Bekijk originele versie : Een vraagje voor de DAMES
Nou een vraagje voor de dames:
ik vroeg me af of jullie uitgaan naar disco's en zo, en of jullie dit ook mogen van jullie ouders. want het is wel de normaalste zaak dat 'de jongens' wel uit mogen gaan maar de dames zijn alleen goed voor het huishouden..
nourelhouda
12-09-2003, 18:53
Ik ga heel soms uit ja. En nee het mag niet van me ouders
Miss_Banana
12-09-2003, 18:53
Origineel gepost door B1tch
ik vroeg me af of jullie uitgaan naar disco's en zo, en of jullie dit ook mogen van jullie ouders. want het is wel de normaalste zaak dat 'de jongens' wel uit mogen gaan maar de dames zijn alleen goed voor het huishouden.
Heej, mijn broertje is 18! Als hij mag, dan mag ik ook!!! As simple as that! :D
Wael_Beni_Saidi
12-09-2003, 18:54
Origineel gepost door nourelhouda
Ik ga heel soms uit ja. En nee het mag niet van me ouders
nenam! :hihi:
Tsjelzies
12-09-2003, 18:54
nee ik ben nog te jong maar het interreseert me niet echt maar ik ga wel gewoon nar schoolfeesten
Lady_moi
12-09-2003, 18:55
ik vroeg me af of jullie uitgaan naar disco's en zo, en of jullie dit ook mogen van jullie ouders. want het is wel de normaalste zaak dat 'de jongens' wel uit mogen gaan maar de dames zijn alleen goed voor het huishouden. Ik ga nie uit en mijn broer ook nie :jammer: allebei gelijk voor de wet :D en nee da mag nie van thuis en kwil da ook nie :melig:
nourelhouda
12-09-2003, 18:58
wat betekent nenam??
Wael_Beni_Saidi
12-09-2003, 18:59
wat betekent nenam??
zoek het maar uit meid ;) veel succes probeer google.nl
2Smart4u
12-09-2003, 19:00
ik vroeg me af of jullie uitgaan naar disco's en zo, en of jullie dit ook mogen van jullie ouders. want het is wel de normaalste zaak dat 'de jongens' wel uit mogen gaan maar de dames zijn alleen goed voor het huishouden.
neej...als ik mijn ma vertel dat ik naar een DISCO ga...dan MAG ik niet...maar dat geld ook als mijn broer zou zeggen 'ma ik ga naar een DISCO' dan zou ze ook zeggen NEE!
maar hij zegt nix en doet t gewoon......ik kan ook nix zeggen en gewoon gaan...ze komt er (misschien) niet achter...maar toch trekt het me niet en het lijkt me HELEMAAL nix!!
ga liever met vriendinnen stappen, winkelen, lachen, bioscoopje pakken.....EN DAT MAG WEL!! :D
eh nee ik ga niet uit naar discotheken..(wil ik ook niet..alleen als er een schoolfeest van onze eigen school word ingegeven) afentoe hoor ik weleens dat er een feest is ergens in nederland..een chaabi of rai feest..je weet wel senhaji en al die Bla daar ga ik dan met mijn vriendinnen heen..(veel ouder dan mij) als we met een groepje gaan mag het..schoolfeesten mag ook met iedereen..en concerten mag ook..zolang ik met betrouwbare mensen ga..tijd maakt dan ook niks uit..
me broers mogen alles..maar als ik weer wat ouder ben zal et ook wel kunnen :)
Tsjelzies
12-09-2003, 19:05
wat betekent nenam?? ik denk nee man :D
Wael_Beni_Saidi
12-09-2003, 19:06
Origineel gepost door Tsjelzies
ik denk nee man :D
fout ;) :giechel:
Tsjelzies
12-09-2003, 19:07
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
fout ;) :giechel: wat is hte dan willy:hihi:
Wael_Beni_Saidi
12-09-2003, 19:08
Origineel gepost door Tsjelzies
wat is hte dan willy:hihi:
zoek het maar uit het is in ieder geval berbers :hihi:
Shahinez
12-09-2003, 19:08
nenam betekent je moeder niet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.