Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe wordt je moslim & Wat vinden jullie ervan dat een meisje moslim wordt voor ...

Habibti
28-07-2002, 13:08

Heyhey Mensen Ik zou voor mij vriend best moslim willen worden. Niet dat wij nu al aan trouwen denken, maar als het ooit wel zo ver komt, zou ik dus best wel moslim willen worden. Ik had een vraagje aan jullie: Weten jullie misschien goede site's met informatie over moslim worden? Of hebben jullie tips? Graag serieuse reactie's. Maar dat was niet alles. Ik zou graag willen weten hoe jullie erover denken dat je marokkaanse jongen een relatie heeft met een nederlandse meisje? En hoe jullie er tegen aankijken als een Nederland meisje moslim wordt voor haar vriend..? Alvast bedankt! Beslama :zwaai:

Habibti
28-07-2002, 14:02
Origineel gepost door Faissa Nee nee je moet niet moslim worden voor je vriend, maar gewoon omdat jij het zelf wilt.....Moslim worden voor je vriend lijkt me geen goed idee....Bekeren tot de islam moet je alleen doen als je er zelf 100% achter staat..... Wa betreft Marokkaanse jongens die een relatie hebben met een Nederlandse?....Geen problemen mee, ieder voor zich...Maar vind het wel sneu voor die meiden want meestal worden ze gewoon gebruikt en daarna net zo hard weer gedumpt...1 Tip; weet waar je aan begint.... Ben heel erg blij met jou reactie. Ik snap wat je bedoelt, maar als ik Moslim wil worden dan zorg ik er ook wel dat ik er 100% achter sta, maar het heeft ook wel deels met me vriend te maken. Ja, bedankt voor de tip!

Missyhollanda
29-07-2002, 10:25
Origineel gepost door Faissa Nee nee je moet niet moslim worden voor je vriend, maar gewoon omdat jij het zelf wilt.....Moslim worden voor je vriend lijkt me geen goed idee....Bekeren tot de islam moet je alleen doen als je er zelf 100% achter staat..... Wa betreft Marokkaanse jongens die een relatie hebben met een Nederlandse?....Geen problemen mee, ieder voor zich...Maar vind het wel sneu voor die meiden want meestal worden ze gewoon gebruikt en daarna net zo hard weer gedumpt...1 Tip; weet waar je aan begint.... Ik ga trouwen met mijn lieverd en zijn beste vriend is al getrouwd met een hollandse en zijn neef ook, dus het zit daar in de family hahaha xxx Missy

EsteeLauder01
29-07-2002, 11:53
Habibti, op deze site zal je ongetwijfeld informatie vinden over de islam enz... http://islam.pagina.nl Dat een Marokkaanse jongen een relatie heeft met een Nederlands meisje, dat is die jongen z'n eigenste keus maar wel met de bedoeling om met haar te trouwen. En om je te bekeren naar de islam voor een jongen is niet direct een goede keus. Je zou eerst voor de islam moeten kiezen en overtuigd zijn van dit geloof. Als de jongen dan voor jou kiest...dan is het pico bello.

Missyhollanda
29-07-2002, 12:30

Origineel gepost door Faissa Ahhhhhhhh....Nou fijn om te lezen dat er nog Mocro's zijn die daad bij woord zetten en alsnog trouwen met hun "blonde" schatje!!..... Veel geluk en liefde toegewenst!...... Zij zijn alletwee best donker van haar, dus.... maar inderdaad, er zijn er meer dan je denkt Faissa

Missyhollanda
29-07-2002, 12:31
Origineel gepost door Faissa Ahhhhhhhh....Nou fijn om te lezen dat er nog Mocro's zijn die daad bij woord zetten en alsnog trouwen met hun "blonde" schatje!!..... Veel geluk en liefde toegewenst!...... En ik hoef je gelukswensen niet, want die puntjes erachter die komen niet echt gemeend over. WIl alleen oprecht gemeende gelukswensen. Jij mag ze in je ... stoppen bye

Missyhollanda
29-07-2002, 12:42
Origineel gepost door Faissa Amai zeg, wat ben jij arrogant!.....Ik wens je het beste toe en jij reageert bot?...Hoe dat zo?....Wat heb ik je aangedaan?... Any way ik wens mn medemens altijd het beste toe!... :zwaai: . :zwaai:

Najib26
29-07-2002, 13:04
Origineel gepost door Habibti Heyhey Mensen Ik zou voor mij vriend best moslim willen worden. Niet dat wij nu al aan trouwen denken, maar als het ooit wel zo ver komt, zou ik dus best wel moslim willen worden. Ik had een vraagje aan jullie: Weten jullie misschien goede site's met informatie over moslim worden? Of hebben jullie tips? Graag serieuse reactie's. Maar dat was niet alles. Ik zou graag willen weten hoe jullie erover denken dat je marokkaanse jongen een relatie heeft met een nederlandse meisje? En hoe jullie er tegen aankijken als een Nederland meisje moslim wordt voor haar vriend..? Alvast bedankt! Beslama :zwaai: Ik heb de volgende vraag voor je: Stel dat je vriend de relatie verbreekt of later als hij jouw man wordt van jou gaat scheiden; zou je dan nog steeds moslim blijven? Indien ja, dan ben je goed bezig. Indien nee, dan moet je jezelf afvragen of je dit niet alleen voor hem doet.

Habibti
31-07-2002, 12:09
Origineel gepost door Najib26 Ik heb de volgende vraag voor je: Stel dat je vriend de relatie verbreekt of later als hij jouw man wordt van jou gaat scheiden; zou je dan nog steeds moslim blijven? Indien ja, dan ben je goed bezig. Indien nee, dan moet je jezelf afvragen of je dit niet alleen voor hem doet. Even antwoord op je vraag. Ja, ik zal dan inderdaad moslim blijven. Ik vind dat een beetje voor zich spreken. Ik heb er dan helemaal voor gekozen en dan ga ik er ook helemaal voor en dan niet voor mijn vriend, maar voor mezelf. Hopelijk heb ik je voldoende geinformeerd.