Bekijk originele versie : Loverboys
Hoe moeten wij als samenleving het 'loverboy' problematiek aan pakken.
Doen wij dit door de daders hard aan te pakken of gaan wij ons erg richten op de slachtoffers.
Want als wij ons gaan richten tot slachtoffers hoe doen wij dit dan. Zullen zij hun verhaal wel kwijt willen, terwijl hun ouders en omgeving er nog niets van af weten. zijn ouders wel bereid hieraan mee te werken of zullen zij juist tegenwerken, en hun dochters aanpakken in plaats van de loverboys zelf........
Hmmm geen boeiende onderwerp yek?????? Kom op mensen ben met een opdracht bezig en ik wil weten wat jullie erover denken. Heb mijn collega's belooft dat ik dit voor elkaar zou krijgen :).....
Dus kom op help me een beetje :(
:zwaai:
:lol: gekker das hoe ze te werk gaan....
Ik heb juist jullie mening nodig zodat ik het kan uitprinten en er overleggen met mijn collega's.
Zodat als we een debat hebben en dat we dit dan naar boven kunnen brengen begrijp je wat ik bedoel....???
Maar ik vind het wel lief van je dat jij be3da je mening erover hebt gegeven. Kort maar krachtig DOODSTRAF :hihi:....
Jij bent en blijft mijn gekkerd ;)
diesel49
12-09-2003, 15:04
klik hier http://www.lover-boy.nl/
Hahah nee lieve SNO ino. Ik ken ze niet en wil ze niet kennen ook.
Hahahaah straight to the point is het bij mijn neef hoor mensen ;)....
Enuhhh diesel bedankt bro :D
Miss_Banana
12-09-2003, 15:17
Origineel gepost door zoubida
Hoe moeten wij als samenleving het 'loverboy' problematiek aan pakken.
Doen wij dit door de daders hard aan te pakken of gaan wij ons erg richten op de slachtoffers.
Want als wij ons gaan richten tot slachtoffers hoe doen wij dit dan. Zullen zij hun verhaal wel kwijt willen, terwijl hun ouders en omgeving er nog niets van af weten. zijn ouders wel bereid hieraan mee te werken of zullen zij juist tegenwerken, en hun dochters aanpakken in plaats van de loverboys zelf........
Alsof je hier op marokko.nl een doorbrekende oplossing gaat vinden voor een hardnekkig probleem.
Leg je er bij neer en geef je collega's maar gelijk, want hier heb je toch niets aan!
Miss Banana tis niet iets dat ik wil oplossen!!! Ik wil meningen horen. Zo een groot probleem kan ik niet in mijn eentje oplossen maar wil weten hoe anderen erover denken das alles.
Maar laat zitten niemand doet er aan mee :(...
Naadya ewa mezian dan :hihi: Als je mij kan vinden mag je mijn kop af knallen :D :D......
samira_el
12-09-2003, 15:23
Je moet een loverboy verliefd maken, dan is het probleem opgelost..
Jaa, zelfs een loverboy heeft gevoelens
Miss_Banana
12-09-2003, 15:25
Miss Banana tis niet iets dat ik wil oplossen!!! Ik wil meningen horen. Zo een groot probleem kan ik niet in mijn eentje oplossen maar wil weten hoe anderen erover denken das alles.
Maar laat zitten niemand doet er aan mee :(...
Naadya ewa mezian dan :hihi: Als je mij kan vinden mag je mijn kop af knallen :D :D......
Niemand doet eraan mee, omdat het hier op Marokko.nl als volgt gaat: op serieuze onderwrpen gaat men niet serieus in, op onzinnige onderwerpen gaat men wel serieus in.
En al helemaal in deze rubriek.
Succes met de rest ;)
Hahha jah ik weet het ach ja geeft niet ik heb er moeite voor gedaan dus helaas.......
Samira daar zit wat in yek :(..... Maar hoe krijg je dat voor elkaar meid....
T enige hoe je t kan bestrijden is voorlichting geven aan jonge/naife meisjes op scholen etc waar zij dan ook te werk gaan, en hoe je ze kan herkennen, etc.
Ook zal de politie strengere maatregelen moeten nemen tegen dit soort gasten en zouden ouders op de hoogte moeten zijn van hoe die gasten te werk gaan zodat deze niet de schuld op hun dochter word afgegeven.
Toch denk ik dat t heel moeilijk is er iets aan te doen omdat ook al ben je niet naief een meisje makkelijk in zon gozer trapt, doordat de meeste meiden altijd wel eens verliefd worden op een jongen, en je zon jongen niet een twee drie herkent, en door hebt.
Wel denk ik dat als hij je gaat dreigen met ouders, fam enzo er gelijk eerlijk moet geweest worden tov. famille zodat er nog wat aan gedaan kan worden,en dan worden de ouders maar boos maar beter dat dan uit angst achter de ramen,toch?
Ja zekers meid tnx :) voor je mening sis ....
samira_el
12-09-2003, 16:11
Hahha jah ik weet het ach ja geeft niet ik heb er moeite voor gedaan dus helaas.......
Samira daar zit wat in yek :(..... Maar hoe krijg je dat voor elkaar meid....
Gebruik je zelfrespect in positieve zin
Ik ben geen professor, dus niet meteen de strategie toepassen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.