook joh, ik droom ook iedere keer dat ik trouw,maar xie wel wie het is, ik droom ook dat ik zwanger ben en kinderen heb. Ik hoop dat het uitkomt wat omar_omar vertelde...hahaha... Maar wat betekent een droom waarbij iemand of jij zelf een tand verliest???

nejet
06-08-2002, 13:07
Origineel gepost door Missrapster he nejet ik heb dat ook joh, ik droom ook iedere keer dat ik trouw,maar xie wel wie het is, ik droom ook dat ik zwanger ben en kinderen heb. Ik hoop dat het uitkomt wat omar_omar vertelde...hahaha... Maar wat betekent een droom waarbij iemand of jij zelf een tand verliest??? Eerst en vooral: Ik wil je ni bang maken of zo. Luister, Als je droomt dat je een van je voorste tanden verliest, dan zul je iemand van de nabije omgeving verliezen, je familie of hele goede vrienden. Als je droomt dat je een van de achterste tanden verliest, dan zul je iemand anders verliezen. Ik heb ooit gedroomd dat ik mijn bovenste snijtand kwijt was en een paar dagen later stierf mijn opa; Maar andere keren droomde ik ook dat ik een tand verloor en toen gebeurde er niets, dus..... Alles is elmaktab, we kunnen niet in de toekomst kijken en dat zullen we ook nooit kunnen.

Missrapster
06-08-2002, 13:14
ik had mijn tante verloren toen ik het droomde,maar ik droomde een keer dat bij mij tante een tand eruit viel ik rende naar haar toe en probeerde het terug te zetten..weet je misschien wat dit betekent??

Sista
06-08-2002, 16:27
als je jezelf dood ziet en iedereen rondom je huilt wil het toch zeggen dat je geluk in je leven gaat vinden Mijn droom Ik was dood en iedereen rondom mij huilde ineens in een flash zag ik mijzelf met een baby in mijn hand en een man omgedraait met zijn rug en ik wist gewoon dat da mijn man was en da ik getrouwd was met hem en dit droom heb ik gekregen nadat ik op de koran had gezworen dat ik nooit zal trouwen drie maanden op een stuk heb ik da gekregen Mijn moeder is gaan vragen en wel het was possitief maar wat is uw verklaring hiervoor De logische verklaring is dat je een stuk van jezelf begraaft en verder gaat met je leven en er zal geluk komen in je leven logischer wijze bedoel ik dan x

LELIJKERD
06-08-2002, 16:37
als je droomt dat je gaat trouwen, betekent het dat je teveel achter internet zit droom je dat je zwanger bent :regie: SLECHT NIEUWS dan wordt je internet afgesloten

Sista
06-08-2002, 16:42
HAHAHAHAHAHAHAHAHA LELIJKERD WALLAH TOPPUNT ECHT WAAR xx

nejet
08-08-2002, 14:20
Origineel gepost door Sista als je jezelf dood ziet en iedereen rondom je huilt wil het toch zeggen dat je geluk in je leven gaat vinden Mijn droom Ik was dood en iedereen rondom mij huilde ineens in een flash zag ik mijzelf met een baby in mijn hand en een man omgedraait met zijn rug en ik wist gewoon dat da mijn man was en da ik getrouwd was met hem en dit droom heb ik gekregen nadat ik op de koran had gezworen dat ik nooit zal trouwen drie maanden op een stuk heb ik da gekregen Mijn moeder is gaan vragen en wel het was possitief maar wat is uw verklaring hiervoor De logische verklaring is dat je een stuk van jezelf begraaft en verder gaat met je leven en er zal geluk komen in je leven logischer wijze bedoel ik dan x Ik weet niet wat het betekent als je droomt dat je dood bent, maar dat je op de Koran zweert dat je nooit zul trouwen.... Man, dat lijkt me erg!

sweatheart
08-08-2002, 14:56
Aloe mensen, wat betekent het als je henna droomt, in de zin van dat iemand henna geeft of iemand zet het op je handen/ voeten.

LELIJKERD
08-08-2002, 15:09

hey nu even zonder grappen wat betekent het dat als je droomt dat je haar uitvalt ?????? heb ik gisternacht gedroom man, zonder fatoes leg me even uit ik ga toch niet echt kaal worden he ?!

Pagina's : [1] 2