Bekijk originele versie : salami techniek
Alle burgers van 18 jaar en ouder moeten vanaf 1 januari 2008 de eerste 150 euro aan zorgkosten zelf betalen. Dit verplichte eigen risico vervangt de huidige no-claim in de zorg. Chronisch zieken en gehandicapten worden ontzien en krijgen de 150 euro vergoed.
nog ff en we betalen alles zelf.
dutchbirdy
27-04-2007, 11:51
Alle burgers van 18 jaar en ouder moeten vanaf 1 januari 2008 de eerste 150 euro aan zorgkosten zelf betalen. Dit verplichte eigen risico vervangt de huidige no-claim in de zorg. Chronisch zieken en gehandicapten worden ontzien en krijgen de 150 euro vergoed.
Nou beste taouil, je betaalt nu ook al zelf hoor. Waar zou dat geld anders vandaan komen?
ja doe maar...
had ik allang voorspeld.
de reden die ze gaven dat de premie omhoog ging was dat er no-claim korting was ingebouwd. mooi nu halen ze die eruit en heb je automatisch een eigen risico van 150 euro.
maar de premie die gaat niet weer omlaag nee. natuurlijk niet.
de reden dat de premie opgehoogd was is weggevallen maar de premie blijft lekker hoog als het al niet hoger wordt.
triest. die is gewoon een tweede amerika aan het worden, waar het allemaal om geld draait.
de zorgverzekeraars houden 4 miljard euro over, maar ze schreeuwen nog steeds vergrijzing en omder het mom daarvan laten ze je lekker hard betalen. puur kapitalistisch.
nu zullen ze zeggen je had een no claim van 250 maar je eigen risico is alleen maar 150, dus dat is een reden om de premie weer op te schroeven
Nou beste taouil, je betaalt nu ook al zelf hoor. Waar zou dat geld anders vandaan komen?
weet ik ook wel beste man maar we betalen steeds meer ik doe het graag daar niet van maar ze zijn wel sneaky.
dutchbirdy
27-04-2007, 13:07
weet ik ook wel beste man maar we betalen steeds meer ik doe het graag daar niet van maar ze zijn wel sneaky.
"ze" zijn "we". Namelijk degenen die we gekozen hebben.
"ze" zijn "we". Namelijk degenen die we gekozen hebben.
ze laten mij betalen en jij ook zodat we steeds armer worden:lekkerpuh
p.s niet iedereen stemt.
deze land laat je geen keusss...je moet crimineel worden om te overleven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga denk ik bank beroven en paar dames aan het werk zetten !!!
ojaa nl telt 225000 mensen in de ziekenhuis...16 miljoen betaalt verzekering waar gaat al dat geld heeeen!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Pff.. is toch niet te geloven.. En dat noemen ze dan een vervanging voor de No-Claim. Het is geen vervanging want het is iets totaal anders. Ze kloppen gewoon nog meer geld uit onze zakken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.