Bekijk originele versie : Kijk hier Miss_Magrabia
Shahinez
12-09-2003, 15:47
Ik weet dat jij er ook in ergert dat er niets interessants als topic meer is,en dat het ALTIJD over hetzelfde gaat
Wel hier een topic
Stel je ontmoet een jongen,een heerlijke jongen(voor de jongens een meisje dan).Je bent supergelukkig je gaat trouwen,heerlijk gevoel,alles erop en eraan ...
Na 1 jaar huwelijk,kom jij te weten dat hij enorm ziek is,en dat hij het al die tijd lang verzwegen heeft ...allahy hfad,ik wens het niemand toe,Kanker en hij heeft geen jaar te leven.
Hoe ga jij erop reageren?Kwaad?omdat hij al die tijd het verzwegen heeft,en dat hij met je wou trouwen en jij dan weduwe gaat worden?En al wat hij wou is de laatste jaar dat hij nog te leven had,gelukkig wou zijn met de vrouw van zijn leven?
Of ga je het niet erg vinden dat hij het niet heeft gezegd,en ELK moment dat jij spendeert met hem,je ervan geniet?
Ik weet het,is misschien wel echt ver gezocht,maar geloof mij.
Ik heb een nicht die getrouwd was (allahy rhahma) met een jongen die Sida had.Een maand na zijn huwelijk is hij gestorven en zij is een half jaar of zo verder kunnen leven.
Graag normale reacties aub,heb geen zin in ruzie of gezever
Shokran
Shahinez
12-09-2003, 15:54
Okaj wajaw 3ala reacties ... niet allemaal tegelijk hé :verdriet:
Shahinez
12-09-2003, 15:57
Origineel gepost door SlaatNergens0p
ik zou gewoon een een reserve vrouw op trommelen dat ze klaar moet staan :)
awiliee hij meent dat .. :rolleyes:
Shahinez
12-09-2003, 16:01
Origineel gepost door Miss_Magrebia
wat ik zou doen....... :confused;
Ik denk dat ik eerst de gedachten waarom hij het niet heeft gemeld wil weten!
Als het is omdat hij zielsveel van me hield en hij zijn laatste dagen met mij wil doorbrengen.... denk ik dat ik ga :huil:
of hem een klap geef, omdat alles instort voor mij en ik me belazerd voel
wordt :maf:
weet het niet.....
Wanneer het een ziekte is die ik ook kan oplopen denk ik dat ik hellemaal para gaat worden...... wat dat is eigelijk gewoon "moord" .... of hoop dat ik het ook heb..zodat wwe snel weer samen kunnen zijn....
ik weet het eigelijk niet....... :confused:
Nee nee je kan er niets mee oplopen,het is echt kanker .. euhm een tumor in zijn hoofd ofzo,weet ik veel ... geen overdraagbare ziektes ...
keej toch bedankt,euhm volgens mij gaat niemand hierop reageren
Maar ik ga nu offline,moet ff thee maken en ik kom strakjes of vanavond terug ... ik hoop dak tegen dan wel reacties krijg
Kusjes Shahinez
Ik zou niet boos zijn, wel verdrietig omdat ik d8 nog een hele toekomst met hem te hebben, en dat is er nu niet meer :( . Maar Als jet makteb was geweest dat ik met hem ging trouwen was dat toch zo en zo gebeurt.
Shahinez
12-09-2003, 17:59
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Ik weet het antwoord! (mijn antwoord dan he......)
Ik denk dat ik eerst echt een potje zou janken...en als maar WAAROM..... WAAROM zou schreeuwen....ik zou me daarna realiseren dat mijn grote liefde, mijn schat, nie lang meer te leven heeft en hij het op dat moment moeilijker heeft!
Ik zou hem zijn laatste jaar, geen seconde uit het oog verliezen........ en hem alles gunnen......Ik wil dat zijn allerlaatste blik op mij is gericht......
En daarna ga ik wel hellemaal PARA worden :verdriet:
Layster......
ooooooooooooooh kei lief man :Iluvu:
Ik zou net hetzelfde doen,ik zou hem nogal vertroetelen mijn schat :huil: wilie ik krijg er echt tranen van in mijn ogen,alsof het echt is
Dit wens ik echt niemand toe wollah,dit is het ergste wat een mens kan overkomen :(
Missprive
12-09-2003, 18:35
eyooo lai star
dat lijkt me echt erg
Ik zou eerst wel boos worden waarom hij het me niet heeft verteld...
Maar ik zou hem zeker vergeven en zoveel mogelijk plezier met hem maken
en hem alles gunnen gewoon gelukkig proberen te zijn
en dan wanneer hij er meskin niet meer is
:huil: levenloos worden en elke seconden,minuut,uur,dag,week,maand,jaar......gewoo n potje janken
Maar ik denk dat ik het zou begrijpen
de reden dat hij het heeft verzwegen
hij was dan toch bang dat je niet meer met hem zou willen trouwen
wegens zijn ziekte
Ciao
ps. lai 3fad
Shahinez
12-09-2003, 18:37
inderdaad lai 7fad ik wens het niemand toe,maar mohim niemand denkt aan zoiets.Ze denken dat dit niet mogelijk is .. het is dus wel degelijk met een nicht van mij gebeurt
Shahinez
12-09-2003, 22:22
Nog reacties?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.