Bekijk originele versie : Een kleine snelle vraagje
achermijnpc
27-04-2007, 09:32
Het is warm en de zon schijnt zwaar in de slaapkamer binnen en nu heb ik gemerkt dat mijn kleintje behoorlijk zweet, wat heeft hij aan, een luierpakje, een trui en een broek en daarop een lichte deken, maar zag dat die trui wat wollig is van binnen.
Zou ik hem gewoon in een luierpakje laten of zou hij koud vatten, in de rest van het huis is het best wel koel maar alleen in de slaapkamer waar hij nu is schijnt de zon en is het echt warm..
Vertel wil niet dat hij koud vat he (omg klink als mijn moeder met haar kou vatten :wow: )
bigmomma25
27-04-2007, 09:37
Ik zou m alleen in zijn luierpakje laten. Je moet m altijd kleden zoals jij je zou kleden. Sommige mensen pakken die kinderen zo dik aan omdat ze denken dat ze kou vatten waardoor ze juist ziek worden.
je hebt hem wel behoorlijk veel aangekleed:hihi:
hij is nog een baby, hij weet nog niet wat warm of koud is, daar ben jij voor, je moet altijd kijken hoe jij je voelt heb je het warm, dan de baby ook, heb je het koud de baby dus ook, ik zou hem in een rompeltje laten met lange mouwen en een dun broekje..... hoop dat je er wat aan hebt;)
mother_to_be
27-04-2007, 09:39
een rompertje met een shirtje en een broekje is voldoende...
maar het klopt wel wat je ma zegt hoor.. in de zomer deed ik altijd een heel dun katoenen lakentje op zn buik.... maar dan was het 30 graden en liep die wel alleen in een luierpakje!
vandaag is het 26... katoen kleertjes zijn ideaal.... dus zonder die voering enzo..
achermijnpc
27-04-2007, 09:40
het is 30 graden.. ik denk juist dat ie ziek wordt als ie zoveeel aan heeft en jij hel ff moet uitkleden om te verschonen!!
dat kan ik zelfs zeggen en ik ben geen mama:ego:
:hihi: Jah meskien had het niet eens door, pas toen ik hem oppakte zag ik allemaal zweetvlekken op de lakens :( ik heb hem net uitgekleed en alleen in zijn luierpakje gelaten :D
Prettily
27-04-2007, 09:40
:hihi:
Gewoon in zijn rompertje als het te warm is..en anders de gordijn dicht trekken? :rolleyes:
HoneyBee
27-04-2007, 09:41
Een rompertje is genoeg. Hij heeft het net zo warm als jij het hebt. Dus kleed hem gewoon zo dun mogelijk.
mother_to_be
27-04-2007, 09:43
hij heeft gezweet en je hebt m nu alleen in luierpakje? als ik jouw was zou ik iets op zn buikje doen.... shi dun lakentje....je kan me wel een tut vinden..
maar dat is wat ik merkte bij mn zoontje... zijn buik was gevoelig en had echt buikpijn!
achermijnpc
27-04-2007, 09:43
OK nu heb ik hem een katoene broekje aangedaan en zijn luierpakje met korte mouwen is wel genoeg in de slaapkamer want het is daar echt heet
achermijnpc
27-04-2007, 09:44
hij heeft gezweet en je hebt m nu alleen in luierpakje? als ik jouw was zou ik iets op zn buikje doen.... shi dun lakentje....je kan me wel een tut vinden..
maar dat is wat ik merkte bij mn zoontje... zijn buik was gevoelig en had echt buikpijn!
:hihi: Je bent net mijn moeder, ik heb hem een broekje aangedaan en dan een lichte deken eromheen, nog niet genoeg :confused:
mother_to_be
27-04-2007, 09:44
OK nu heb ik hem een katoene broekje aangedaan en zijn luierpakje met korte mouwen is wel genoeg in de slaapkamer want het is daar echt heet
:goedzo:
insaan_3aadi
27-04-2007, 09:45
Als je wilt weten of je kind het koud heeft moet je in zn nekje voelen. Voelt ie heel erg warm aan dan is het warm genoeg, voelt ie wat koeltjes aan dan is ie aan de koude kant.
Je moet je kind niet zo 3ayaaq inpakken hoor en als het kindje zweet van de warmte dan is ie gewoon te dik gekleed. Kleed m lekker luchtig (een luierpakje is voldoende) en als hij gaat slapen dan dek je m toe met een dun fleece dekentje of katoenen lakentje.
mother_to_be
27-04-2007, 09:47
:hihi: Je bent net mijn moeder, ik heb hem een broekje aangedaan en dan een lichte deken eromheen, nog niet genoeg :confused:
haha nee safie je hebt al een broekje aangedaan
ik dacht alleen een rompertje.... hahahaha ja maar het klopt wat je moeder zegt hoor :o dan hoeft een dekentje niet..
ze zijn nog zo teer.....toen het echt hittegolf was en toen was ie net paar weken, ha die een mouwloos dun rompertje aan..maar als ie sliep in een koele kamer dan kreeg die een dun lakentje ALLEEN op zn buikje...
OemAbdoellah
27-04-2007, 09:49
Gewoon een rompertje en shirtje thuis mag da wel..
Maarals ik jou was zou ik de raam op die slaapkamer dicht houden en de gordijnen dicht.. zo hou je de warmte buiten
achermijnpc
27-04-2007, 09:50
ok ok dames en als ik straks naar buiten ga, en het is zo warm buiten, geen jasje en muts neem ik aan zoals hij altijd aanheeft buiten :o maar gewoon een katoenen truitje en broekje en kousen en een lichte deken om hem heen :kweetnie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.