Bekijk originele versie : Van mij mag het nu wel komen....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Miranda_yasmine
26-04-2007, 10:36
Hoi hoi....
Dames die op het eind lopen van de zwangerschap....hebben jullie dat nu ook,dat gevoel van "het mag nu wel komen"
Nou ik dus wel hoor,ben met 28 weken in het ZH terecht gekomen omdat ik dus al veel hardebuiken/voorweeen had.De kleine is aan de grote kant,veel vruchtwater dus ze dachten aan zwangerschapsuiker...maar dat was niet het geval.Veel onderzoeken gedaan maar niets uitgekomen,had met 31
weken al een volgroeide buik van een vrouw van 40 weken.Kun je nagaan wat ik al die tijd al mee te sjouwen heb.
Heb daar 2 weken gelegen en toen nog bijna 7 weken thuis plat in de woonkamer gelegen.Maar na veel rusten en sabar is het gelukkig allemaal goed gekomen en is de kleine mooi op z'n plekkie blijven zitten.met de 37 weken vond ik dat bedrust wel genoeg en ben weer lekker op me gemakje me dingentjes gaan doen.
Maar NU.....mag het van mij wel komen en wil het niet hihihi.
Elke dag denk je dan weer,oh wie weet gaat het vandaag wel komen.
Iedereen zei:oh dan moet je veel lopen dan gaat het sneller komen....maar nu vertelde de verloskundige me:dat relaxe veel beter is dat het dan eerder kan beginnen...ze zegt daarom worden de meeste babytjes ook in de nacht geboren als jij ervoor lekker heb liggen slapen.Maar goed ik heb zoiets van"[B]die kleine komt wel waneer het zelf wil"
Nou dames....voor wie ook op het eind zit,suc6 met de bevalling die eraan komt en dat allah ons de kracht kan geven die we nodig hebben en een
gezond kindje zal schenken insha allah.
Moge Allah (swt) jou bevalling makkelijk maken insh Allah.Amien
cherinaa
26-04-2007, 11:22
incha allah zul je vlot bevallen meid. moge allah je bijstaan.
ik heb ook nog maar 3 weken te gaan. en heb ook zoiets van het mag wel komen. ik heb niet echt een grote buik, maar voor mijn figuur is het best zwaar, ik ben niet zo groot, ben maar 1.58 en woog 40 kilo. dus die buik is nu echt wel zwaar vind ik, en ik heb heel erg veel last van mijn rug en bekken. kan ook niet lang lopen en staan.
maar ikoun elkheir incha allah, nog even geduld. we krijgen er tenslotte iets moois voor terug.
Een voorspoedige bevalling toegewenst..
Hopelijk op een voorspoedige bevalling, ik weet wat het is ik heb er 2 gebaard, de eerste was een drama zwangerschap, ik was helemaal opgezet, toen wou ik ook dat het snel zou gebeuren. Bij alle 2 was ik op de uitgerekende datum bevallen, meid succes en moge allah jou een gezond, vrolijk kindje geven.
lady_of_honor
26-04-2007, 12:41
hamdoelilah heb ik dat allemaal achter de rug. heb een prachtige dochter terug gekregen masha allah!!
ik hoop dat je insha allah dat je een makkelijke bevalling krijgt!
Miranda_yasmine
26-04-2007, 17:13
Moge Allah (swt) jou bevalling makkelijk maken insh Allah.Amien
Shoukran bezef
:kus:
Miranda_yasmine
26-04-2007, 17:16
incha allah zul je vlot bevallen meid. moge allah je bijstaan.
ik heb ook nog maar 3 weken te gaan. en heb ook zoiets van het mag wel komen. ik heb niet echt een grote buik, maar voor mijn figuur is het best zwaar, ik ben niet zo groot, ben maar 1.58 en woog 40 kilo. dus die buik is nu echt wel zwaar vind ik, en ik heb heel erg veel last van mijn rug en bekken. kan ook niet lang lopen en staan.
maar ikoun elkheir incha allah, nog even geduld. we krijgen er tenslotte iets moois voor terug.
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat er vele met mij een wondertje mogen dragen alhamdoelillah.
Ja wat een gesjouw he....en dan dat omdraaien s'nachts in bed,ik probeer het altijd zo rustig mogelijk te doen(bed kraakt nogal)maar helaas lukt het me nooit om me man niet te wekken.Ik draai ook niet meer normaal moet me eigen echt om gooien hihihi.
Maar idd we krijgen er wat mooi voor trug.
Nou geniet nog van je laatste lootjes,voor je het weet mis je je buikkie :D
Ook jij een mooie en vlotte bevalling insha allah.
Miranda_yasmine
26-04-2007, 17:17
Een voorspoedige bevalling toegewenst..
shoukran bezef
cuisinetje
26-04-2007, 17:18
Hier nog zo eentje...............deze laatste 2 weken heb ik het echt zwaar............opgezwollen voeten...........overal pijn en jeuk, kan niet slapen............:o
De 11 de mag ik inschallah binnen............
Gair inschallah...........voor alle zwangere dames onder ons :kus:
Miranda_yasmine
26-04-2007, 17:18
Succes.
shoukran,shoukran
_Lourdes_
26-04-2007, 17:22
Onze dochter kwam vijftien dagen ná de uitgerekende datum (ingeleid). Die laatste vijftien dagen duurden langer dan de hele zwangerschap ...
Miranda_yasmine
26-04-2007, 17:28
Hopelijk op een voorspoedige bevalling, ik weet wat het is ik heb er 2 gebaard, de eerste was een drama zwangerschap, ik was helemaal opgezet, toen wou ik ook dat het snel zou gebeuren. Bij alle 2 was ik op de uitgerekende datum bevallen, meid succes en moge allah jou een gezond, vrolijk kindje geven.
shoukran bezef...
Mijn 1ste was wel goed 2 weken eerder geboren,en de bevalling helemaal toppie....heb er in totaal maar 3 uurtjes over gedaan.
En nu een minder leuke zwangerschap gehad,maar hoop natuurlijk wel dat het net zo'n snelle word.Je heb dan wel die weeen storm maaaaaaaar je ben er wel snel vanaf.
Bedankt voor je reactie :kus:
Miranda_yasmine
26-04-2007, 17:31
hamdoelilah heb ik dat allemaal achter de rug. heb een prachtige dochter terug gekregen masha allah!!
ik hoop dat je insha allah dat je een makkelijke bevalling krijgt!
Oh oh....leuk joh,nog van harte met de kleine :banana:
Wat zul jij lekker genieten zeg,nu kan ik helemaal NIET meer wachten als ik dat lees :D
Een meid masha allah leuk hoor ik heb dr ook 1 van 6jaar,helemaal top die meiden.
Nou geniet van alle momenten van jullie kleine wondertje,want voor je het weet zijn ze groot.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.