Bekijk originele versie : Zou Je Een Kogel Vangen Voor Je Matie???
zinderif
12-09-2003, 16:25
Waarom kunnen wij Marokkaanen niet samen werken net als broeders
Ik weet niet waarom marokkanen niet samen kunnen werken bv. elkaar helpen in moelijke tijden gewoon voor elkaar klaar staan.
Wij marokkanen willen alleen het beste voor ons zelf.
als je naar turken kijkt zie je dat zij elkaar helpen maakt niets uit wat er aan de hand is ookal kennen ze elkaar niet maar ze helpen elkaar toch.
ik zag laat een marokkaan die ruzie had met een paar surinamers een stuk of 4 tegen een marokkaan en die marokkaan was zelfs in zijn straat.
olah hij vocht tegen vier man en niemand die er tussen spring op op z'n minst uit elkaar te halen.
pas toen ik met riep gingen ze pas uit elkaar.
zo kun je zien hoe zwak marokkaanen zijn kwa broederschap
Origineel gepost door temsamni
Ja heel zwak om alleen te roepen ja! En jij geeft commentaar op anderen...tar tar...begin bij jezelf!
saaaaaaaaa, precies dit wilde ik antwoorden :)
zo toevallig, ik dacht precies hetzelfde :hihi:
zinderif
12-09-2003, 16:29
dat is wat ik kon ik kon niets anders voor hem doen
en trouwens ik ken hem geen eens
ik heb hem juist gered zonder mij had hij pak slaag gekregen
het gaat erom dat zijn maties daarbij stonden.
en die denen niets.
pas later hoorje ik wou je wel helpen.
diesel49
12-09-2003, 16:31
Origineel gepost door zinderif
Ik weet niet waarom marokkanen niet samen kunnen werken bv. elkaar helpen in moelijke tijden gewoon voor elkaar klaar staan.
als je naar turken kijkt zie je dat zij elkaar helpen maakt niets uit wat er aan de hand is ookal kennen ze elkaar niet maar ze helpen elkaar toch.
ik zag laat een marokkaan die ruzie had met een paar ******s een stuk of 4 tegen een marokkaan en die marokkaan was zelfs in zijn straat.
olah hij vocht tegen vier man en niemand die er tussen spring op op z'n minst uit elkaar te halen.
zo kun je zien hoe zwak marokkaanen zijn kwa broederschap http://www.medialunchbox.com/pics/ahrelief.jpg :giechel:
dat is wat ik kon ik kon niets anders voor hem doen
en trouwens ik ken hem geen eens
ik heb hem juist gered zonder mij had hij pak slaag gekregen
je bent nu een held :rolleyes:
ik zag laat een marokkaan die ruzie had met een paar ******s een stuk of 4 tegen een marokkaan en die marokkaan was zelfs in zijn straat.
zo kun je zien hoe zwak marokkaanen zijn kwa broederschap
Ja ik weet wat je bedoelt. Vorig jaar zat er een marokkaanse jongen in mijn klas en die werd ook zonder reden in elkaar geslagen door een jongen en zijn ''vrienden'' keken letterlijk toe.
Ps: ben je er nog uitgekomen met ''die toestand'' van je vriend??
zinderif
12-09-2003, 16:34
daargaat het niet om of ik een held benof niet .
ik durf te wedden dat jij alleen zou toe kijken hoe je landgenoot down gaat
nee nog steeds niet maar hij heeft wel iets door maar hij durft er niet over te praten
moekarso
12-09-2003, 16:35
ja ik vind dat je gewoon gelijk hebt en die boys die voelen zich gewoon aangesproken door wat je zegt!!
en daarom vallen ze aan toch boys???? :rolleyes: :D
hahahahahahahahaha, ikke toekijken??????????
je bent ziek :)
zinderif
12-09-2003, 16:40
he sweet boy je naam zegt al genoeg dat je iedergeval niets zou doen,
ps. nee het was niet in osdorp het was bij Admiraal de Ruiterweg
zinderif
12-09-2003, 16:45
hebben jullie niet in de krant gelzen wat er in Hoofddorp met een marokkaan is gebeurt.
een jongen was kapot geslagendoor een paar racisten.
die groep noemt zich the withe power.
en die jongen had helmaal niets gedaan .hij kwam van chelange naar buiten en hadden ze hem pakslaag gegeven ze hebben drie tanden van hem er uit geslagen.
zinderif
12-09-2003, 16:46
nee sweet-boy het waren surinamers tegen een marokkaan
je hebt wel gelijk, maar wallah ik zou niet toekijken :)
zinderif
12-09-2003, 16:50
Zeg eens eerlijk zijn wij niet zwak, als we het over broeder schap gaan hebben vergeleken turken, surinamers,nederlanders
nee nog steeds niet maar hij heeft wel iets door maar hij durft er niet over te praten
oohh :( t komt wel goed insha allah. Steun hem in ieder geval zoals een goede vriend zou doen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.