Bekijk originele versie : Apart Slapen...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Een paar vriendinnen van mij, inclusief meiden uit mijn familie slapen niet in één bed met hun man. De meesten hebben plaats gemaakt voor hun zoontje die bij papa slaapt of dochtertje die bij mama slaapt. Oh ja en sommigen slapen alleen omdat hubby heel erg snurkt. Ze vinden het stuk voor stuk normaal en zeggen dat ik abnormaal ben dat ik nog naast mijn mannetje slaap elke nacht!
Horen jullie dit ook in jullie omgeving?
Mysticalia
27-04-2007, 13:50
:maf: nee.
maar las wel ene artikel dat het een trend is aan het worden in de usa. dat koppels 2slaapkamers voorzien in hun huis zodat de koppel apart slapen :maf:
:maf: nee.
maar las wel ene artikel dat het een trend is aan het worden in de usa. dat koppels 2slaapkamers voorzien in hun huis zodat de koppel apart slapen :maf:
Ze hebben dus ook twee slaapkamers inderdaad:maf:
faaatje66
27-04-2007, 13:53
zo vaag.... ik zou niet kunnen slapen zonder hem...
Lelijk dat.
Nou, zodra ik getrouwd ben, echt niet dat er iemand tussenkomt. En nee, in mijn omgeving doet niemand dat, allah ouhlam.
hakima1979
27-04-2007, 13:57
bij mij is het zo dat we in het begin samen slapen dus met zn tweeen en einidgen met zn vieren in EEn bed:maf: dus de kids komen elke nacht bij ons in bed. wat ik dan doe is dan ga ik in mn oudste zoon zn bed slape. want k kan echt niet zo slapen met zn vieren in EEN bed. mn man slaapt dan rustig door... hij heeft er geen last van
Ougt_fatima
27-04-2007, 13:59
vind het niet kunnen kan echt niet zonder em slapen
bij mij is het zo dat we in het begin samen slapen dus met zn tweeen en einidgen met zn vieren in EEn bed:maf: dus de kids komen elke nacht bij ons in bed. wat ik dan doe is dan ga ik in mn oudste zoon zn bed slape. want k kan echt niet zo slapen met zn vieren in EEN bed. mn man slaapt dan rustig door... hij heeft er geen last van
Ik zou dat echt niet kunnen, inderdaad het zijn koppels met kids en de kinderen nemen dan de plaats in. Vind je dit niet erg? Waarom heb je het je kinderen zo aangeleerd?
Atlas_Gebergte
27-04-2007, 14:02
Sorry vind het niet kunnen, de kinderen moeten in hun eigen bed slapen en in hun kamer, daarvoor heb je toch voor ze een kamer ingericht?
Mijn Man en ik slapen altijd samen (behalve de nacht na de bevalling) hebben zelfs mijn kinderen nog nooit in ons bed geslapen... in het weekend komen ze wel s' ochtends even lekker bij ons liggen, maar ik samen met mijn kinderen slapen en hij appart.... ECHT NIET!
Ilhampje
27-04-2007, 14:02
Wat een vaag verhaal, de kinderen horen gewoon in hun eigen bed te slapen ten zij ze een keer ziek zijn of bang! Is geen goeie gewoonte om dat aan te leren. Kan niet zonder mijn man slapen....
meknessia86
27-04-2007, 14:03
Ja dagggggggg, ik heb al 20 jaar alleen geslapen. Mag het eindelijk en dan alleen slapen, echt niet! :ego:
Ik vind het zowieso niet kunnen als ouders hun kinderen in bed nemen..............gewoon in hun eigen bedje slapen.
Gypsymeid
27-04-2007, 14:04
Heb er eigenlijk nooit zoveel over nagedacht...
Maar wij slapen ook vaak apart, ik ga eerder naar bed en hij valt beneden op de bank in slaap en blijft daar slapen tot 7 en komt dan naar boven. Of ik heb me dochtertje lekker naast me liggen en dan zeg ik tegen em dat ie ergens anders moet gaan liggen :D
Heb er eigenlijk nooit zoveel over nagedacht...
Maar wij slapen ook vaak apart, ik ga eerder naar bed en hij valt beneden op de bank in slaap en blijft daar slapen tot 7 en komt dan naar boven. Of ik heb me dochtertje lekker naast me liggen en dan zeg ik tegen em dat ie ergens anders moet gaan liggen :D
Dat kun je toch niet maken!
hakima1979
27-04-2007, 14:06
Ik zou dat echt niet kunnen, inderdaad het zijn koppels met kids en de kinderen nemen dan de plaats in. Vind je dit niet erg? Waarom heb je het je kinderen zo aangeleerd?
ja kweet niet .de oudste komt automatische elke nacht rennend naar ons toe. maar wil dan absoluut niet verder slapen in zn bed.
op een gegeven moment word je er moe van dat je ze elke keer maar terug moet stoppen in bed .
en ze willen dan niet gaan dan beginnen ze te huilen en daar zitten wij dus echt niet op te wachten en als ze dan in slaap zijn gevallen bij ons in bed. nou wie zet ze weer terug niemand. te moe om op te staan
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.