Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ook zo'n last van je hormonen???

Pagina's : [1] 2

Miranda_yasmine
27-04-2007, 15:02

Het begon vanmorgen al....om niets voelde ik me ellendig. Later in de ochtend werd het erger,en vanmiddag zat ik met me man in de auto we hadden wat boodschappen gedaan. En ik begin me toch een partij te janken hahahaha....me man schrok zich een ongeluk. Hij vroeg me meteen zijn je weeen begonnen, meskien :hihi: Ik met me huil stem :traan1: nee ik weet niet waarom ik huil ,me tranen wilde maar niet stoppen :traan1: Toen zei die nog:oh schatje huil maar ff lekker uit,en stopte langs de weg en gaf me een knuffel....NOUUUUUUUU toen was het helemaal een ramp (oh oh ik voelde me zooo zielig):maf: Wat die hormonen toch al allemaal niet met ons kan doen he!!! Liefs van een jankende troela... :kus:

CryAngel
27-04-2007, 15:09
:haha::haha: Aaaahh wat schattig! InshaAllah zullen we deze episode allemaal mogen doorstaan.

faaatje66
27-04-2007, 15:14
aan meskiena.. hier een dikke :sjans: inshallah heb je binnenkort je baby'tje in je armen en zullen je hormonen weer settelen.

Miranda_yasmine
27-04-2007, 18:27
:haha::haha: Aaaahh wat schattig! InshaAllah zullen we deze episode allemaal mogen doorstaan. Insha allah :) :kus:

Miranda_yasmine
27-04-2007, 18:29

aan meskiena.. hier een dikke :sjans: inshallah heb je binnenkort je baby'tje in je armen en zullen je hormonen weer settelen. Lief lief... wat kan een vrouw zich dan toch zielig voelen he hihihhi, maar morgen heb ik vast weer een beter dagie. Ja kan ni wachten tot de kleine dr is zodat ik idd lekker in me armen kan sluiten. En dan op naar de kraam hormonen :maf2: :kus:

CryAngel
27-04-2007, 18:35
Insha allah :) :kus: :kus: Barak Allahoe fiek. Is het je eerste kindje?

Kwebbel_24
27-04-2007, 18:55
Het begon vanmorgen al....om niets voelde ik me ellendig. Later in de ochtend werd het erger,en vanmiddag zat ik met me man in de auto we hadden wat boodschappen gedaan. En ik begin me toch een partij te janken hahahaha....me man schrok zich een ongeluk. Hij vroeg me meteen zijn je weeen begonnen, meskien :hihi: Ik met me huil stem :traan1: nee ik weet niet waarom ik huil ,me tranen wilde maar niet stoppen :traan1: Toen zei die nog:oh schatje huil maar ff lekker uit,en stopte langs de weg en gaf me een knuffel....NOUUUUUUUU toen was het helemaal een ramp (oh oh ik voelde me zooo zielig):maf: Wat die hormonen toch al allemaal niet met ons kan doen he!!! Liefs van een jankende troela... :kus: :haha: wat schatttigggggggggg... :haha:

Miranda_yasmine
28-04-2007, 13:19
:kus: Barak Allahoe fiek. Is het je eerste kindje? Nope heb al een meisje van 6 jaar oud...die kan ook niet wachten.Ze vraagt met elke ochtend:mama als ik uit school ben is de baby er dan?? :D

Miranda_yasmine
28-04-2007, 13:21
:haha: wat schatttigggggggggg... :haha: hihihi...... ja ja mannen kunnen wel eens schattig zijn he;) ,zeker als hun vrouwtje vol zit met hormonen. :kus:

CryAngel
28-04-2007, 13:24
Nope heb al een meisje van 6 jaar oud...die kan ook niet wachten.Ze vraagt met elke ochtend:mama als ik uit school ben is de baby er dan?? :D MasjaAllah, klinkt als 'n heuse big sister al. Weet je het geslacht van je baby to come... en krijgen wij het dan ook te weten? :hihi:

Nysha
28-04-2007, 14:10
volgens mij heb ik zo'n hormoon last dag :moe:

2_Heartbreak_3
28-04-2007, 14:36
Haha wat schattig meskiena ; komt wel goed meid

Miranda_yasmine
28-04-2007, 14:46
MasjaAllah, klinkt als 'n heuse big sister al. Weet je het geslacht van je baby to come... en krijgen wij het dan ook te weten? :hihi: Yep we weten al wat het word...maaaaaaaaaaar ga het lekker ni zeggen :lekkerpuh Nee weet je wat het is,aantal vriendinnen van me komen hier ook geregeld,en een paar ervan willen het niet weten. Zou jammer zijn als ze het toevallig lezen zo'n weekje voor me bevalling. Maar zodra de kleine dr is,zal ik het bekend maken...met naam en al DEAL?? :kus:

Miranda_yasmine
28-04-2007, 14:48
volgens mij heb ik zo'n hormoon last dag :moe: Oh oh....nou lieffie dan wens ik je voor vandaag suc6 en laat je traantjes maar lekker lopen. Eind resultaat is dat het toch wel oplucht hoor hihihi. :kus:

Miranda_yasmine
28-04-2007, 14:50

Haha wat schattig meskiena ; komt wel goed meid Hihihi....:hihi: Yep tis idd weer helemaal toppie:goedzo: ,heb vandaag nergens last van alhamdoelillah. Dus vandaag lekker genieten van me vrolijke bui,me man is ook helemaal erdoor in zijn hum :hihi: :kus:

Pagina's : [1] 2