Bekijk originele versie : Je komt achter dat je...
vrouw/vriendin is vreemd gegaan, ben je dan een nog man als je met haar verder gaat?
Sahbi :zwaai:
Hangt van de situatie af denk ik.
diesel49
12-09-2003, 17:00
Origineel gepost door Sahbi
vrouw/vriendin is vreemd gegaan, ben je dan een nog man als je met haar verder gaat?
Sahbi :zwaai: http://www.funlol.com/content/img/0073.jpg :kwaad: :p
Femme_du_Maroc
12-09-2003, 17:01
nehhhh dumpen die handel blijkbaar is zij dan ook niet de vrouw
Origineel gepost door nefissa
Hangt van de situatie af denk ik.
Ok neem aan dat het niet de fout is van de man! Die heeft altijd zijn
best gedaan om de relatie levendig en eerlijk te houden.
diesel49
12-09-2003, 17:05
best gedaan om de relatie levendig en eerlijk te houden. http://www.funlol.com/content/img/0378.jpg
Dumpen die handel! Gewoon bij het oud vuil.. :rolleyes:
best gedaan om de relatie levendig en eerlijk te houden.
Ze kan ook vreemd zijn gegaan omdat iemand toevallig wat in haar drankje heeft gestopt, zodat ze niet weet wat ze doet? :p Heeft allemaal met de omstandigheden te maken.
Miss_Banana
12-09-2003, 17:09
Het ligt eraan wat de feiten en omstandigheden zijn.
Origineel gepost door nadyaa
Nee!! hell No, Vreemdgaan yek, Yallah zid Barra, op Naar de zanka Met je dikke marokkaanse reet.......... No mercy, Als zij enigzins jou respecteerde, van jou hield, dan zou ze dat never gedaan hebben!!! Je hoeft dan niet meer te twijfelen over haar liefde, devotion tegenover jou, want die is er niet,!!!...ze moet niet aan komen L*Llen met Bla als jij geeft me niet genoeg aandacht lalala, das geen excuus om vreemd te gaan, praat er dan met elkaar over, in plaats dat je je Bull ergens anders opzoekt
Ok dat is duidelijk.... :D
zinalady
12-09-2003, 17:17
Als het een echte man is.....dan gaat zijn vrouw niet vreemd :p Dan heeft ze daar niet eens de tijd voor haha.
Nee ik denk dat het er niks mee te maken heeft of hij nou wel of niet een echte man is....Het ligt eraan hoe en wat hun band en relatie inhoudt! Als ze echt van elkaar houden (wat ik wel betwijfel want waarom zou er iemand vreemdgaan dan?!) Dan komen ze er wel uit en ik vind niet dat de man dan moet denken van dammm....nu Ben ik een loser en wajoooo wat gaan mijn matties wel niet over me zeggen......Hij moet op ZIjn gevoel afgaan :D
Sarah_Sweety
12-09-2003, 17:21
Als mijn vriend zou vreemdgaan dan zou ik het eigenlijk logisch vinden dat ik het uitmaak maar je weet nooit zeker hoe jij je gaat voelen ik zou het denk ik niet eens uit kunnen maken omdat jezelf dan eigenlijk ook kwetst (als je tenminste heel veel van je vriend/in houd)
Origineel gepost door nadyaa
En nu jij Minier ;) wat zou jij gaan doen als je layh fed in zo een situatie zou belanden????????
Voor mij is dat een goede reden om een relatie te stoppen. Ik denk niet
dat ik met haar kan leven, elke keer als ik haar zie zal de pijn hevig zijn.
Voor mij is dat een goede reden om een relatie te stoppen. Ik denk niet
dat ik met haar kan leven, elke keer als ik haar zie zal de pijn hevig zijn.
Daar heb je wel gelijk in + er is geen vertrouwen meer, en dat is het belangrijkste in een relatie, denk ik.
Sarah_Sweety
12-09-2003, 17:27
het vertrouwen is er dan zeker niet 100% meer maar uitmaken is niet iets wat makkelijk is als je een serieuze relatie hebt ik weet neit of andere er ook zo over denken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.