Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontkleuringscreme....

cherin_ayra
26-04-2007, 22:09

Hallo dames, Ik heb net voor het eerste keer ontkleuringscreme gebruikt van Silx, ( omdat ik geen zin had om te harsen :moe: ) en het begon ontzetend erg te branden ik had het er meteen uit gewassen, dus mijn vraag was of het normaal is dat het zo pijn doet als je het voor het eerste keer gebruikt. :traan1: Groetjes Cherin_ayra

miss_ielhem
27-04-2007, 01:03
Hallo dames, Ik heb net voor het eerste keer ontkleuringscreme gebruikt van Silx, ( omdat ik geen zin had om te harsen :moe: ) en het begon ontzetend erg te branden ik had het er meteen uit gewassen, dus mijn vraag was of het normaal is dat het zo pijn doet als je het voor het eerste keer gebruikt. :traan1: Groetjes Cherin_ayra ik sou het niet wete... van waar heb je m gehaald en voor hoeveel?. ik zou ook wel zoiets wille uiprobere..

lalasultana
27-04-2007, 10:58
lieve meid.. je hebt toch 2 tubes? eerst nummer 1 ,een best wel dikke laag aanbrengen en tube 2 maar een dun laagje want daar zit ammoniak in vandaar dat je huid brandt.. Je bloedcellen gaan stolten door het feit dat je huid brandt, dit kan voor extreme irritatie zorgen. je mag er maar maximaal 3 minuten mee lopen trouwens.. Groeten Dr. Siham Van Eemen :D

Lila_
27-04-2007, 11:11
Heb Silx nooit gebruikt, maar heb van velen gelezen dat ze hem niet goed vonden.. Strep gebruikte ik een tijd geleden en die vond ik wel goed.

cherin_ayra
27-04-2007, 13:37

ik sou het niet wete... van waar heb je m gehaald en voor hoeveel?. ik zou ook wel zoiets wille uiprobere.. Mijn zus had hem voor mij gehaald van de kruidvat, hij was volgens mij rond de 7 euro. ;)

cherin_ayra
27-04-2007, 13:42
lieve meid.. je hebt toch 2 tubes? eerst nummer 1 ,een best wel dikke laag aanbrengen en tube 2 maar een dun laagje want daar zit ammoniak in vandaar dat je huid brandt.. Je bloedcellen gaan stolten door het feit dat je huid brandt, dit kan voor extreme irritatie zorgen. je mag er maar maximaal 3 minuten mee lopen trouwens.. Groeten Dr. Siham Van Eemen :D Hey meid, ja het zijn inderdaad 2 tubes, ik had gister avond van de 2de tube een hele dikke laag aangebracht :maf2: , ik heb het net weer geprobeerd de haartjes zijn wel blond geworden maar ik heb allemaal rode flekjes op me gezicht gekregen:jammer: maar het begint al weg te gaan. Bedankt Dr.; siham Van Eemen :goedzo: :kus: groetjes cherin_ayra

HoneyBee
27-04-2007, 13:51
Die gebruik ik ook. En ja, het brandt best wel op je gezicht. Maar je laat hem er maar even op zitten. Die rode vlekken treken ook snel weer weg. Maar dat het brandt is idd ook bij mij het geval.

cherin_ayra
27-04-2007, 14:21
Die gebruik ik ook. En ja, het brandt best wel op je gezicht. Maar je laat hem er maar even op zitten. Die rode vlekken treken ook snel weer weg. Maar dat het brandt is idd ook bij mij het geval. Hey Rotterdamse meisje, Ja ik heb het net nog is een keer gebrobeert ondanks het branden, maar het werkt wel goed vind ik en die rode vlekken zijn elhamdulilah al weg:D