Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kunnen de dames me misschien helpen??

LZN
12-09-2003, 18:04

kben dit jaar op vakantie geweest naar marokko en ben daar een hele leuke jongen tegengekomen! het enige is dat hij daar woont, ik heb hem ook niet geantwoord op de vraag wil je wat met me!! het is een goede kennis van de familie mijn vraag is dan ook: wat zouden jullie doen? plz serieus reageren!! marokkolover.

Miss_Wafae
12-09-2003, 18:21
Heey meid Als ik jou was en ik vind die jongen ontzettend leuk zou k wel wat met hem beginnen hoor...je weet maar nooit wat daaruit kan bloeien he ;) En het is ook nog eens een goede kennis...leuk toch! Dus meid ik zou zeggen gewoon je hart volgen. Ewa ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt.. beslemaa :zwaai: Wafae

zarazet
12-09-2003, 18:44
oh hoe leuk is echt tof als jullie van elkaar houden dan zou ik zeggen ga ervoor

sali_17
12-09-2003, 18:56
ga er voor meid !!

MOcROzINA
12-09-2003, 19:05

aii kanke lauw ga der voor

Elfniewna
12-09-2003, 19:06
u go girl :boogie: als je hem egt mag en hij jou ook, en de familie kent hem:dan zou ik zeggen ga er voor ;)

Keltoem
12-09-2003, 19:08
JA ALS JE VAN ELKAAR HOUD EN DIE PERSOON IS TE VERTROUWEN WANT JIJ WOONT IN NEDERLAND NEEM IK AAN EN JAH MIJN ADVIES IS GEWOON DOENNNNN IK HOOP DAT JE WAT AAN MIJN ADVIES HEBT BESLAMA IBTISAME {a}{k}{a} KELTOEM :blauwkus

cousina_rifia
12-09-2003, 20:28
Origineel gepost door marokkolover kben dit jaar op vakantie geweest naar marokko en ben daar een hele leuke jongen tegengekomen! het enige is dat hij daar woont, ik heb hem ook niet geantwoord op de vraag wil je wat met me!! het is een goede kennis van de familie mijn vraag is dan ook: wat zouden jullie doen? plz serieus reageren!! marokkolover luister naar je hart en volg het. zolang je je er goed bij voelt, en je gevoel zegt geen nee moet je er voor gaan. succes meid ;)

XxNabilxX
12-09-2003, 21:00
Ten eerste zeg ik het spijt me omdat ik heb beantwoord op dit forum terwel er VOOR DE DAMES op staat Maar mijn meningen is probeer hem even rustig te leren kennen want Marokkaanse Jongens zijn geboren acteurs ze kunnen goed acteren als ze iets willen hebben Jij bent nu beland in een situatie waar je veel over denkt Je bent nu bang dat hij niet echt van je houdt maar alleen van europa houdt Steel je voor jullie trouwen en hij komt hier en ziet al die kansen al die vrijheid wat je trouwens ook nu in Marokko hebt maar dan ziet het dat allemaal en ontmoet en ander meid met wie hij verder wil en laat jou achter wat dan? Maar ja wie ben ik ik ben maar een Jonge

NadIa84LovesFo
13-09-2003, 11:03
Als je van hem houdt, waarom niet? Maar je zegt zonet, trouwen daar denk je nog niet aan. Het is wel de bedoeling dat hij joun hand gaat vragen toch? Je mag anders zo geen relatie hebben, want dan is er sprake van zina!!! Ik hoop dat je mij begrijpt ;) Boessa xxxx Nadia

farah77
13-09-2003, 11:08
Je hart volgen!!!...........als t goed voelt waarom niet.........heb je twijfels.....niet aan beginnen, want idd jij woont hier en dat is vaak voor de mannen daaro heel aantrekkelijk!! heel veel suc6 meid en Ishallah eh koun lgar!!